Fitness Seller

Opsplitsen benen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mitchyx

Cool Novice
Lid geworden
13 apr 2011
Berichten
77
Waardering
5
Lengte
1m77
Massa
85kg
Dag iedereen,

Ik was bezig met een nieuw schema, en denk dat het verstandig / goed is om m'n benen ook op te splitsen. > '' A) Quads + abductors + (gluteus)'' én ''B) hamstrings, kuiten''. Nu was mijn vraag; Iemand die toevallig ideeën heeft over het samenvoegen van andere spiergroepen. Dus A + schouders en B + armen offf kan ik B misschien met een grote spiergroep samenvoegen als bvb rug?
Reden waarom ik het doe is misschien wel duidelijk; ik wil de spierpijn in m'n benen de dag erop iets verminderen.. aangezien ik af en toe de schooltrap niet meer opkom ;).

Alvast bedankt!
 
Niet doen, want dan betekend dat je te veel isolatie oefeningen doet.

Pak gewoon heel je been, compounds zoals squats dus. En niet tot failure gaan, als je merkt dat je de volgende rep niet meer met goede vorm kunt uitvoeren gewoon stoppen met je set.
 
moet kunnen, maar zou niet te hard vast houden aan het splitsen van spiergroepen.
gewoon een dag squat varianten (en eventueel extensions, legpresses) en een andere dag deadliftvarianten (met eventueel curls en glute ham raises), die laatste dag kan je misschien nog combineren met rug.
;
 
Hmm ja ik snap wat jullie bedoelen. Klinkt dus ook een beetje als op 1 dag de compound oefeningen, en op de andere dag meer isolatie (?)
 
Back
Naar boven