MuscleMeat

Opsporing verzocht: Politieautodouwer

Bezoekers in dit topic

Jonko

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2006
Berichten
13.859
Waardering
2
bron: AVRO - Voor een breder beeld

"Omgeving Amersfoort, afgelopen Zondag avond is er een politieauto van een helling afgeduwd en terechtgekomen in een woning. De complete woning is onleefbaar verklaard, en de politie-auto, eigendom van gemeente Soest is ook compleet verwoest. Oogetuigen zagen een lichtgetinte jongen de auto van de heuvel afduwen met veel moeite en wegrennen richting de Columbus weg. Mocht u meer informatie hebben over dit voorval, bel 0900-8844. Het gaat om een lichtgetinte jongeman van tussen de 18 en 24 jaar, 1.70-1.85 lang, donker haar, een gezet postuur en mogelijk van Indonesische afkomst."
[afbeelding niet meer beschikbaar]

??? ehmm....
 
Laatst bewerkt:
Tja je hebt nooit last van die Indo's, dat blijkt wel weer :D
 
Het gaat om een lichtgetinte jongeman van tussen de 18 en 24 jaar, 1.70-1.85 lang, donker haar en mogelijk van Indonesische afkomst."

Zegt genoeg denk ik
 
vind het wel een goeie, hopen dat de politieman er nog inzat zonder gordel om :evilred:
 
vind het wel een goeie, hopen dat de politieman er nog inzat zonder gordel om :evilred:


Dat had wel humor geweest he, was die lekker hardstikke dood (of nog beter zwaar invalide) zijn vrouw d'r leven verwoest en zijn kinderen in eeuwige rouw.


Das lachen ja.
 
Ik was het in iedergeval niet, ik wijs alle schuld af op Ryu :D
 
Ik kan mij hier niks van herinneren..
 
Dat had wel humor geweest he, was die lekker hardstikke dood (of nog beter zwaar invalide) zijn vrouw d'r leven verwoest en zijn kinderen in eeuwige rouw.


Das lachen ja.

kom nou , het is maar een politie agent , die verwoesten ons leven ook door al ons zakgeld af te pakken met die fijne bonnetjes van ze en dat mooie gepraat.... prettige dag verder. ja ik weet het wel . de politie is je beste vriend.dat valt wel te zien
 
foto ge-add in eerste post...

en geen ruzie dames
 
Wtf het is nog echt waar ook. :roflol:

Waat jullie denken toch niet echt dat ik deze meuk heb gedaan he?
 
woont hij niet in Leeuwarden ofzo?.


Daar studeert hij. Maar hij komt uit Amersfoort :) En aangezien de scholen nog niet begonnen zijn zal hij daar nu inderdaad dus wonen.......
 
Wtf het is nog echt waar ook. :roflol:

Waat jullie denken toch niet echt dat ik deze meuk heb gedaan he?

ff wat duidelijkheid, waar woon jij nou precies?

Soest, Amersfoort of Leeuwarden?
 
Uh het huis van mijn ouders is in Soest en ik train in Amersfoort als ik niet in leeuwarden ben.. Dus ?
 
Je verhaal klinkt niet echt pakkend... Volgens mij wordt je een beetje zenuwachtig.
 
ik zou je log maar verwijderen... al zou je het niet gedaan hebben en de politie ziet jouw sig en log hier.... je signalement komt ook overeen....
 
Back
Naar boven