XXL Nutrition

Opsporing verzocht: Politieautodouwer

Bezoekers in dit topic

:roflol:

Alsof de wouten hier komen om te zoeken naar zo persoon ?
 
:roflol:

Alsof de wouten hier komen om te zoeken naar zo persoon ?

hoeveel mensen bekijken dagelijks dit forum? hoeveel van die mensen kijken hart van NL en opsporing verzocht? en misschien de lokale en landelijke kranten? zoeken niet, maar ze zullen maar eens een tip binnenkrijgen...
 
Wtf het is nog echt waar ook. :roflol:

Waat jullie denken toch niet echt dat ik deze meuk heb gedaan he?

Jij woont in Amersfoort he, tussen 1.70 en 1.85m lang en Indonesiche afkomst:eek:
 
Jaja, dankzij jullie moet ik straks heel veel uitleggen tegen loca! :(
 
moeten we niet een preventieve ban geven aan ryu, zodat het forum duidelijk maakt afstand te nemen van zijn daden? lijkt me een goed standpunt, en het ruimt lekker op imo :cool:
 
haha great! maar het klopt niet. Ryu is 180cm bij 110 kg 8% en aangezien die autoduwer een kleine ecto was hoeft ryu niet te vrezen!
 
Prachtig dit :roflol:
 
:wave:
 
Het gaat om een gezet persoon werd er ook gezegt ...

Momenteel in de bulk Ryu ?
 
er zijn al meerdere auto's van een heuvel geduwd? Handrem erop op de auto in versnelling laten staan... Kunnen ze duwen wat ze willen... :rolleyes:

Oogetuigen zagen een lichtgetinte jongen de auto van de heuvel afduwen met veel moeite en wegrennen richting de Columbus weg

Die ooggetuigen hebben waarschijnlijk de mogenlijke afkomst van die jongeman verkeerd ingeschat.
 
ja volgens mij was het gewoon spiertje! :D

Get him!!
 
Volgens mij hadden jullie gewoon een getinte-dbb-meeting, Ryu. :D
 
:roflol:

Goed goed, hoe kon ik nou ruiken dat zo bitch uit nijmegen dingen uit een gat zoals Soest zou volgen.
 
whehehe RYU toch !! foei !
 
Back
Naar boven