AndroidHealthClinic

Opsporing verzocht: Politieautodouwer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Laat jij dan even de screenshot zien van dit opsporingsbericht op de 'Opsporing Verzocht' site? :D

kijk zelf ff op de site ;) heb de bron en quote erneer gezet, en nog een foto van het ongeval ook.
 
waar is ryu?
 
Hier, heb wel ondervraging gehad, maar dat was het wel. Zou nog verder nieuws krijgen.
 
vind het wel een goeie, hopen dat de politieman er nog inzat zonder gordel om :evilred:

Waarom? Tussen de rotte appels zitten er ook agenten die netjes hun werk doen.
 
Hier, heb wel ondervraging gehad, maar dat was het wel. Zou nog verder nieuws krijgen.

hmmmm, had serieus iemand je verlinkt of...?
 
Geen idee ze stonden ineens voor mij deur. Maar ik ben onschuldig.
 
Geen idee ze stonden ineens voor mij deur. Maar ik ben onschuldig.

hoe heb je dat bewezen? wat was jij die zondagavond aan et doen? en waar was je...?
 
nintendo spelen..
 
Ik heb zojuist vernomen dat Ryu op het politiebureau is, sinds 22:00 20 Aug.... Als alles goed loopt is hij vanavond weer terug van het verhoor. Bodil [Loca] is er ook bij, en liet het mij net weten. Als hij langer moet blijven is het slecht nieuws mensen.
 
Ik heb zojuist vernomen dat Ryu op het politiebureau is, sinds 22:00 20 Aug.... Als alles goed loopt is hij vanavond weer terug van het verhoor. Bodil [Loca] is er ook bij, en liet het mij net weten. Als hij langer moet blijven is het slecht nieuws mensen.

Ja dat is mooi balen, is gelijk je hele voedingsschema door de war. Balen!
 
hij is nog steeds niet online geweest....
 
he jonko je ziet toch niet te bullshitten he?
 
Ik heb zojuist vernomen dat Ryu op het politiebureau is, sinds 22:00 20 Aug.... Als alles goed loopt is hij vanavond weer terug van het verhoor. Bodil [Loca] is er ook bij, en liet het mij net weten. Als hij langer moet blijven is het slecht nieuws mensen.

Wat erg voor hem! :eek:
 
Back
Naar boven