MuscleMeat

optie's/ervaringen anti-acne middelen tijdens aas cycle.

Bezoekers in dit topic

mman

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 sep 2008
Berichten
65
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
hey iedereen,

had een vraag welke anti-acne middelen en doseringen de aas gebruikers doen?

de ervaring hiervan en de resultaten.

uitgaande van je eigen aas cycle, tijdsduur en doseringen graag vermelden!

bijv:
roa op 10mg ed
biergist 9tabs ed
vit b5 5gr pd
mariadistel
div lever reinigers

hier een combi van of zijn hier ook andere producten voor gebruikt?

Grtz Martijn.
 
Laatst bewerkt:
Elke dag een tab minocycline en je hebt geen acne meer.
Al die andere middeltjes uit grootmoeders keuken helpen geen zier.
 
Benzoyl wash werkt ook degelijk :)
 
Ik had 8maanden roa gehad in de tussentijd 2kuurtjes gedaan leverwaardes waren allemaal nog in orde. Roa laat je acne voor zon verdwijnen
 
Zit zelf aan roa-only (wat klinkt dat leuk :o), 80mg per dag. Zit er al bijna 5 maanden aan, maar acne is wel zo goed als weg! M.b.t. anti-acne middelen tijdens een AAS cycle heb ik geen persoonijke ervaring.
 
Bedankt voor de reacties

Roa zelf heb ik ook gebruikt en de acne is helemaal weg

Ben benieuwd naar de komende reacties
 
Roa is goed tegen acne en 10mg ed zou voldoende moeten zijn en ik zou zelfs niet meer nemen.
Ik heb ooit voor een aantal maanden op 60mg ed gezeten op voorschrift en dat wil ik nooit meer...eerst volledig uitbreken,dan uitdrogen en er uit zien als iemand met psoiaris(of hoe noem je dat), conctante gewrichtspijn en spierpijn,moe lopen,...nee ik kon er niet tegen.
 
@okidoki
Iedereen reageert er inderdaad anders op. Ik heb alleen droge huid, lippen en bloedneuzen op 80mg per dag.

Maar met 10mg per dag zullen de meesten vrijwel geen bijwerkingen krijgen, terwijl het op die dosis vaak al vrij effectief is gedurende 'n AAS kuur.
 
Zit zelf aan roa-only (wat klinkt dat leuk :o), 80mg per dag. Zit er al bijna 5 maanden aan, maar acne is wel zo goed als weg! M.b.t. anti-acne middelen tijdens een AAS cycle heb ik geen persoonijke ervaring.


Ben wel benieuwd nar je Alat,en Asat
 
M'n leverwaarden waren prima volgens de dermatoloog, alleen m'n bloedsuikerspiegel was 'n beetje aan de lage kant. Heb ik verder niet over doorgevraagd, maar mocht toen gewoon m'n kuur afmaken, ben bijna klaar.

Waarden heb ik nooit gezien, maar denk dat het wel goed zit, anders laat ie me niet doorgaan.

...toch? :o
 
Denk dat je ''opgegeven'' hehehehe
 
Vind het alleen zo vreemd dat m'n bloedsuikerspiegel wat aan de lage kant was volgens hem. Bloed had ik laten prikken in de middag, zelfs nog vlak na 'n maaltijd (het zal es niet :o). Staat geeneens in de bijwerkingen! Wel een verhoogde..
 
80mg per dag is aardig heavy tegen mij zeiden ze dat het 5mg per 10kg lichaamsgewicht de dosering was. Ik zal eens kijken ik heb hier ergens nog wel de resultaten v/h bloedonderzoek liggen die zou ik eventueel wel kunnen posten als daar interrese voor is
 
Dosering ligt doorgaans tussen de 0.5mg/kg lichaamsgewicht en 1.0mg/kg lichaamsgewicht ja. Startdosis is meestal 0.5mg/kg lichaamsgewicht en wordt verhoogd (dan wel verlaagd) mits de bloedwaarden en de bijwerkingen dit toelaten (dan wel niet toelaten). Met een max. dus van 1.0mg/kg lichaamsgewicht. Ik weeg 92kg, dus zit tegen die 1.0mg/kg lichaamsgewicht aan.
 
eenmaal ze er staan, staan ze er voor een tijdje! enkele maanden...
enkel geduld helpt dan :(

ik probeer nu preventief dagelijks met zuiverende gels te wassen enzo
tot nu toe nog geen problemen, hopelijk blijft het zo!
 
eenmaal ze er staan, staan ze er voor een tijdje! enkele maanden...
enkel geduld helpt dan :(

ik probeer nu preventief dagelijks met zuiverende gels te wassen enzo
tot nu toe nog geen problemen, hopelijk blijft het zo!

Maat van me was er in 'n maand weer vanaf, 20mg roa ED. had het ook op z'n borst.
 
roa is het enige dat ik nog niet geprobeerd heb, dus kan ik me niet over uitspreken.
maar moest ik nog eens erge acné hebben zou ik het wel eens durven testen.
want puisten sucks! :mad:
 
Het is duur spul als je het niet op recept kan krijgen, en kent veel bijwerkingen. Niet iedereen reageert er even goed op qua bijwerkingen. Maar in het algemeen kan je wel stellen dat 20mg ED goed wordt verdragen.
 
Zoals krieltje al aangeeft over verhoogde bloedwaardes
Ik zat de 2maanden van me 8maanden roa cycle op 40 mg pd en had iets verhoogde bloedwaardes op de leverwaardes.
Toen overgestapt op 20mg en waren de waardes binnen de norm.

Maar tijdens aas cycle is 10mg pd genoeg.
Om acne te voorkomen maar hoe dan te gebruiken?

Roa gelijk met cycle beginnen en maandje doorlopen na nakuur?

Of roa een 4 weken voor cycle beginnen en door laten lopen tot 4 weken na nakuur?

Grtz
 
Sommigen hoeven het pas te slikken wanneer ze er last van krijgen tijdens de kuur en het is in no-time weg, en anderen moeten 'n maand van tevoren al beginnen en helemaal doortrekken tot na de nakuur. Zelf zou ik het gewoon mee laten lopen met de cycle (alleen niet tegelijk met 17aa's), t/m de nakuur.
 
Back
Naar boven