Fitness Seller

Opties??

Bezoekers in dit topic

MuscleFons95

Novice
Lid geworden
17 feb 2018
Berichten
23
Waardering
19
Lengte
1m72
Massa
94kg
Vetpercentage
14%
Ik ga naar Miami toe! (ook musclebeach ofcourse)
Wat ik wil is daar rond lopen met de perfecte shape! Goede massa hard niet te hoog maar ook niet telaag in bf.

Zat meestal op tren en test 2 om 2 (steeds last van gyno).
Dus dat wil ik niet meer..
Verder weinig verstand van..

Opties?

1,72m
22jaar
92kg
14%bodyfat en mijn doel is om naar de 10/11% tegaan!
Ik train 5x perweek (liefst geen cardio)
(Ik heb wedstrijden gedaan, niet dat jullie denken dat ik dit altijd voor de fun heb gedaan. Naast wedstrijden voor me zelf natuurlijk)

IMG_2395.JPG
 
Wat houdt 2 om 2 test/tren precies in?

Goed buff wel voor voor iemand die er geen verstand van heeft. ;)
 
16 weken

1-16 test e 750 mg
1-14 tren e 600mg
Kickstart dianabol 30 mg 5 weken
Aromasin 10 mg eod
Dostinex 0.5 2 keer pw

Groeien zal je
 
16 weken

1-16 test e 750 mg
1-14 tren e 600mg
Kickstart dianabol 30 mg 5 weken
Aromasin 10 mg eod
Dostinex 0.5 2 keer pw

Groeien zal je

Ziet er goed uit en klinkt goed! Maar ik heb erg snel last van gyno!
Ten tweede: ik heb een vrouwtje en een kleine thuis. 600test, 500tren en 50mg win werd ik echt een monster van (persoonlijk)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je geen tren meer wilt gebruiken, dan test mast en eventueel afronden met winny.
 
Primo, bold, npp...
 
Test 250, mast 200 en tren 400.

Kans op gyno is heel klein, shape op tren is mooi, agressie moet je zelf in de hand houden door tot tien te leren tellen.
 
Wat doet primo dan precies eigelijk?
Soort van mast, maar iets minder androgeen/iets anaboler en een stuk duurder. Gebruikers claimen er een soort standbeeld look van te krijgen, terwijl mast meer zorgt voor een harde droge look.
 
Test 250, mast 200 en tren 400.

Kans op gyno is heel klein, shape op tren is mooi, agressie moet je zelf in de hand houden door tot tien te leren tellen.

Ja ben van me zelf als heel snel geirriteerd etc.(houd me nu al vaak met veel moeite in)
Wil voorkomen dat het erger word!
 
Bold is toch minimaal 14/16 weken kuur?
Nee, is een fabeltje.

Je kan prima goede resultaten halen met 8 a 10 weken als je goeie bold hebt, maar je haalt er wel meer uit door het wat langer te gebruiken ja.

Soort van mast, maar iets minder androgeen/iets anaboler en een stuk duurder. Gebruikers claimen er een soort standbeeld look van te krijgen, terwijl mast meer zorgt voor een harde droge look.
Primo is meer te vergelijken met bold dan met mast.
 
Nee, is een fabeltje.

Je kan prima goede resultaten halen met 8 a 10 weken als je goeie bold hebt, maar je haalt er wel meer uit door het wat langer te gebruiken ja.


Primo is meer te vergelijken met bold dan met mast.
Vind je? Mwah, die relatie had ik niet zo gelegd. Bold word je wel heel vol van, maar echt androgeen is het niet. Primo raak je wel wat harder van (en rond, dus snap dan dat je het met bold associeert).
 
MuscleFons95 : nog even over je foto... heel goede shape voor jouw gewicht. Je ziet er zwaarder uit. Misschien maakt de foto je breder dan je bent of je hebt smalle benen :p
 
Vind je? Mwah, die relatie had ik niet zo gelegd. Bold word je wel heel vol van, maar echt androgeen is het niet. Primo raak je wel wat harder van (en rond, dus snap dan dat je het met bold associeert).
Primo en bold zijn allebei dihydroboldenone afgeleide stoffen. Vergelijkbaar met wat dihydrotestosteron is van testosteron.

The Next Best Thing to Primo - Dihydroboldenone
 
Afgeleiden wil niet zeggen equivalent aan de voorganger? Laat staan dat de afgeleiden dan vergelijkbaar met elkaar zijn? Wat is je punt precies?
Dat primo en bold meer gelijkenissen hebben dan dat primo met masteron heeft :P
 
Back
Naar boven