MuscleMeat

Optimale dosis testosteron bij Deca + DHB

Bezoekers in dit topic

Biomek

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2013
Berichten
6.910
Waardering
11.670
Lengte
1m86
Massa
113kg
Vetpercentage
12%
Beste kasten, kledingkasten en nachtkastjes,

Over drie weken ga ik beginnen met testosteron, nandrolon en dihydroboldenone. Ik zit alleen heel erg te twijfelen hoe hoog (of laag) ik testosteron erbij ga zetten. Er is heel weinig informatie te vinden over hoe androgeen dihydroboldenone is. In ieder geval niet genoeg informatie om te kunnen bepalen hoe hoog ik testosteron moet doseren, of dat ik er een andere androgene stof bij moet zetten (zoals masteron).

?mg testosteron enantaat
400mg nandrolon deca
600mg dihydroboldenone

In alle eerlijkheid heb ik nog nooit deca gebruikt. Op de één of andere manier ben ik altijd meer bang geweest voor deca dan voor tren, en nu wil ik het gewoon een keer proberen. NPP heb ik wel een keer geprobeerd maar dat heb ik moeten onderbreken wegens omstandigheden.

Mijn vragen aan jullie zijn als volgt:
- Wat is jouw optimale dosis testosteron bij het gebruik van 400mg deca?
- Gebruikte je hierbij nog androgenen? Zo ja, welke?
- Wie heeft er wel eens deca gecombineerd met dihydroboldenone?

Ik weet als geen ander dat het voor iedereen verschillend is, maar wellicht dat er overeenkomsten te vinden zijn in de doseringen en verhoudingen tegenover de sides.

Thanks jongens :)
 
Beetje offtopic, maar heb je al ervaring met DHB?
 
Beetje offtopic, maar heb je al ervaring met DHB?
Geen ervaring waar ik iets aan heb. De eerste keer was namelijk zwaar underdosed, dus kan helaas niet goed oordelen. Die ik nu ga krijgen zou wel goed moeten zijn.
 
500-600mg test zal genoeg zijn.
Waarom zou je dhb er bij willen doen denk dat deca+test al genoeg oplevert. Denk niet dat die extra mls prikken op wegen tegen de gains.
 
Vergeet de pip niet :p
 
300 mg testosteron, 300 mg nandrolon en 400 mg primobolan heb ik al eens gedaan, en dat was mijn beste kuur/shape ooit.
 
500-600mg test zal genoeg zijn.
Waarom zou je dhb er bij willen doen denk dat deca+test al genoeg oplevert. Denk niet dat die extra mls prikken op wegen tegen de gains.
Thanx voor je reactie :) mijn insteek was om er toch een “droge compound” bij te doen. Ik wilde namelijk eerst deca/primo proberen maar dat zijn nog meer ml’s. Aangezien DHB wordt gezien als een sterkere primo leek het me wel een goed idee ;-)

Vergeet de pip niet :p
Ik hoor dat het meevalt met “dit merk”, en anders wordt het even doorbijten :p

300 mg testosteron, 300 mg nandrolon en 400 mg primobolan heb ik al eens gedaan, en dat was mijn beste kuur/shape ooit.
Blijft een klassieker volgens heel veel mensen ;-)
 
Waarom ook nog DHB bij npp stacken wanneer je nog nooit npp/deca hebt gedaan? Draai test lekker met npp en kijk wat daar de resultaten van zijn. Sowieso gaat het voor future reference moeilijk zijn om te zeggen of side X van middel Y komt.

edit; ik lees je bericht hier boven nu pas. Lijkt me niet dat je ineens bloated af wordt als je je voeding onder controle hebt door wat npp/deca.
 
Sms Orakel 7888. Die heeft antwoord op alles.
 
In alle eerlijkheid heb ik nog nooit deca gebruikt. Op de één of andere manier ben ik altijd meer bang geweest voor deca dan voor tren, en nu wil ik het gewoon een keer proberen. NPP heb ik wel een keer geprobeerd maar dat heb ik moeten onderbreken wegens omstandigheden.

Ik herinner me dat je een aantal jaar geleden reageerde in onderstaand topic en de indruk gaf dat je hield van low test high deca. Hier zeg je dat je nog nooit deca gebruikte en npp hebt moeten onderbreken.

Dat is niet erg uiteraard maar geeft nog maar eens aan dat de adviezen op het forum vaak niet gebaseerd zijn op ervaringen maar gepapegaai.

Als je hier dus 10 adviezen krijgt zoals jouw advies in onderstaand topic destijds, dan is dat uiteindelijk nog steeds waardeloos.


https://forum.bodybuilding.nl/topics/low-test-high-deca.352742/#post-9594848
 
Ik herinner me dat je een aantal jaar geleden reageerde in onderstaand topic en de indruk gaf dat je hield van low test high deca. Hier zeg je dat je nog nooit deca gebruikte en npp hebt moeten onderbreken.

Dat is niet erg uiteraard maar geeft nog maar eens aan dat de adviezen op het forum vaak niet gebaseerd zijn op ervaringen maar gepapegaai.

Als je hier dus 10 adviezen krijgt zoals jouw advies in onderstaand topic destijds, dan is dat uiteindelijk nog steeds waardeloos.


https://forum.bodybuilding.nl/topics/low-test-high-deca.352742/#post-9594848
Ik begrijp je punt helemaal, mijn advies in dat topic was gebaseerd op ervaring van anderen en mijn eigen onderbroken kuur:)

Mijn probeersel met low test, npp en mast moest ik inderdaad voortijdig beeindigen. Net toen het goed op gang kwam moest ik stoppen, maar ik weet wel dat t erg goed voelde in week 3 en 4. Ik weet niet hoe de rest van de weken hadden gelopen, maar van wat ik in die korte tijd heb ervaren was zeer positief.
 
500mg test
500mg deca
 
Ik begrijp je punt helemaal, mijn advies in dat topic was gebaseerd op ervaring van anderen en mijn eigen onderbroken kuur:)

Mijn probeersel met low test, npp en mast moest ik inderdaad voortijdig beeindigen. Net toen het goed op gang kwam moest ik stoppen, maar ik weet wel dat t erg goed voelde in week 3 en 4. Ik weet niet hoe de rest van de weken hadden gelopen, maar van wat ik in die korte tijd heb ervaren was zeer positief.

Waarom moest je het vroegtijdig beëindigen?
 
Beste kasten, kledingkasten en nachtkastjes,

Over drie weken ga ik beginnen met testosteron, nandrolon en dihydroboldenone. Ik zit alleen heel erg te twijfelen hoe hoog (of laag) ik testosteron erbij ga zetten. Er is heel weinig informatie te vinden over hoe androgeen dihydroboldenone is. In ieder geval niet genoeg informatie om te kunnen bepalen hoe hoog ik testosteron moet doseren, of dat ik er een andere androgene stof bij moet zetten (zoals masteron).

?mg testosteron enantaat
400mg nandrolon deca
600mg dihydroboldenone

In alle eerlijkheid heb ik nog nooit deca gebruikt. Op de één of andere manier ben ik altijd meer bang geweest voor deca dan voor tren, en nu wil ik het gewoon een keer proberen. NPP heb ik wel een keer geprobeerd maar dat heb ik moeten onderbreken wegens omstandigheden.

Mijn vragen aan jullie zijn als volgt:
- Wat is jouw optimale dosis testosteron bij het gebruik van 400mg deca?
- Gebruikte je hierbij nog androgenen? Zo ja, welke?
- Wie heeft er wel eens deca gecombineerd met dihydroboldenone?

Ik weet als geen ander dat het voor iedereen verschillend is, maar wellicht dat er overeenkomsten te vinden zijn in de doseringen en verhoudingen tegenover de sides.

Thanks jongens :)
test wat hoger als je nandrolon , verder zou ik ook de dhb wat hoger als de nandrolon draaien . gaat enigzins de deca bloat tegen
 
500/500. Al zou ik de test altijd hoger houden met deca.anders word het beneden er niet beter op:/
 
Back
Naar boven