Fitness Seller

Optimale frequentie voor eiwitsynthese

Wat is de optimale trainings frequentie voor maximale eiwitsynthese?


  • Totaal stemmers
    9

Bezoekers in dit topic

Nee deze site kende ik nog niet, maar staat zeker opgeslagen in mijn favorieten.



Ik gebruik vaak Google als ik iets wil weten en zet het in favorieten als ik iets intressants heb gevonden. Vaak kom ik toch uit bij sites als fitguide, fit, T-nation, ergogenics e.d. Uiteraard heeft ook DBB mij enorm geholpen.



Zou je zo vriendelijk willen zijn om er een paar te delen?

Bedankt voor jullie reacties.
Die sites zijn leuk, maar staan ook vol met broscience. Soms staan er wel goeie artikelen met wetenschappelijke referenties. Als je googlet, zou ik mij toch focussen op wetenschappelijke artikelen i.p.v. algemene blogs en sites. Of gewoon Galen 's boeken lezen, ook al zijn die onbegrijpelijk voor een leek. :P
 
Die sites zijn leuk, maar staan ook vol met broscience. Soms staan er wel goeie artikelen met wetenschappelijke referenties. Als je googlet, zou ik mij toch focussen op wetenschappelijke artikelen i.p.v. algemene blogs en sites. Of gewoon Galen 's boeken lezen, ook al zijn die onbegrijpelijk voor een leek. :P

Bedankt voor de feedback. Ik zal in de toekomst er wat beter op gaan letten. Haha dat geloof ik meteen, dat zal vast wel vol staan met moeilijke termen en benamingen.
 
Back
Naar boven