Fitness Seller

optimum nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

exarchos

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.693
Waardering
0
iemand hier de 100% whey eens gebruikt?
hoe is de kwaliteit, en de mixbaarheid?
 
Jup kilo's meegenomen uit de VS. Choco en vanille. Mixt goed, smaakt lekker.
 
en die van 'sports nutrition international' de xtreme pro whey op newbody.nl, 2.7 kg voor 50 euro


Ingredienten per maatschep van 28 gram:
Calorieen 113
Calorieen uit vet 9
Totaal Vet 1 g
Suikers 2 g
Verzadigd Vet 0 g
Cholesterol 50 mg
Totaal Koolhydraten 4 g
Sodium 35 mg
Proteine 22 g
Vitamine A
Calcium 100 g
Voedingsvezel Enzym Complex 25 mg

Andere ingredienten:
Whey Protein Blend (Micro/Ultra Filtered Whey Concentrate, Whey Isolate, Whey Peptides), Natural and Artificial Flavors, Digestive Enzyme Complex (Protease 1, Protease 2, Peptizyme SP, Amylase, Lactase), Acesulfame Potassium.
 
Dacht zelf 2 potten Optimum Nutrition te hebben gekregen.. de pot vanille (ijs) is nu bijna op, erg lekker.
Vorige keer kreeg ik de 10 lbs (4,5 kg) in een zak thuis en die heb ik in allemaal 100 g porties verdeeld...

Maar de volgende pot blijkt dus Ultimate Nutrition te zijn.. lang zo lekker niet (nog wel te pruimen, maar niet van .. ha, lekker). Beiden zijn trouwens met acesulfaam gezoet.

Espi
 
BTW choco is minder zoet dan vanille. Beter als je mixt met dextrose na je training...

Espi is Ultimate Nutrition niet gewoon een heel ander merk? Volgens mij heb ik daar ooit een monster van gehad en kreeg ik daarbij klontjes :mad:
 
Klopt... Ultimate nutrition is een ander merk.
 
Ja... ik heb ook niet gezegd dat het hetzelfde was, maar ik had Optimum Nutrition besteld en kreeg dus 1 pot Ultimate Nutrition in de maag gesplitst.

Espi
 
jep die optimum whey is goed, heb net eentje binnen gekregen vanille icecream.

en uh mooie pot :D
 
Optimum nutrition schijnt idd een goed merk te zijn.
 
Back
Naar boven