Fitness Seller

Optreden Bosma bij Moraalridders

Bezoekers in dit topic

kprophecy

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 sep 2008
Berichten
1.593
Waardering
85
Lengte
1m82
Massa
91kg
Daarnet heb ik Bosma bij Moraalridders zien praten over het christendom en zijn vroegere stemgedrag. De PVV pretendeert een partij te zijn die staat voor vrijheid, maar desondanks hebben ze een voorstander van de christelijke normen en waarden in hun partij die met droge ogen durft te beweren op de SGP te hebben gestemd. Naar mijn mening druist dit totaal in tegen waar de PVV voor beweert te staat; denk hierbij aan de rel rond vrouwen vertegenwoordiging die binnen de SGP heeft bestaan, dit is niet bepaald wat ik me bij "vrijheid" voorstel. Hoe kan de PVV aan de ene kant een pro Christendom standpunt innemen en aan de andere kant een anti Islam standpunt innemen, terwijl beide wat betreft vrijheidsbeperkingen aardig wat overeenkomsten vertonen? Dit komt zeer hypocriet op mij over.

Graag antwoord van de DBB-PVV-ers. Bij voorbaat dank.
 
Gemist, ga ik na P&W even terugkijken.
 
Logisch toch? De PVV bestaat vooral uit een Joods-Christelijke lobby die dan ook nog eens gesouffleerd wordt door morsige katholieke mannetjes als Hans Jansen. Het is gewoon een godsdienststrijd die de PVV voert, een moderne kruistocht. Als Bosma een echte SGP-er was is hij in ieder geval nog enger dat hij zich al doet voorkomen.

Vrijheid en de PVV zijn toch al in strijd met elkaar, net zoiets als de DDR die democratisch was in naam.
 
Logisch toch? De PVV bestaat vooral uit een Joods-Christelijke lobby die dan ook nog eens gesouffleerd wordt door morsige katholieke mannetjes als Hans Jansen. Het is gewoon een godsdienststrijd die de PVV voert, een moderne kruistocht. Als Bosma een echte SGP-er was is hij in ieder geval nog enger dat hij zich al doet voorkomen.

Vrijheid en de PVV zijn toch al in strijd met elkaar, net zoiets als de DDR die democratisch was in naam.

Ik snap gewoon niet hoe het kan dat de kiezer hier niet doorheen prikt, totaal niet. Bij alles wat de PVV doet is het zo evident en het lijkt gewoon totaal niemand op te vallen of te interesseren. Ik kom er met m'n verstand gewoon niet bij. Dat was ook de reden om dit topic te starten, ik wilde kijken of PVV-ers zouden reageren, maar dit bleef helaas uit :(

Edit: Speciaal voor beginnerbb een woord aangepast.
 
Laatst bewerkt:
http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=29803

"Ik zit me al een tijdje te verbazen over het verschil tussen deze/dit topic. Taalkundig zijn beide verwijswoorden correct om naar het woord "topic" te verwijzen, omdat "topic" een leenwoord is dat zowel "de" of "het" als lidwoord kan hebben. Maar mijn taalgevoel vindt "de topic" beter klinken. Normaal gesproken zijn Engelse leenwoorden ook de-woorden, behalve als er een reden is om daar van af te wijken.

Waar heeft men hier op dit forum de voorkeur voor "dit topic"? "





Ga nu maar gewoon slapen ofzo in plaats van de wijsneus uit te hangen (terwijl je dat foutief doet).
 
Het is gewoon het topic. Dat weet iedere kneus. Ga nu maar weer verder discussies voeren ofzo ipv jezelf te verdedigen.
 
Het is gewoon het topic. Dat weet iedere kneus. Ga nu maar weer verder discussies voeren ofzo ipv jezelf te verdedigen.

Verder nog iets constructiefs aan de discussie toe te voegen mijn beste beginnerbb of laat je het hierbij?
 
Het posten van iets constructiefs zal je mij nooit op betrappen hoor, no sir.
 
Dit is beginnerbb's paringsritueel, zo doet hij altijd als hij je eigenlijk heel aardig vindt.
 
Lul niet, klootzak.

---------- Toegevoegd om 00:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:32 ----------

Verbeteren van taalfouten doe ik overigens wel alleen bij mensen waarmee ik het inhoudelijk eens ben ja, dat klopt feitelijk wel. Maat cybercoïtus zit er voorlopig nog niet in, als ik het goed begrijp.
 
We zitten de laatste tijd wel goed in de rode honden, nietwaar? Eigenlijk zouden er wat nieuwe cutlertjes en arnoldfans moeten worden losgelaten hier.
 
Ik verander mijn avatar gewoon naar een of andere extreme kapitalist en ik meet me gewoon een andere identiteit aan hoor, net zo makkelijk.
Kan er alleen zo 1-2-3 niet eentje bedenken, suggesties?
 
Ik verander mijn avatar gewoon naar een of andere extreme kapitalist en ik meet me gewoon een andere identiteit aan hoor, net zo makkelijk.
Kan er alleen zo 1-2-3 niet eentje bedenken, suggesties?

http://en.wikipedia.org/wiki/Jeffrey_Skilling

---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=29803

"Ik zit me al een tijdje te verbazen over het verschil tussen deze/dit topic. Taalkundig zijn beide verwijswoorden correct om naar het woord "topic" te verwijzen, omdat "topic" een leenwoord is dat zowel "de" of "het" als lidwoord kan hebben. Maar mijn taalgevoel vindt "de topic" beter klinken. Normaal gesproken zijn Engelse leenwoorden ook de-woorden, behalve als er een reden is om daar van af te wijken.

Waar heeft men hier op dit forum de voorkeur voor "dit topic"? "

Het onderwerp. Pats, boef, kleng, lights out baby!
 
Ik snap gewoon niet hoe het kan dat de kiezer hier niet doorheen prikt, totaal niet. Bij alles wat de PVV doet is het zo evident en het lijkt gewoon totaal niemand op te vallen of te interesseren. Ik kom er met m'n verstand gewoon niet bij. Dat was ook de reden om dit topic te starten, ik wilde kijken of PVV-ers zouden reageren, maar dit bleef helaas uit :(

Edit: Speciaal voor beginnerbb een woord aangepast.

PVV-aanhang boeit het niet dat de PVV een dubbele of driedubbele agenda heeft. Als ze die verrotte hoofddoekjes maar uit het straatbeeld laten verdwijnen! Dat er allerlei fundi gespuis in de gelederen van de PVV te vinden is maakt dan weinig meer uit.
 
http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=29803

"Ik zit me al een tijdje te verbazen over het verschil tussen deze/dit topic. Taalkundig zijn beide verwijswoorden correct om naar het woord "topic" te verwijzen, omdat "topic" een leenwoord is dat zowel "de" of "het" als lidwoord kan hebben. Maar mijn taalgevoel vindt "de topic" beter klinken. Normaal gesproken zijn Engelse leenwoorden ook de-woorden, behalve als er een reden is om daar van af te wijken.

Waar heeft men hier op dit forum de voorkeur voor "dit topic"? "

Ga nu maar gewoon slapen ofzo in plaats van de wijsneus uit te hangen (terwijl je dat foutief doet).


Mag allebei hoor kindertjes

Net als weblog mag topic ook met "de" en "het" als lidwoord. Zie hieronder de mening van het genootschap onze taal, waar ondergetekende lid van is.

http://www.onzetaal.nl/advies/weblog.php
 
http://en.wikipedia.org/wiki/Jeffrey_Skilling

---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------



Het onderwerp. Pats, boef, kleng, lights out baby!

Onder het motto van "het is een leenwoord, dus ik vertaal het voor het gemak en bepaal na de vertaling het geslacht"? Zo werkt het niet helaas. Anyway, laten we dit maar gewoon niet doen, ik zal in het vervolg wel "dit" gebruiken als het om topics gaat, ook al zijn beide varianten eigenlijk goed.

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Mag allebei hoor kindertjes

Net als weblog mag topic ook met "de" en "het" als lidwoord. Zie hieronder de mening van het genootschap onze taal, waar ondergetekende lid van is.

http://www.onzetaal.nl/advies/weblog.php

Ja ik ben het met je eens, ik beweer ook dat het allebei goed is maar dat hij me foutief verbeterd heeft omdat wat ik had getypt reeds correct was.
 
Back
Naar boven