MuscleMeat

optrekken pussh ups

Bezoekers in dit topic

glda19

Cool Novice
20 jaar lid
Lid geworden
3 dec 2002
Berichten
35
Waardering
3
Heb hier thuis zo iets hangen kan dus mijn vingers op het onderste platte deel leggen
En kan mij zo 8 x oprekken krijg dan last van vingers.
Wel spieren train ik dan en hoe veel sets doen .
is dat goed om mij aan op te trekken
i-profiel_9_ipe-balk_met_gaten_www_constructieopmaat_nl.jpg
 
heb niks anders om mij op te trekken is dat niet goed
 
heb niks anders om mij op te trekken is dat niet goed
Waarom wil je per se pull ups doen? Wat heb je allemaal qua trainingsmateriaal tot je beschikking?

Mijn punt is dat dit riskant kan zijn en niet optimaal is. Als je je blesseert, of je dondert naar beneden, ben je verder van huis.
 
Je kunt je niet aanmelden bij een gym? Wat doe je naast het optrekken nog? Wat is je doel?
 
gaat nu niet he met corona
doe regelmatig planking en abs oef en push-ups
 
Wist niet dat trollers het maarliefst ruim 15 jaar vol konden houden op dit forum, met een postcount van 20 blijkbaar wel :D.
 
gaat nu niet he met corona
doe regelmatig planking en abs oef en push-ups

Sportscholen zijn weer open hoor, of bedoel je dat je geen risico wilt lopen?
 
Als je er geen moeite voor wil doen moet je lekker gaan wielrennen. Als je niet naar de gym wil en geen materiaal zelf tot je beschikking hebt is bodybuilding niks voor jou. Ik krijg een beetje kromme tenen van deze mentaliteit. Een goed fysiek bouwen kost gewoon veel toewijding. Succes.
 
Als je geen zere vingers wilt dan kijk je online en schaf je een goede optrekstang aan.
 
Heb hier thuis zo iets hangen kan dus mijn vingers op het onderste platte deel leggen
En kan mij zo 8 x oprekken krijg dan last van vingers.
Wel spieren train ik dan en hoe veel sets doen .
is dat goed om mij aan op te trekken
Bekijk bijlage 498479
Waarom geen fatsoenlijk materiaal?
 
Ik weet niet wat voor soort klemmen het precies zijn maar bij m'n gym hebben ze aan de onderkant van zulke dwarsbalken stevige klemmen geschroefd met TRX er aan vast. Hangt een stuk fijner en kun je nog veel meer doen.

metaalschroefklem-op-een-geïsoleerde-witte-achtergrond-grijze-metalen-schroefklem-met-zwarte-h...jpg
 
Koop een meter stijgerbuis en met een paar koppelingen,bouten en moeren heb je aan dat stuk i profiel een nette optrekstang hangen.

Is een optie die hier in de schuur perfect werkt.
 
Back
Naar boven