AndroidHealthClinic

Optrekken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Outlawz

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 aug 2006
Berichten
59
Waardering
0
Hee,

Ik trek me meestal op met me eigen lichaamsgewicht en dat gaat netjes, maar ik voel niks in me rug. Deed ik gister met gewicht eronder en toen voelde ik hem heel goed. Moet ik nu gewoon met gewicht eronder doen of met me eigen lichaamsgewicht? Wat doe ik fout?

Groeten
 
Als je je eigen lichaamsgewicht (gemakkelijk?) 4 setjes van 10 reps kan optrekken bijvoorbeeld, kan het tijd worden om aan extra gewicht te gaan denken... of zorg dat jezelf zwaarder wordt natuurlijk ;)
 
Waarom vraag je hier om advies als je toch niet luistert naar wat iedereen je aangeeft? Zonde van mijn tijd.
 
Waarom vraag je hier om advies als je toch niet luistert naar wat iedereen je aangeeft? Zonde van mijn tijd.

scherp :cool:

maar goed jezelf optrekken daar heeft je lies niet echt veel last van, wel als je een schijf tussen je benen gaat klemmen.
 
Nee klopt. Maar ik wou gewoon proberen hoe het ging, en ik had helemaal nergens last van, en deed alleen maar machinewerk.
En nee ik deed niks tussen mijn benen.
 
Ik trek me meestal op met me eigen lichaamsgewicht en dat gaat netjes, maar ik voel niks in me rug.

werken aan je techniek, echt foccusen op je borst tegen die stang aan krijgen en dat je de kracht uit je lats haalt... werkt bij mij prima, eerst ging ik me gewoon optrekken, gewoon zorgen dat ik omhoog kwam... dat voelde ik ook voor geen meter... techniek is imo the key bij optrekken... als ik der niet op let trek ik me zo 4x8/9/10 op, nu 4x5
 
probeer maar eens 50x optrekken binnen 10 min. of 100x binnen 30 min. met alleen je eigen lichaamsgewicht. Kijken of je de volgende dag niks voelt..
 
Back
Naar boven