MuscleMeat

Opvouwbare halterbank

Bezoekers in dit topic

Steks

Enormous Athlete
Lid geworden
21 feb 2017
Berichten
40.158
Waardering
38.216
Lengte
1m82
Massa
92kg
Ik weet dat het niet ideaal is, maar ik zoek de opvouwbare halterbank, nu zijn daar niet zoveel van te koop, en de meesten zijn helaas van niet zulke goede kwaliteit. Ik kwam deze tegen voor €250.
GFID225 - Body-Solid Folding Multi-Bench - Body-Solid Fitness
Zou dat wat zijn? Of kent iemands nog duurdere/betere modellen?

Ik ga hem niet super zwaar belasten, ik zal niet snel 100kg+ gaan benchen. ;)
 
Een inklapbare bank inderdaad is inderdaad niet ideaal maar als je qua ruimte niet anders kunt lijkt die Body-Solid mij wel een goede optie. Wij bieden eventueel ook een inklapbare bank aan van Marbo die slechts de helft kost:
Marbo Inklapbare Trainingsbank MS-L114

Afhankelijk van je eisen volstaat de Marbo bank misschien al. Maar de Body-Solid lijkt me wel wat degelijker (al is het gewichtsverschil tussen beide bankjes slechts 5 kg).

Succes!
 
De ironmaster superbench lijkt me ook wel wat, als ik hem rechtop kan wegzetten, dan schuif ik hem deels onder het logeerbed wat in dezelfde ruimte staat en staat hij ook niet in de weg, de dip en pull-up mogelijkheden lijken me ook wel erg handig.
 
@Fitness Seller, als ik een ironmaster superbench kwijt kan is dat dan de beste keuze voor het geld? Ook voor de toekomst als ik ooit misschien wel zwaar wil benchen?
 
Fitness Seller, ik neem binnenkort wel contact met je op want ik ben gelijk aan het nadenken over uitbreiding/vervanging van apparatuur in de toekomst en dan is een megatec multi bench ras denk ik de beste keuze, en waarschijnlijk heb ik net een hoekje waar ik hem kwijt kan als im hem niet gebruik.
 
Back
Naar boven