Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik denk dat je het concept trainen niet goed hebt begrepen en ik kan mij ook niet voorstellen dat Aron dit jou niet heeft uitgelegd.
Je stopt namelijk nooit op een vooraf geplande rep aantal, je gaat gewoon door tot je daadwerkelijk niet meer kan. Is dit heel toevallig exact volgens jou split 12/10/8 dan oke, maar realiteit is vaak dat het wellicht 14/12/9 is en dan doe je de daaropvolgende keer voor set 1/2 meer gewicht aangezien je daar goed over de rep range zat en set 3 is eigen keus.
Al met al komt het niet zo nauw met een rep range, maar stop nooit met een set als je nog het idee hebt 2+ reps te kunnen pakken.
Ja meestal klopt zon afloop wel als je bv 100kg eerste set 12 pakt dan vaak 2de set 10 en 3de 8, maar stel de eerste set kan je er 15 pakken moet je dit doen. Idem dito met set 2/3 als je daar ook de kracht hebt voor 1/2/3/4 reps meer te pakken.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.