Fitness Seller

Opzoek naar een supplement!!! Help! Help! Help!

Bezoekers in dit topic

sg25

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
90kg
Vetpercentage
17%
Ik fitness al gemiddeld 2 jaar. Ik ga 3 a 4 keer per week naar de sportschool. Maar ik heb in die 2 jaar wel tijden gehad dat ik een aantal maanden eruit lag, omdat ik o.a. werd geopereerd, vakantie, etc. Ik voetbal hiernaast ook. Maar verder ben ik zeker zeer tevreden over mijn lichaam. Maar ik ben op zoek naar een supplement dat me meer boost geeft en waardoor ik meer massa en vorm krijg in korte tijd.
Eerlijk gezegd dacht ik ook aan injecties en dergelijke maar ik ben er al uit dat dat 'm niet gaat worden.
Ik hoop dat er iemand me hier mee kan helpen, want ik heb buiten een goedkoop potje creatine niks gebruikt. En alles is nieuw voor mij.

Ik fitness al gemiddeld 2 jaar. Ik ga 3 a 4 keer per week naar de sportschool. Maar ik heb in die 2 jaar wel tijden gehad dat ik een aantal maanden eruit lag, omdat ik o.a. werd geopereerd, vakantie, etc. Ik voetbal hiernaast ook. Maar verder ben ik zeker zeer tevreden over mijn lichaam. Maar ik ben op zoek naar een supplement dat me meer boost geeft en waardoor ik meer massa en vorm krijg in korte tijd.
Eerlijk gezegd dacht ik ook aan injecties en dergelijke maar ik ben er al uit dat dat 'm niet gaat worden.
Ik hoop dat er iemand me hier mee kan helpen, want ik heb buiten een goedkoop potje creatine niks gebruikt. En alles is nieuw voor mij.

Geen legaal supplement gaat je dit geven.

Inderdaad. Wondermiddelen bestaan niet, en zelfs al zou je op de illegale tour gaan, dan zul je daarbij hard moeten trainen en eten.

Eten, trainen en slapen zijn de middelen tot succes.

Illegaal? Gebruik van AAS is gewoon toegestaan hoor in Nederland ;)

OT: Verder kun je alleen maar erg veel eten! Kip, rijst, pasta, kwark, olijfolie etc :D

Illegaal? Gebruik van AAS is gewoon toegestaan hoor in Nederland ;)

OT: Verder kun je alleen maar erg veel eten! Kip, rijst, pasta, kwark, olijfolie etc :D

Het gebruik van coke en hero ook, dat spul noem jij toch ook niet legaal ;). Je begrijpt me wel.

OT: Creatine wordt door veel beginnende sporters gezien als dit wondermiddel. Helaas, dat is ook niet zo. Al wordt het wel gezien als belangrijk supplement. Tijd en daarbij horende discipline is de oplossing. Succes!

Het gebruik van coke en hero ook, dat spul noem jij toch ook niet legaal ;). Je begrijpt me wel.

OT: Creatine wordt door veel beginnende sporters gezien als dit wondermiddel. Helaas, dat is ook niet zo. Al wordt het wel gezien als belangrijk supplement. Tijd en daarbij horende discipline is de oplossing. Succes!

Op het gebied van supplementen is het wel een wondermiddel. Niks dat beter werkt en dan ook nog is voor een betaalbare prijs. ik kan maar 2 supplementen bedenken die zelfs maar een vergelijking waard zijn met creatine.. de rest is als AAS vergelijken met supplementen.

Eten, trainen en rust zoals anderen al aanhalen.

Zit je voeding helemaal in orde dan kun je na verloop van tijd misschien enkele supplementen toevoegen zoals whey, mass gainer, creatine en eventueel pre-workout.

Creatine en misschien preworkout voor de extra 'boost' tijdena je training. Maar echt extra kilo's zal dit je niet brengen. Boven onderhoud gaan eten! Anabool als fuark!

**** sups eat food

true natty 4 life

Terug
Naar boven