MuscleMeat

Opzoek naar een trainingsschema. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beliked

Novice
Lid geworden
17 feb 2017
Berichten
26
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
81kg
Vetpercentage
16%
Dag Iedereen,

Na een lange blessure ben ik eindelijk terug gerevalideerd en mag ik terug volop fitnessen.
Daarom heb ik zonet een fitness abonnement gekocht. Ik ben van plan dagelijks te fitnessen(krachttraining) en een beetje cardio. De bedoeling is meer volume en kracht te ontwikkelen.
Alle suggesties en hulp is welkom !

Alvast bedankt
 
Suggestie 1, gebruik de zoekfunctie want volgens mij staan er wel een paar op het forum!
 
YouTube-->dorian yates-->blood en gluts.

Die legt in 5 filmpjes heel uit gebreid uit hoe zijn schema werkt.
 
YouTube-->dorian yates-->blood en gluts.

Die legt in 5 filmpjes heel uit gebreid uit hoe zijn schema werkt.
Waarom zou je hetzelfde gaan trainen als iemand die voor duizenden euro's aan AAS per jaar heeft gebruikt?
 
Waarom zou je hetzelfde gaan trainen als iemand die voor duizenden euro's aan AAS per jaar heeft gebruikt?

Oe u bent toch niet anti doping?
(Wel een klein beetje gek op dit forum)
 
Oe u bent toch niet anti doping?
(Wel een klein beetje gek op dit forum)

Hij zegt alleen dat het achterlijk is het zelfde schema als een heavy roid (ab)user te volgen.
Geef hem daar enigzins wel gelijk in.
 
Hij zegt alleen dat het achterlijk is het zelfde schema als een heavy roid (ab)user te volgen.
Geef hem daar enigzins wel gelijk in.

Ik heb dat schema wel eens 10 weekjes gedaan. Niks mis mee, een goede als verandering tussendoor. (Nee kuurde op dat moment niet)
 
Waarom niet een Full Body trainingsschema volgen? 3x per week kan je wisselen tussen volume en intensiteit dagen
 
Waarom niet een Full Body trainingsschema volgen? 3x per week kan je wisselen tussen volume en intensiteit dagen
Omdat ik graag alle dagen in de gym zou zijn, gewoon even weg van de stress, moeilijk uit te leggen...
 
Dan zou ik gaan voor ub(2x3 borstoefening,2x3 rugoefening 1x3 side raises, biceps en triceps.) /lb(enkel benen+onderrug) /kuiten,buik,cardio/ub/lb gebruik zelf dit schema en vind het echt leuk.
 
Dan zou ik gaan voor ub(2x3 borstoefening,2x3 rugoefening 1x3 side raises, biceps en triceps.) /lb(enkel benen+onderrug) /kuiten,buik,cardio/ub/lb gebruik zelf dit schema en vind het echt leuk.
super, bedankt voor de hulp !
 
super, bedankt voor de hulp !

Ga in het begin niet te heel zwaar zodanig dat je elke dag kan gaan maar normaal met dit schema ben je altijd hersteld voor de volgende training.
 
Omdat ik graag alle dagen in de gym zou zijn, gewoon even weg van de stress, moeilijk uit te leggen...

Je groeit als je rust, als je 7 dagen in de week keihard lift ga je een punt krijgen dat je TE VEEL traint.
 
Je groeit als je rust, als je 7 dagen in de week keihard lift ga je een punt krijgen dat je TE VEEL traint.

Als die geen zwaar werk heeft lukt dit wel als hij het verstandig aanpakt
 
Als die geen zwaar werk heeft lukt dit wel als hij het verstandig aanpakt

Ja ligt eraan hoe die het aanpakt, maar als je 7 dagen in de week zwaar traint ga je dat wel merken. Ik train nu 4 dagen in de week UBLB en ik merk al dat het veel is voor mij, nu doe ik niet eens gek veel volume. Ligt natuurlijk ook aan de persoon.
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Ik heb dat schema wel eens 10 weekjes gedaan. Niks mis mee, een goede als verandering tussendoor. (Nee kuurde op dat moment niet)
Het kan best dat je het tien weken vol hield, maar wat voor resultaten behaalde je er mee? Dat is ook belangrijk lijkt mij ;)
 
  • Like
Waarderingen: RPe
Het kan best dat je het tien weken vol hield, maar wat voor resultaten behaalde je er mee? Dat is ook belangrijk lijkt mij ;)

Pr's voor het leven maakte ik
 
In tien weken mag ik hopen dat je een paar PRs hebt gezet :P hoe groot waren ze? op welke lifts?

Uhm dat is een hele goede vraag, het antwoord weet ik niet meer:p
 
In rust `groei` je zeg je, ik train toch niet alle dagen dezelfde spiergroep ? vb, maandag biceps, dinsdag benen , dan heb ik dinsdag toch rust en kunnen men biceps `groeien` ?
 
Back
Naar boven