XXL Nutrition

Opzoek naar goede Wrist bands.

Bezoekers in dit topic

MaxFit

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 jun 2016
Berichten
362
Waardering
98
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Beste DBB'ers

Ik ben opzoek naar goede wristbands. Op dit moment heb ik al een tijdje die van MyProtrein maar dit vind ik zeer slechte kwaliteit. De wristbands zelf doen opzich hun werk alleen ze gaan continu los doordat het klitteband niet goed vast blijft kleven. Dit is gewoon echt irritant en zeker als je bezig bent met een zwaar setje. Ik zou graag óf wristbands hebben zonder klitteband (als die bestaan) óf wristbands met echt goede kwaliteit klitteband.

Hierbij dus mijn vraag, weet iemand een goede optie?

Even ter zijde, de klitteband van mijn huidige wristbands zijn niet vies ofzo, het is echt slechte kwaliteit.

Alvast bedankt
 
Binnenkort zullen onze nieuwe Fortex Wrist Wraps verkrijgbaar zijn. Dat zijn vrijwel dezelfde wraps als onze oude Iron Force Wrist Wraps maar dan onder ons nieuwe Fortex merk en verkrijgbaar in meer kleuren. De reviews van de Iron Force Wrist Wraps waren altijd erg positief, zowel van beginners als van zware lifters.

De nieuwe Fortex Wrist Wraps zijn iets langer (50 cm lang en roze is 38 cm lang) en de prijs is iets goedkoper, namelijk € 12,90 per paar. Mocht je al een paar willen bestellen dan kun je mij een privébericht sturen.

Voor de meeste gebruikers zullen deze prima volstaan maar als je op zoek bent naar een extreem stijve of extra lange uitvoering kun je bijvoorbeeld eens kijken bij Titan NL.

upload_2017-7-27_14-15-36.png
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: M.N
strenghtshop of rogue.
Ik heb er van strenghtshop en de klitteband is goed. Maar ze hebben er ook zonder.
 
Back
Naar boven