MuscleMeat

opzoek naar ideale cutkuur!!!!

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
21 okt 2017
Berichten
5
Waardering
20
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Hallo,
Zoals mijn titel al zegt ben ik zoek naar een ideale cutkuur.
Heb al enkele keren gekuurd
1ste; 8 weken anavar
2de; 15 weken test e & boldenone

Van de 2de keer ben ik wel zeker tevreden aardig wat massa gewonnen en veel kracht bij gekregen en nagenoeg niks verloren

Voedingsschema staat altijd op punt
Dus voor de zomer ben ik van plan om me goed droog en hard te zetten.
Zie verschillende kuren op dit forum passeren maar geraak er maar niet echt aan uit ☺
Dus geef jullie mening !!! Thankssss
 
Het is de voeding en het harde werk in de gym die het succes van je cut zal bepalen. De AAS dienen ter ondersteuning en ter behoud van je spiermassa. Sommige AAS geven een iets andere look dan andere.

Mijn favoriete cutkuur qua gevoel en look is test 250mg, mast 200mg en tren 400mg.
 
300 tren ace e.d
200 test p e.d
100 winny e.d
10 IU hgh e.d

Moet voldoende zijn :cool:
 
Test tren mast met eventueel winny kick
 
indien je geen tren wilt gebruiken: test/mast/winstrol of anavar.

Valt natuurlijk niet te vergelijken met tren:P
 
Test, Tren en Mast is ideaal.

Maar gezien je verleden en waar je staat zou ik het voorlopig bij test en mast houden. Tren kan nog altijd.
 
DNP is puur vergif, zou ik niet doen.
 
Tren ga ik inderdaad nog wat mee wachten
 
1000 mg test e only

eventueel met clen en t3 afwisselend
 
Mis test mast winstrol of is dit dubbelop 2 dht?
 
Test en primo. En als je primo te duur vindt kun je mast doen.

Dus:

1-12 testosteron 300 mg
1-12 primo of mast 600 mg
 
Ik zie over het algemeen maar zelden mast boven de 400mg. Terwijl in theorie mast het perfecte middel is voor lean gains, daar waar het profiel iets anaboler is dan primo. Wat vinden jullie van high mast icm een beetje test?
 
Ik zie over het algemeen maar zelden mast boven de 400mg. Terwijl in theorie mast het perfecte middel is voor lean gains, daar waar het profiel iets anaboler is dan primo. Wat vinden jullie van high mast icm een beetje test?
Prima is anaboler dan mast, of anders gezegd: mast is androgener dan primo.
 
Ik zie over het algemeen maar zelden mast boven de 400mg. Terwijl in theorie mast het perfecte middel is voor lean gains, daar waar het profiel iets anaboler is dan primo. Wat vinden jullie van high mast icm een beetje test?
Denk dat het wel fijn moet zijn. Vond test 600 mast 400 echt heerlijk. Beste kuur qua gevoel
 
Denk dat het wel fijn moet zijn. Vond test 600 mast 400 echt heerlijk. Beste kuur qua gevoel
Met hcg? En zo ja, verlaagde je test ook met zo'n 100mg?
 
Prima is anaboler dan mast, of anders gezegd: mast is androgener dan primo.

Alright! Ik dacht eigenlijk dat mast in elk opzicht iets sterker is dan primo.

Denk dat het wel fijn moet zijn. Vond test 600 mast 400 echt heerlijk. Beste kuur qua gevoel

Klinkt goed. Mast is idd wel een good feel AAS en test op +500 moet ook heerlijk zijn. Ben wel benieuwd wat high mast brengt.
 
Back
Naar boven