AndroidHealthClinic

Opzoek naar professionele fotograaf

Bezoekers in dit topic

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
15 mrt 2012
Berichten
987
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
In december heb ik een wedstrijd en een korte tijd daar voor zou ik graag 1 of 2 foto shoots doen. Wie kent er een goede professionele fotograaf die ruime ervaring heeft met dit soort shoots.

Kosten vind ik niet zo belangrijk als ik maar mooie foto's met de juiste belichting etc als resultaat heb. Ik heb zelf overigens nog nooit een shoot gedaan, dus een fotograaf met geduld zou ook fijn zijn:D
 
Locatie zou handig zijn mate
 
Eindhoven, maar zou het niet erg vinden om een uurtje te rijden.
 
Thanks
 
Thanks maar hij geeft meteen in de eerste regel aan dat hij een hobby fotograaf is, daar ben ik niet naar opzoek. Pro only :cool:
Hobby fotografen hebben ook vaak eigen studio en genoeg ervaring, als je een pro wilt kan je gelijk een paar 100 neerleggen.
 
Thanks maar hij geeft meteen in de eerste regel aan dat hij een hobby fotograaf is, daar ben ik niet naar opzoek. Pro only :cool:

Het was ook een joke, dit lijkt me eerder een heet flikkertje :cool:

Of een heet kikkertje, dat klinkt wat sympathieker ;)
 
Hobby fotografen hebben ook vaak eigen studio en genoeg ervaring, als je een pro wilt kan je gelijk een paar 100 neerleggen.

Misschien wat duurder maar wel gegarandeerd fatsoenlijke foto's. Aangezien ik niet op 4% kan blijven is het moeilijk om opnieuw te doen, ik ga voor zekerheid ;)
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Back
Naar boven