Fitness Seller

oral dianabol+anavar

Bezoekers in dit topic

karel19641

Cool Novice
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
19 mrt 2005
Berichten
41
Waardering
0
is dit te doen of niet?
ik wil max 2 weken achtereen dianabol gebruiken, he er eerder een gescheurde spier aan overgehouden door te lang dbol te gebruiken achtereen/

daarbij zou ik nog wat anavar gebruiken ook max 3 weken achtereen.


Doel:
ondersteuning in training.
NIET : zwaarder worden, wel wat sterker.

waarom dit?
eerdere ervaring bevielen slecht door te lang gebruik, strakke spieren/spierscheuren.
effecten van middelen in het verleden wel positief, beter em harder trainen mogelijk.

Ik ben dus eigenlijk zoekende naar de optimale cyclus voor mezelf.
Daarbij is dit nog redelijk betaalbaar.

deca is geen optie ivm doping testen.
 
Ik zou geen D-bol gebruiken als ik jou was als je toch niet wilt aankomen.
Anavar is een goed middel voor kracht dus zou het bij de anavar houden.
 
Snelle effectieve kracht die relatief goed bij blijft kan je winstrol opteren .
 
waarom dit?
eerdere ervaring bevielen slecht door te lang gebruik, strakke spieren/spierscheuren.
effecten van middelen in het verleden wel positief, beter em harder trainen mogelijk.

je moet dus korter gebruiken. :rolleyes:
 
je moet dus korter gebruiken. :rolleyes:


Daarom ook naar max 14 dagen dianabol. (2x na ongeveer 18 dagen kreeg ik last...en na 21 verrekking of scheurtje tijdens training)
is 2 wk op 2 wk af een optie?

kenji.
winstrol heb ik ook gebruikt dat beviel redelijk goed. wel heel sterk, maarwat problemen met pezen. Met var veel mnder last er van, en ik had begrepen dat var ook help met peesweefel opbouw, goede type collagen aanmaak.dus liever wat veiliger.
 
Je kan 2weken op 2weken af tuurlijk, maar als je niet wilt aankomen. Zou ik zeker geen D-bol nemen want je houd een hoop vocht vast.

Van Anavar alleen krijg je haast geen gewichtstoename.
 
is dit te doen of niet?
ik wil max 2 weken achtereen dianabol gebruiken, he er eerder een gescheurde spier aan overgehouden door te lang dianabol te gebruiken achtereen/

daarbij zou ik nog wat anavar gebruiken ook max 3 weken achtereen.


Doel:
ondersteuning in training.
NIET : zwaarder worden, wel wat sterker.

waarom dit?
eerdere ervaring bevielen slecht door te lang gebruik, strakke spieren/spierscheuren.
effecten van middelen in het verleden wel positief, beter em harder trainen mogelijk.

Ik ben dus eigenlijk zoekende naar de optimale cyclus voor mezelf.
Daarbij is dit nog redelijk betaalbaar.

deca is geen optie ivm doping testen.

Spierscheur aan over gehouden door te lang dianabol gebruik? Hoelang en welke dosis heb je genomen?
 
3 weken aan de d-bol en dan een spierscheur?Kijk ook eens naar je manier van trainen.Misschien dat daar nog wat bij te werken valt.
 
Spierscheur aan over gehouden door te lang dianabol gebruik? Hoelang en welke dosis heb je genomen?

de boel werd gewoon wat strakker, eerste keer dacht ik dat het niet kon zo snel.
maar na de tweede keer kreeg ik een sterk vermoeden.
daarna eveen van de dbol weggebleven, maar ik had er qua werking een heel goed gevoel over.
de doeseringen waren echt nihil te noemen 20 mg pd.

nou train ik behoorlij kintensief en ook lactisch wel veel, dus misschien dat juist die belasting wat meer schade aanricht dan alleen krachttraining
 
Back
Naar boven