MuscleMeat

Oral only

Bezoekers in dit topic

Je bent zeer voorzichtig met je lichaam en wil het niet verpesten,maar je wil een kuurtje gaan doen om het eens te proberen?

3 kilootjes winst lijkt me zonder ook nog haalbaar.
 
Als je tegen je plafond aan zit verlies je dat kleine beetje extra weer.

Wil je voor dat (tijdelijk) kleine beetje extra toch risico's gaan lopen. Uit jouw verhaal concludeer ik van niet.

Niet kuren
 
Als je tegen je plafond aan zit verlies je dat kleine beetje extra weer.

Wil je voor dat (tijdelijk) kleine beetje extra toch risico's gaan lopen. Uit jouw verhaal concludeer ik van niet.

Niet kuren

Dit idd.

Voor wat tijdelijke winst zou ik niet met mn eigen hormoonhuishouding gaan liggen kloten.
 
Heren graag wat advies,

Zoveel verschillende meningen en adviezen gelezen hier maar wil toch graag mijn eerste kuurtje gaan doen. Ik train al heel wat jaartjes en ben denk wel aardig aan mijn plateau gekomen. Ik ken mijzelf en ben heel erg van het discipline en wil gewoon eens een kuurtje proberen maar dan wel een pillenkuur. Het zal hier ook bij blijven en is puur alleen om het uit te proberen. Ik ben heel voorzichtig met mijn lichaam en zou het zonde vinden om er wat aan te verpesten. Maar toch blijft de drang om het één keer te proberen. En ik hoef echt geen monster te worden maar zou het leuk als ik er 3 a 4 kilootjes winst mee kan pakken dan ben ik al tevreden. Ik heb nu al een mooi lichaam maar wil net dat beetje extra.

Ik hoef geen advies dat injecteren beter is want dat ga ik toch niet doen. Ik wil gewoon een kuurtje van ongeveer 6 weken gaan doen en graag horen van jullie welke ik het beste kan gebruiken? Ik best wel een bol gezicht dus liever geen één die teveel vocht geeft.

Doe dan gewoon even net dat beetje extra discipline.
 
Goed kuurvoorstel, goed uitgedacht en duidelijk kennis van zaken.
Ik kan je alleen nog maar succes wensen.
Echt top!
 
gewoon kuren pak dan tbol ofzo
 
Nee. Gewoon nee.
 
Heren graag wat advies,

Zoveel verschillende meningen en adviezen gelezen hier maar wil toch graag mijn eerste kuurtje gaan doen. Ik train al heel wat jaartjes en ben denk wel aardig aan mijn plateau gekomen. Ik ken mijzelf en ben heel erg van het discipline en wil gewoon eens een kuurtje proberen maar dan wel een pillenkuur. Het zal hier ook bij blijven en is puur alleen om het uit te proberen. Ik ben heel voorzichtig met mijn lichaam en zou het zonde vinden om er wat aan te verpesten. Maar toch blijft de drang om het één keer te proberen. En ik hoef echt geen monster te worden maar zou het leuk als ik er 3 a 4 kilootjes winst mee kan pakken dan ben ik al tevreden. Ik heb nu al een mooi lichaam maar wil net dat beetje extra.

Ik hoef geen advies dat injecteren beter is want dat ga ik toch niet doen. Ik wil gewoon een kuurtje van ongeveer 6 weken gaan doen en graag horen van jullie welke ik het beste kan gebruiken? Ik best wel een bol gezicht dus liever geen één die teveel vocht geeft.

orals kun je nemen om je kuur een kickstart te geven, uiteraard mét spuiten.

orals alleen gaan je niks opleveren, de winst is zo minimaal dat je alles weer kwijt raakt en óók je lever nog grote schade hebt toegebracht.

Dus mooi niet doen als je het mij vraagt!
 
Tijdverspilling ..... voor iedereen die dit leest , en al helemaal voor jou zelf.
Doe eens wat huiswerk , lees eens iets , stickies bijvoorbeeld .
 
orals kun je nemen om je kuur een kickstart te geven, uiteraard mét spuiten.

orals alleen gaan je niks opleveren, de winst is zo minimaal dat je alles weer kwijt raakt en óók je lever nog grote schade hebt toegebracht.

Dus mooi niet doen als je het mij vraagt!
Natuurlijk doet het wel iets. Meer kracht en misschien een kilootje of 2-3 als je nog nooit gekuurd hebt. Je hersteld snel van 4-6 weken oral only en kan het meeste wel behouden.
 
Natuurlijk doet het wel iets. Meer kracht en misschien een kilootje of 2-3 als je nog nooit gekuurd hebt. Je hersteld snel van 4-6 weken oral only en kan het meeste wel behouden.

Als voeding en training op orde is ja. En laat dat nu net het probleem zijn bij de meeste van deze topics die ik hier zie voorbij komen.
 
Natuurlijk doet het wel iets. Meer kracht en misschien een kilootje of 2-3 als je nog nooit gekuurd hebt. Je hersteld snel van 4-6 weken oral only en kan het meeste wel behouden.

Als alles in orde is zal hij misschien wat spiermassa kunnen winnen.

maar de eerste kuur doet het meest, en dan heb ik toch liever meer winst met minder leverschade, dan minder winst met meer leverschade.
 
Als alles in orde is zal hij misschien wat spiermassa kunnen winnen.

maar de eerste kuur doet het meest, en dan heb ik toch liever meer winst met minder leverschade, dan minder winst met meer leverschade.
Ja die eerste kuur doet het meest omdat je meestal nog onder je natty max zit. Eenmaal daaroverheen gaat het langzamer en zul je minder vasthouden. Punt dat ik wil maken: je vergooit je kansen op gains in de toekomst niet door te beginnen met orals.

Ik ben het trouwens niet met je oneens verder maat. Injects zijn vele malen beter en efficienter!
 
Als alles in orde is zal hij misschien wat spiermassa kunnen winnen.

maar de eerste kuur doet het meest, en dan heb ik toch liever meer winst met minder leverschade, dan minder winst met meer leverschade.
Leverschade is wel wat anders dan wat verhoogde leverwaardes die je tijdens een kuur hebt.
 
Back
Naar boven