AndroidHealthClinic

oral only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik weet t, er is al vaker hierover gesproken...
Maar iemand die ik ken wil per se gaan gebruiken, en hij wil echt oral only doen... Ik kan het niet zijn kop praten...

Wat zouden jullie aanraden voor hem?

Ikzelf dacht iets van Dbol en dan 35mg/dag voor 8 weken. Nakuur met Clomid.
Ondertussen dan nolva bij de hand houden voor de oestrogene bijwerkingen.

Er is natuurlijk weinig keuze bij oral only... Hij wil vooral veel massa en kracht winnen. Dan is er alleen maar dbol en anadrol zo'n beetje. Winstrol tabs zijn niet echt nuttig lijkt mij in combo met dbol of anadrol.

Advies graag!

P.S. geen gepreek over dat het alleen maar tijdelijke resultaten geeft etc, ik weet dat allemaal. Ik vraag alleen om een kuurtje voor te schrijven voor die gozer. Ik kan het niet uit zijn hoofd krijgen
 
biceps_blitz zei:
Ik weet t, er is al vaker hierover gesproken...
Maar iemand die ik ken wil per se gaan gebruiken, en hij wil echt oral only doen... Ik kan het niet zijn kop praten...

Wat zouden jullie aanraden voor hem?

Ikzelf dacht iets van Dbol en dan 35mg/dag voor 8 weken. Nakuur met Clomid.
Ondertussen dan nolva bij de hand houden voor de oestrogene bijwerkingen.

Er is natuurlijk weinig keuze bij oral only... Hij wil vooral veel massa en kracht winnen. Dan is er alleen maar dbol en anadrol zo'n beetje. Winstrol tabs zijn niet echt nuttig lijkt mij in combo met dbol of anadrol.

Advies graag!

P.S. geen gepreek over dat het alleen maar tijdelijke resultaten geeft etc, ik weet dat allemaal. Ik vraag alleen om een kuurtje voor te schrijven voor die gozer. Ik kan het niet uit zijn hoofd krijgen

dboll-only op 35 mg is alleen maar vocht en vet+ kracht??? zou ik mijn geld/gezondheid voor besparen............................
tja dan zou je zeggen doe dan test, maar als die niet wilt injecteren, dan kan je beter niks doen!
 
Idd. Maaaaaar dit is weer zo´n typisch geval die toch moet en zal kuren. En niet wil injecteren!
Kun je anders nolva tegelijk met dboll nemen om vochtophoping tegen te gaan?

Is ph misschien een alternatief?
 
seeker zei:
dboll-only op 35 mg is alleen maar vocht en vet+ kracht??? zou ik mijn geld/gezondheid voor besparen............................
tja dan zou je zeggen doe dan test, maar als die niet wilt injecteren, dan kan je beter niks doen!

Ja ik weet, het is volkomen achterlijk... Maarja hij wil t...
Maar dat je er nix dan vet van krijgt is niet helemaal waar hoor! Ik heb wel van andere mensen gehoord die dbol only gedaan hebben dat die er flink veel kilo's en kracht mee wonnen en ook wel flink wat behielden erna. En er is een goed eetschema en trainingsschema dat ik voor hem heb gemaakt. Dus zo erg zal t wel niet zijn...

Ik wil alleen maar dat hij de beste keuze maakt uit dat kleine oral only aanbod he...
 
Ik dacht dat als je dboll only deed dat je dan weinig ervan overhield?
Hieronder trouwens een schematje ook op dit forum gevonden:

Week 1-6 : 30-40 mg Dianabol /dag
Week 3-8 : 25-50 mg Stromba/Winstrol /dag
Week 6-8 : 30-40 mg Anavar /dag
Week 4-7 : 3000 IU HCG /wk
Week 9-11 : 40-20-20mg Nolva /dag
 
pinodambini zei:
Ik dacht dat als je dboll only deed dat je dan weinig ervan overhield?
Hieronder trouwens een schematje ook op dit forum gevonden:

Week 1-6 : 30-40 mg Dianabol /dag
Week 3-8 : 25-50 mg Stromba/Winstrol /dag
Week 6-8 : 30-40 mg Anavar /dag
Week 4-7 : 3000 IU HCG /wk
Week 9-11 : 40-20-20mg Nolva /dag


HCG is toch echt spuitwerk hoor;)
Iemand anders commentaar op die kuurtje? of een beredenering waarom dit zo beter is???
 
Dat wel ja, maar is wel beter om je ballen weer op het juiste formaat terug te krijgen he (als ze krimpen), is toch belangrijker dan helemaal niet spuiten. ;)
 
pinodambini zei:
Dat wel ja, maar is wel beter om je ballen weer op het juiste formaat terug te krijgen he (als ze krimpen), is toch belangrijker dan helemaal niet spuiten. ;)

dat weet ik... maar hij wil absoluut niet spuiten, kan er nix aan doen!
 
Ook niet als iemand het bij hem doet?
Heb namelijk geen idee wat het doet als je de hcg niet gebruikt, misschien dat anderen daar wel ervaring mee hebben?
 
pinodambini zei:
Ook niet als iemand het bij hem doet?
Heb namelijk geen idee wat het doet als je de hcg niet gebruikt, misschien dat anderen daar wel ervaring mee hebben?

hij kent niemand die t kan en wil doen bij m dus...
 
tja, maar die hcg is om de 5dagen niet? dan kan hij imo net zo goed een test only doen? helemaal oral gaat gewoon niet werken. Die kuur die pino postte komt van bodybiulding.com als er een beter oral only was geweest had die er toch wel gestaan?
 
biceps_blitz zei:
dat weet ik... maar hij wil absoluut niet spuiten, kan er nix aan doen!


dan moet ie ook absolut niet aan as denken.....

heb tevens wel gehoord dat er een methyl-1test op de markt is beetje vergelijkbaar met trenbolone, maar net iets minder
 
hcg kan je evt ook subcutaan zetten, is iig makkelijker dan intramusculair.

Methyl test schijnt troep te zijn, een enorme bloat, veel erger dan bij dbol.

Heb zelf wel eens Andriol geprobeerd in dosissen van 400-600mg ED, icm dbol, en heb daar toen redelijk wat aan over gehouden.
Wel prijzig met zulke hoeveelheden andriol.
 
Sorry, maar oral only? Kuur dan niet dus. Je kan het niet uit z'n kop praten, maar toch ga je hem wel 'helpen'? Ach ja, iedere z'n ding.

Tussen de vb. kuurschema's stond een oral only kuur. Maar die thread is helaas weg.

PS: Hoe wil hij in godsnaam z'n bloedwaardes in de gaten houden? Of durft hij wel bloed te laten prikken?
 
seeker zei:
dboll-only op 35 mg is alleen maar vocht en vet+ kracht??? zou ik mijn geld/gezondheid voor besparen............................
tja dan zou je zeggen doe dan test, maar als die niet wilt injecteren, dan kan je beter niks doen!

Beetje kortzichtige gedachte.
Lees de Big Cat topic nog eens door en dan de vooral dit gedeelte :

Before the availability of anti-es, d-bol would cost tremendous weight gain do to the high aromotization of testosterone to estrogen. This would ultimately cause a lot of bloating. If one were to run Arimidex, femura etc with d-bol the results would be lean muscle without excess bloat. D-bol is a very cost effective drug and when cycled right can cause great increases in strength and mass.

Een waarheid.
 
oldy zei:
hcg kan je evt ook subcutaan zetten, is iig makkelijker dan intramusculair.

Methyl test schijnt troep te zijn, een enorme bloat, veel erger dan bij dbol.

Heb zelf wel eens Andriol geprobeerd in dosissen van 400-600mg ED, icm dbol, en heb daar toen redelijk wat aan over gehouden.
Wel prijzig met zulke hoeveelheden andriol.
]



nope geen bloat ik zei ook 1-test (van het prohormoon 1ad) dus methyl-1-test

geen oestrogene activiteit dus lean gains, beetje kwa werking en kracht gelijk aan trenbolone
 
ToxiQ zei:
Beetje kortzichtige gedachte.
Lees de Big Cat topic nog eens door en dan de vooral dit gedeelte :

Before the availability of anti-es, d-bol would cost tremendous weight gain do to the high aromotization of testosterone to estrogen. This would ultimately cause a lot of bloating. If one were to run Arimidex, femura etc with d-bol the results would be lean muscle without excess bloat. D-bol is a very cost effective drug and when cycled right can cause great increases in strength and mass.

Een waarheid.


edit:
Jammer dat de nadelige effecten van Dbol nooit worden vermeld. 99% van je gains is waterretentie en die trekt dus, samen met je 'gains' weg nadat je bent gestopt.

Dianabol is 'leuk' voor zolang het duurt en daarna is alles weg. Als je het opgeblazen effect van deze tabletjes 'kuur-resultaat' mag noemen dan is de lat erg laag gelegd.

Iedereen kan op die manier 'groot' worden maar nogmaals het is allemaal tijdelijk.

Daarnaast is het zo dat meestal de bekende bijwerkingen van Dbol (euforisch sterk gevoel, prettige gemoedstoestand) juist het omgedraaide zijn.

Ik heb Dbol in 5 kuren gebruikt maar ben er uiteindelijk mee gestopt omdat ik juist vecht tegen waterretentie, die hoef ik niet, en een jumpstart in mijn kuur kan ik ook bereiken met test prop of Sustanon.

Daarnaast, maar dat is heel persoonlijk, werd ik de laatste keer goed misselijk van de Dbol en kreeg last van hoge bloeddruk op een manier die ik nooit heb.

Groet,

DBC



en de reacrie daarop:
Ben het met je eens. Ik doelde ook niet op dat dboll only een goede keus is. Dboll zou enkel als kickstart in een massa kuur kunnen dienen. Vocht en vet bestaat het meerendeel van de massa uit, alleen de krachttoename is een plus..


staat hier:http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=6107&highlight=vocht+dianabol+dboll
 
seeker zei:
]
nope geen bloat ik zei ook 1-test (van het prohormoon 1ad) dus methyl-1-test

geen oestrogene activiteit dus lean gains, beetje kwa werking en kracht gelijk aan trenbolone
Heb de thread gevonden: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?s=&threadid=169182 Bedankt!

Maar een ph dat gelijk is aan zo'n beetje de sterkste a.s. lijkt me nog steeds erg onwaarschijnlijk. Als je die thread leest en ziet dat hij 8-9 pounds wint in 6 dagen..... Of zelfs 3.6 pound in 1 dag?? Ehh, dat is geen pure spiermassa!! Maar daar is nu ook een enorme discussie over op gang. En tren (gebruik het nu zelf ook) geeft je niet zo'n enorme massa winst in zo'n korte tijd. Zie ook BC's profile over tren.

Toch wel weer een interessante ontwikkeling. Iemand er al beslag op weten te leggen?
 
trenbolone schijnt toch wel erg heavy te zijn niet????
 
Back
Naar boven