XXL Nutrition

Oral plan-> X --> test only kuur plan

Bezoekers in dit topic

Klein vraagje nog, dat zakken in vet% waarom is dat zo belangrijk? Werkt de testosteron dan beter? Is dat beter voor de bloedwaarden? Beiden? Of nog iets anders wellicht? En wat voor % zouden jullie aanraden?

Ik zelf loop het liefst rond met de blokjes net zichtbaar.. zo voelde ik me vaak het fitst en prettig overal. Dat was dus vaak al richting 10/13% vet
Lager in het bf% zorgt over het algemeen voor minder sides. Verder is dit ook voor je zelf wat chiller imo. Tussen 10/12% is prima
 
Ah kijk, dankjewel. Die wil ik graag zo min mogelijk.. ga dan zeker zorgen dat ik rond die % zit!
 
Ik zit net die post van cools helemaal door te spitten en eigenlijk denk ik dat die kuur veel beter bij me gaat passen..

250test e
200primo
nakuur wel nolva ivm gyno blok mocht het toch nodig zijn halverwege..

Zoals ik in het begin al aangaf hoeft het niet perce meteen heftig en wil ik zeker geen gyno oplopen..
Wil meerdere kuren zetten +_ 2 per jaar en het liefst off gaan.
Al zeker 8jaar niets meer gedaan dus zal waarschijnlijk behoorlijk lekker reageren..
+ lichaam beter in ballans dan enkel test
+ korter kuren en off gaan
+ 1x week prikken
+ hopelijk minder kans op sides
- wat minder massa dan 12 weken test, maar zoals ik net al aangaf hoeft het voor mij ook niet in 1keer hard te gaan.

Hoor graag of jullie hier hetzelfde instaan als cools, en natuurlijk of ik het wel goed bekijk op deze manier..
 
Op zich werkt zes weken natuurlijk ook gewoon. Het risico wat je mijns inziens wel loopt is dat je door die korte tijd net even te hard bulkt en vetter eindigt dan nodig is.
Puur omdat alle gains in die zes weken moeten gebeuren wil je namelijk ook weer niet te voorzichtig zijn.

Advies werd later trouwens 250 test 250 primo. Het liefst zes weken en maximaal 8 weken.
 
Als je kort wilt kuren pak je liefst korte esters als Test prop, NPP, Tren A, MastP. Meeste mensen merken pas Test E/C na aantal weken, en dan stop je gelijk al..
Liever langer dan 12 weken op lage dosis dan 6-8 weken, met 2 lange esters
 
Duidelijk heren! Dank u voor de snelle reacties weer. Ik ga gear halen voor 12 weken, eerder stoppen kan altijd, en eventueel gebruiken voor de volgende keer ook. De combi lijkt me in mijn geval sowieso beter als enkel test.
Ga deze kuur dan nog even niet verhogen tot het einde en echt ff kijken wat dit gaat doen. Dan kan ik wellicht even bekijken of volgende keer heftiger moet en kan zijn ja/nee.
Bedankt!
 
Heb trouwens nog oude mailtjes gevonden toen ik opzoek was naar mn oude leverancier..
Ik vond toen dat mijn kuur te hard ging en was na week 7 gestopt😅😅
Sust/deca en d-bol gestackt
Sust 2x pw 1ml
Deca 1x pw 2ml
D-bol 60mg dag
Na week 7 was ik gestopt met spuiten en was op dat moment 8kg aangekomen.
Dat was behoorlijk heftig in de spiegel weet ik nog..
Deze keer dus met wat meer verstand en geduld. Inmiddels is het spul besteld en wil ik mis toch even kijken om een logje bij te gaan houden.
Leuk om elkaar wat te leren kennen ook.
Heb ik iedergeval even wat foto's gemaakt van de "situatie" nu.. Moet nog even bekijken of ik dat allemaal zie zitten om online te gooien later..
 
Altijd mooi. Een kuur van richting de 1.5 gram pakken en dan stoppen omdat 't toch wel hard gaat :').
 
Ik had toen gewoon al advies moeten vragen, maar was jong en dan maak je wel eens domme foutjes. Achteraf geen spijt van gehad, maar beter toen al fatsoenlijk advies gevraagd.. enkel test was toen al meer als voldoende voor mijn doelen dan toch.
 
Stoppen omdat je te veel gains maakt?
 
Alle gear enz binnen.. Loop ik zo een blessure op in mn elleboog. Al lang blij dat ik alles nog kan uitstellen. Was net klaar met borst trainen en echt nergens last van. Direct bij het omlaag trekken van de touwen om triceps te trainen schiet het erin. Geen gek gewicht erg laag zelfs dacht ik nog. Zelf alweer 2kg kwijt en lag eigenlijk wel lekker op schema. Trainen gaat nu bijna niet en probeer dus af te wisselen wat wel kan. Hopelijk snel blessure vrij 🤞
 
Back
Naar boven