Fitness Seller

Oral plan-> X --> test only kuur plan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dondergod

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
30 dec 2007
Berichten
102
Waardering
28
Lengte
1m83
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Goede avond..
Ik train al een behoorlijke tijd en heb ook al van alles wat gedaan, deca/sust.. d-bol anavar winny en turinabol..
Klein beetje gyno opgelopen door onkunde en er dus een rommeltje van gemaakt.

Ik wil nu een plan maken om met orals verder te gaan kuren.. (nu weeral tussen de 8 en 10jr naturel ong)
ik wil niet heftig kuren ivm lever en dus geen 60+ mg per dag en ook geen 8weken!
Weeg nu dus ong 85kg 17% vet. Eind doel waar ik over +_ 2jaar wil staan is 95/100kg en dan vet wat lager om het vervolgens dan proberen te onderhouden.

Door de reacties onder deze post (Heel erg bedank daarvoor!)ben ik gaan beseffen dat orals gewoon echt niet de manier zijn om te gaan. (Zeker omdat ik meerdere cyclus wil gaan doen) Mijn "prikangst" was denk ik de grootste reden om oral te willen doen, maar we zijn behoorlijk wat jaren verder en ga nu niet meer met een 40mm naald in mn bil spuiten. Was behoorlijk onhandig om zelf te doen en ga nu dus met 25mm in mijn bovenbenen injecteren. Wellicht mocht ik dat handig vinden in mn delts met 19mm. Bovenbeen geeft me een veel prettiger gevoel zodat ik met 2 handen rustig op een stoel mn ding kan doen.

Ik ben nog niet in perfecte shape om te starten(bf +-15%), maar ben me dus verder aan het inlezen om straks op een perfecte manier de kuur te starten.(denk eind feb of begin maart)
bf moet nog wat omlaag, training gaat goed maar wil ik ook wat strakker hebben nog. Eten moet terug op schema en ook is het lang geleden dat ik dus wat besteld heb en moet ik daar ook nog eens goed naar opzoek.

Omdat ik helaas al een klein beetje gyno heb wil ik vooral daarop goed focussen. Nolva bestel ik meteen mee, of heeft iemand een beter advies? Ai ben ik niet echt bekend mee, maar zie dat regelmatig voorbij komen..

twijfelde over een kickstart maar denk dat test de only the way to go is, zo weet ik precies wat het met me gaat doen en wat het me op gaat leveren. En natuurlijk om mn lever te ontzien.


De kuur
Starten met 250mg test-e week 1-4
375 week 5-8
en twijfel om 500mg voor 9-12/13 te gaan(potjes opmaken)


nolva 30mg week 13
nolva 20mg week 14
minimaal half jaar rust

Dan even goed bekijken hoe alles is gegaan, wat heb ik gehouden aan gains.. sides ervaren enz enz

mocht alles goed gegaan zijn denk ik dat de 2e kuur er niet veel anders uit zal zien, al wil ik dan met bijv 375mg beginnen en iets hoger uitkomen. Primo combi zou ook nog een optie zijn.
Er is nog een optie om ligtjes te gaan cruizen op test, zeker omdat ik weet dat mijn doel dan nog niet bereikt is en ik minimaal nog 1 kuur nodig ga hebben. Voor in iedergeval nu lijkt me het verstandigste gewoon 12/13 weken en dan weer ff off

Heren, bedank tot nu toe voor al jullie reacties goed en wat minder fijn om te horen.. maar het is wat het is!👍





Spuiten is niet mijn ding, drempel is gewoon te hoog voor mij en daarbuiten vind ik het zelf ook niet prettig om zo hard te gaan. Deca/sust heb ik toen afgebroken omdat het echt te gek werd. Ook blijft test enz langer in het lichaam zitten en voor mij daarom gewoon orals. Ik weet dat mijn lever dit zeker niet prettig gaat vinden, maar wil het zeker wat verstandiger aan gaan pakken dan in het verleden.

Nu dus het plan van aanpak,
Om te starten sowieso nolvadex ergens klaarleggen op de plank zodat ik die gyno in de gaten kan houden.
Zat zelf te denken aan,
*d-bol 5 weken 30mg per dag. Smorgens/smiddags en savonds dus 1 tab en dan 6 weken rust.
*Daarna nog 1 maal d-bol ook weer 5 weekjes 30mg per dag. 6 weken rust
* dan ivm zomer een cyclus anavar 30/40mg per dag voor 5 weekjes.
Vervolgens wil ik dan tot november even rustig aan te doen en eens te bekijken hoe dit plan gegaan is.

Waarom d-bol, toch een van de beste orals denk ik om massa te winnen? ook vocht helaas, maar ik denk met 30mg per dag de meeste winst te halen met d-bol?

Waarom anavar, dit is eigenlijk mijn favoriet.. zeker icm voeding en lichte cardio merkte ik dat ik mijn gewicht en spiermassa stabiel bleven of zelfs een kleine winst, en werd vooral in de spiegel echt een flink resultaat zichtbaar. (Was wel op 50mg per dag)

Weeg nu 86kg vetmassa wel iets aan de hoge kant.. schat zon 18% voeding ga ik dus ook weer op pakken (eet vooral gezond, maar geen strak schema nu) met d-bol dus wat extra calorieën maar geen dikke bulk. Na de laatste d-bol +_ 4 weekjes starten met strakker eet schema om vervolgens de anavar kuur te starten.
alle tips zijn welkom!
 
Laatst bewerkt:
Dianabol en 18% is niet lekker voor je bloeddruk !
zou eerst flink gaan cutten, dan blijft er van de 86kg al niet veel meer over
 
Nou wil wel iets gaan zakken, en zat vroeger met eetschema rond 14-16% in de winter.. zomer net onder de 10% en dat voelde voor mij wel erg prettig. Blokjes net zichtbaar en vooral nog genoeg energie om te trainen enz. Maar bedankt voor je tip, wellicht dat ik toch eens wat lager zou kunnen gaan en bijv 1e cyclus overslaan om eerst de basis even goed te zetten!
 
Hier heb ik helaas echt niets aan.. maar als we de richting ingaan oral only zou ik echt niet doen.. kan ik daar wellicht nog een beetje in schakelen oid.. wat nog een hele kleine optie zou zijn en waar de verhoudingen in mn lichaam wellicht ook wat beter mee af zouden zijn is dan 1x test per week en kickstart d-bol.. maar ik vraag me direct af of dit ook niet te snel zal gaan? Sustanon is denk ik wel wat heftiger en moest ik toen om de 4 dagen zetten. Graag hoor ik echt wat tips voorbij komen waar ik iets mee kan. Groetjes
 
Hier heb ik helaas echt niets aan.. maar als we de richting ingaan oral only zou ik echt niet doen.. kan ik daar wellicht nog een beetje in schakelen oid.. wat nog een hele kleine optie zou zijn en waar de verhoudingen in mn lichaam wellicht ook wat beter mee af zouden zijn is dan 1x test per week en kickstart d-bol.. maar ik vraag me direct af of dit ook niet te snel zal gaan? Sustanon is denk ik wel wat heftiger en moest ik toen om de 4 dagen zetten. Graag hoor ik echt wat tips voorbij komen waar ik iets mee kan. Groetjes
test e/c prikken 2x per week, geen tabs only, en je vetpercentage in de gaten houden. Mensen geven misschien advies wat je niet wilt horen, maar in over het algemeen wel het beste advies.

Neem lekker Dianabol kuur is wat je wilt horen
 
En 1x per week zou niet voldoende zijn ivm test afbraak zegmaar?
Ik wil absoluut niet perce horen pak aub d-bol en komt goed😊

Wil het gewoon goed aanpakken deze keer.

Vet% ga ik in de gaten houden
 
Oke, duidelijk dus.. nou ik ga me weer even wat verder proberen te verdiepen.. deca/sust vond ik zelf net iets te heftig.. denk dus gewoon enkel test ipv een mix voor test. En even uitzoeken waarmee ik wat in mn bovenbeen zou kunnen zetten.. in mn bil was behoorlijk onhandig zelf doen, en denk niet dat in bovenbeen een 40mm naald nodig is?
Bedankt voor de enkele tips, eens wat verder verdiepen dus en bedenken of ik dit dus toch nog eens echt wil. Want kopen is 1, zetten is wat anders😅
 
Effect is dosisafhankelijk. Start eens op 250 test en kijk hoe je daarop reageert
 
Oke, duidelijk dus.. nou ik ga me weer even wat verder proberen te verdiepen.. deca/sust vond ik zelf net iets te heftig.. denk dus gewoon enkel test ipv een mix voor test. En even uitzoeken waarmee ik wat in mn bovenbeen zou kunnen zetten.. in mn bil was behoorlijk onhandig zelf doen, en denk niet dat in bovenbeen een 40mm naald nodig is?
Bedankt voor de enkele tips, eens wat verder verdiepen dus en bedenken of ik dit dus toch nog eens echt wil. Want kopen is 1, zetten is wat anders😅
(21-22g)40/50mm naald gebruik je voor optrekken. 25mm 25G(oranje) kun je prima mee in je quads prikken
 
Dat zijn tips waar ik zeker iets aan heb, dankjewel!
 
23g(30mm) voor je bil. zo kun je mooi afwisselen en zet je Ma-Do je inject. week of 12-14 (gewoon je vials opmaken) doosje naalden kost iets van 4,50 per 100

BD Microlance 3 standaard naalden 23G 1"; (0,6 x 25 mm) blauw
25G 1"; (0,5 x 25 mm) oranje (benen)


Optrekken:
BD Microlance 3 speciale naalden 21G 2" (0,8 x 50 mm) groen

Spuiten 1ml
Alcohol pads:
 
Laatst bewerkt:
Bedankt kerel, het enige wat ik nog graag zou willen horen is..
D-bol kickstart a 30mg per dag voor +_ 4 weekjes of gewoon enkel test zodat ik echt daar eens op kan focussen en weet wat ik daar nou mee kan pakken op 250mg per week?
En wel nolva inslaan voor nakuur en eventueel gyno in de gaten te houden.

Aangezien plan is gewijzigd ga ik er echt nog eens goed over nadenken. Mocht het doorgaan zo rond begin februari spulletjes bestellen en dan zou ik in maart kunnen starten ofzo.
 
Bedankt kerel, het enige wat ik nog graag zou willen horen is..
D-bol kickstart a 30mg per dag voor +_ 4 weekjes of gewoon enkel test zodat ik echt daar eens op kan focussen en weet wat ik daar nou mee kan pakken op 250mg per week?
En wel nolva inslaan voor nakuur en eventueel gyno in de gaten te houden.

Aangezien plan is gewijzigd ga ik er echt nog eens goed over nadenken. Mocht het doorgaan zo rond begin februari spulletjes bestellen en dan zou ik in maart kunnen starten ofzo.
Hoeveel Test/sust nam je bij de Deca ?
 
Dat weet ik helaas echt niet meer.. 2ml deca was het per week denk ik nog wel uit mn hoofd te weten. Is echt 10jr geleden. Die sustanon waren van die glazen ampullen die je moest breken ik gok 1ml per ampul. Dus ik denk 2ml deca en 2ml sust per week
 
Laatst bewerkt:
Dat weet ik helaas echt niet meer.. 2ml deca was het per week denk ik nog wel uit mn hoofd te weten. Is echt 10jr geleden. Die sustanol waren van die glazen ampullen die je moest breken. Ook in 1x gedoseerd toen dus 2x per week 1 ampul.
Zou dan beginnen op 375mg EW, dus als je Test 250mg is, trek je elke spuit 0.8ml op. (dit is inclusief verlies wat in je spuit achterblijft)
 
Gewoon nog even naturel blijven en beter research doen, we moeten je alles voorkauwen.
 
Dat ik info graag hoor van mensen met ervaring wil niet zeggen dat ik niets weet toch? En zoals ik hierboven al aangaf, ga ik er nog eens goed over denken / onderzoek doen of ik überhaupt zo graag wat sneller wil groeien om daarvoor een spuit te durven en willen zetten 12 weken lang. Moet sowieso mijn voeding eerst in orde zetten om maximaal te presteren enz.. voor mijn gevoel ben ik in iedergeval mn research aan het doen.
 
Wat zijn je stats?
En wat hierboven gezegd is, zak in vp.
 
Back
Naar boven