Fitness Seller

Oral pre workout

Bezoekers in dit topic

Spambod

Huge Freak
Lid geworden
27 dec 2018
Ik begin meestal met 10mg en merk het zeker weten. Als ik het rustig opbouw vanaf 10mg heb ik geen last van maagklachten, anders wel.

Die good feels van dbol is ook altijd lekker.

Ja dbol is prachtig… die strength gains en pumps in de gym zijn sick. Maar de keerzijde is dat ik écht niks meer kon eten na een paar dagen en ook niet slapen snachts vanwege constant aanwezige lower back pump shizzle. Ik moest midden in de nacht opstaan om lower back stretches te doen, lol. Werd helemaal gek daarvan.

Nog maar eens een kans geven binnenkort op deze manier…

th0maz

Freaky Bodybuilder
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
Ja dbol is prachtig… die strength gains en pumps in de gym zijn sick. Maar de keerzijde is dat ik écht niks meer kon eten na een paar dagen en ook niet slapen snachts vanwege constant aanwezige lower back pump shizzle. Ik moest midden in de nacht opstaan om lower back stretches te doen, lol. Werd helemaal gek daarvan.

Nog maar eens een kans geven binnenkort op deze manier…
Gewoon beginnen met 10mg en als je voelt dat het goed gaat elke keer 10mg erbij, zo dodge ik die maagklachten etc. En ook alleen als PWO nemen i.v.m. eetlust issues.

Zou TUDCA + NAC nemen voor je lever. En taurine voor lower back pumps. En als je je zorgen maakt over lipiden zou ik GW1516/Rode gist rijst met monacoline k nemen.

husky101

Cool Novice
Lid geworden
14 jun 2017
Lengte
1m81
Massa
97kg
Vetpercentage
10%
Gw501516 is wel chill ja pak soms 15mg perdag

PartyMarty