AndroidHealthClinic

Oral van GG Stanazolol

Bezoekers in dit topic

Marvinnr1

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 mei 2005
Berichten
490
Waardering
1
Iemand ervaring met GG Stanazolol de drinkbare oral?

Evt een suggestie waarmee je het zou mixen?
 
Ik vraag me nog steeds af wat mensen daar in godsnaam mee moeten.

Tuurlijk is het makkelijk om alleen ff op te zuipen maar als je geen tabs wil nemen of niet wil injecteren dan kan je beter gaan dammen en lekker van de A.S afblijven.


Zo dat wou ik nou even kwijt;)
 
bro ik ben geen onbekende met aas niet gelijk oordelen ik vraag enkel of iemand er ervaring mee heeft tabs heb ik al gehad en inject doe ik niet met stromba omdat ik daar vervelende ervaringen mee hebt ging ontsteken en daar hebben meer mensen last van heb ik zo vernomen!
 
oh ja en ik wil wel een potje met je dammen hoor :D
 
Een maat van me heeft het gebruikt. Hoorde hem er niet over klagen dus je kunt er vanuit gaan dat het goed is. Dat geldt trouwens ook voor de dbol oral van hetzelfde merk.
 
Marvinnr1 zei:
bro ik ben geen onbekende met aas niet gelijk oordelen ik vraag enkel of iemand er ervaring mee heeft tabs heb ik al gehad en inject doe ik niet met stromba omdat ik daar vervelende ervaringen mee hebt ging ontsteken en daar hebben meer mensen last van heb ik zo vernomen!

Was ook nie tegen over jou bedoeld hoor maar het moest er even uit:D
 
kijk aan jou heb ik wat suat :) ik ken GG niet zo, meer ervaring met GS, weet enkel dat GG een undergroundlab is, maar een aantal jongens die ik ken groeien er goed op.
 
Infinity zei:
Was ook nie tegen over jou bedoeld hoor maar het moest er even uit:D

zo kwam het een beetje over maja..je hebt je hart weer gelucht;)

no hard feelings :D
 
Marvinnr1 zei:
kijk aan jou heb ik wat suat :) ik ken GG niet zo, meer ervaring met GS, weet enkel dat GG een undergroundlab is, maar een aantal jongens die ik ken groeien er goed op.

GS hoeven we natuurlijk niets van te zeggen, daar hebben genoeg mensen ervaringen mee (ik niet).

Ik heb wel ervaring met GG (test prop, tren ace). Voor mn volgende kuur heb ik al test enan en tren enan van GG gehaald. In mijn omgeving zijn er ook meerdere die er ervaring mee hebben. Je hoeft je dus over de echtheid niet te twijfelen dus.
 
Marvinnr1 zei:
kijk aan jou heb ik wat suat :) ik ken GG niet zo, meer ervaring met GS, weet enkel dat GG een undergroundlab is, maar een aantal jongens die ik ken groeien er goed op.

GG heeft naast de orals ook de meest gangbare injects hoor:)
 
En de winny van GG gaat door een slin naaldje super makkelijk te injecteren in de schouder!
 
Marvinnr1 zei:
Iemand ervaring met GG Stanazolol de drinkbare oral?
Evt een suggestie waarmee je het zou mixen?

is goed die vloeibare stanazolol, kan je evt drinken met water of sap net wat je wilt.
 
kevinlorenzin zei:
En de winny van GG gaat door een slin naaldje super makkelijk te injecteren in de schouder!


We hadden het in dit topic over de ORALE winnie van GG,slaapkop.:D :D

Ik heb het zelf nooit gebruikt maar ik hoor alleen maar positieve dingen dus het zal wel lekka spul zijn.:woot:
 
niks mis mee, het zelfde principe als tabs alleen dan in vloeibare vorm. Misschien dat de dosering van de vails zelfs nog iets betrouwbaarder is dan tabs en de opname beter doordat het vloeibaar is...
 
Ben eigenlijk ook wel erg benieuwd naar de liquid orals van GG in het algemeen. Dbol is bijv. 50 mg per ml dus lijkt me klote doseren voor de minder hardcore junks onder ons? :D Jullie ervaring hiermee?
 
wat is dan eigenlijk het verschil tussen vloeibare winnie voor oraal gebruik en winnie om mee te injecteren?
 
ArieWillem zei:
Ben eigenlijk ook wel erg benieuwd naar de liquid orals van GG in het algemeen. Dbol is bijv. 50 mg per ml dus lijkt me klote doseren voor de minder hardcore junks onder ons? :D Jullie ervaring hiermee?

Sochtends 1/3 ml en savonds 1/3ml. Dan kom je op ongeveer 33mg/dag.
 
Leviathan zei:
Sochtends 1/3 ml en savonds 1/3ml. Dan kom je op ongeveer 33mg/dag.

Kijk dat bedoel ik, het is ongeveer. En dan nog los daarvan kun je je dbol niet over3 of 4 keer per dag verspreiden. Samengevat: Wat is uberhaupt het nut van liquid orals die slecht doseerbaar zijn en gekloot met spuiten terwilj je ook pillen naar binnen kan rammen?
 
ArieWillem zei:
Kijk dat bedoel ik, het is ongeveer. En dan nog los daarvan kun je je dbol niet over3 of 4 keer per dag verspreiden. Samengevat: Wat is uberhaupt het nut van liquid orals die slecht doseerbaar zijn en gekloot met spuiten terwilj je ook pillen naar binnen kan rammen?

De prijs ;)

Maar tabs zijn idd veel makkelijker. Heb zelf ook wel eens met liquid orals gekuurd, en dan is het gepiel met spuitjes telkens idd niet erg handig. Vooral sochtends als ik haast had, vergat ik telkens om te nemen.

Met tabs doe ik dr wat in mn broekzak en kan ik het niet vergeten.

Heb op die wijze op mn werk sochtends al eens staan k*tten met een vial, spuitje en bekertje water:D
 
ll cool j zei:
wat is dan eigenlijk het verschil tussen vloeibare winnie voor oraal gebruik en winnie om mee te injecteren?


helemaal niks ik denk dat injecteerbare steriel is en de drinkbare niet. Uiteindelijk is het poeder opgelost in vloeistof bij orale opgelost in peg300 of 400 dus kun je niet injecteren. En injecteerbare winny is ook gewoon te drinken.



Deli
 
Back
Naar boven