Fitness Seller

Orals ondergedoseerd..?

  • Topic starter Thiko
  • Startdatum
  • Reacties 23
  • Weergaven 2K
  • Volgers 11

Bezoekers in dit topic

Thiko

Cool Novice
Lid geworden
10 jun 2017
Berichten
158
Waardering
92
Lengte
1m72
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Ik heb naar mijn ervaring het idee dat veel UG orale AS ondergedoseerd zijn...

Wat zijn jullie bevindingen?

Ga je meer tabs pakken of doorgaan met de "dosis" die je denkt te nemen?

"Beter geen orals nemen.." ( Ik hoor jullie denken..)
 
Ik heb naar mijn ervaring het idee dat veel UG orale AS ondergedoseerd zijn...

Wat zijn jullie bevindingen?

Ga je meer tabs pakken of doorgaan met de "dosis" die je denkt te nemen?

"Beter geen orals nemen.." ( Ik hoor jullie denken..)
Bodybuilders die denken? :roflol:
Zelf nooit last van gehad.
 
Ga gewoon uit van wat er op het potje staat. Als het middel niet goed genoeg werkt op die dosis dan kun je altijd nog uppen. Het doel zou altijd moeten zijn om zin mogelijk te nemen. Als je bijvoorbeeld 40mg winstrol denkt te nemen en dat doet zijn werk goed en in realiteit is het slechts 30mg… who gives a flying fuck?

Edit: Dit geldt trouwens ook gewoon voor injectables. Of welke andere drugs dan ook.
 
Trenbolone wel, Orals niet !
"Stierhaai for president"

Btw; orals zijn ook geen wondermiddel, maar een middel als bijv. Proviron heeft zijn voordelen...

En wat tren betreft...overrated, het is een love it, hate it dingetje imo.
 
"Stierhaai for president"

Btw; orals zijn ook geen wondermiddel, maar een middel als bijv. Proviron heeft zijn voordelen...

En wat tren betreft...overrated, het is een love it, hate it dingetje imo.
Winstrol heeft ook zijn voordelen in wedstrijdvoorbereiding... zo kun je alle kanten op natuurlijk.
Tren is echt wel een wondermiddel, je hele bouw verandert er op, en je mind verandert ook :D
Als je er niet tegen kunt is het jammer. Het beste kun je daarom ook Parabolan nemen.


Over onderdosering kun je over klagen. of het nu 10mg is per tab of 8.6mg maakt echt niet uit. verschil in 40 of 50mg Winstrol merk je ook niet. 5x8.6= 43mg tja ;)
als er echt geen fuck in zit heb je pech. Zal niet over merken uitweiden, maar de meeste zijn goed gedoseerd. Vaak verwacht je er teveel van. of je reageert beter op het één dan de ander
 
Heb jij Tren gebruikt en vond het een overradet roid?
Ja.

Ik denk dat bij iedereen anders kan zijn hoe je reageert op een middel of...mijn tren was bunk maar dat was volgens mij niet het geval.
 
Ja.

Ik denk dat bij iedereen anders kan zijn hoe je reageert op een middel of...mijn tren was bunk maar dat was volgens mij niet het geval.
Gaat het nu om orals of Tren ?
Voelde je niet goed of was het resultaat niet goed. Tren OR noemen slaat nergens op natuurlijk. OR betekent dat het gehyped is, maar het resultaat flink tegenvalt.
Als je even kijkt bij Vypaw zie je het resultaat.

Heb onlangs gekuurd met Tren a, 300 mg...is niet bevallen vandaar.

Geen tren meer voor mij..
 
Gaat het nu om orals of Tren ?
Voelde je niet goed of was het resultaat niet goed. Tren OR noemen slaat nergens op natuurlijk. OR betekent dat het gehyped is, maar het resultaat flink tegenvalt.
Als je even kijkt bij Vypaw zie je het resultaat.
Ik vind het ook overrated :p
 
"I rest my case.."

Iedereen heeft zijn voorkeur en redenen...om maar ff terug naar orals te gaan bijv. Dianabol is ook zo'n middel imo.
Ik heb het al tijd niet meer gebruikt mede ook door z'n toxiciteit maar ging er altijd goed op.
 
"I rest my case.."

Iedereen heeft zijn voorkeur en redenen...om maar ff terug naar orals te gaan bijv. Dianabol is ook zo'n middel imo.
Ik heb het al tijd niet meer gebruikt mede ook door z'n toxiciteit maar ging er altijd goed op.
Dus niet ondergedoseerd 🤣

mooi als je er niet uitkomt dat je maar zegt; ik kap ermee.
#slapgelul
 
Dus niet ondergedoseerd 🤣

mooi als je er niet uitkomt dat je maar zegt; ik kap ermee.
#slapgelul
Volgens mij lees jij dingen die ik niet schrijf...;)
 
Volgens mij lees jij dingen die ik niet schrijf...;)
Je start een topic over tabs ondergedoseerd. Het gaat om Tren en je ervaring met D-bol was goed. Wat wil je ons nu vertellen in dit topic dat je tren en d-bol hebt gebruikt of waar gaat het nu over ?

D-bol waren tabs en zo te horen niet ondergedoseerd.
op Tren geef je geen antwoord. Voelde je je niet lekker op Tren of viel het resultaat tegen ? TrenA is geen tab. Oraal = tabs of drink je uit een ampul of vial ?
 
Je start een topic over tabs ondergedoseerd. Het gaat om Tren en je ervaring met D-bol was goed. Wat wil je ons nu vertellen in dit topic dat je tren en d-bol hebt gebruikt of waar gaat het nu over ?

D-bol waren tabs en zo te horen niet ondergedoseerd.
op Tren geef je geen antwoord. Voelde je je niet lekker op Tren of viel het resultaat tegen ? TrenA is geen tab. Oraal = tabs of drink je uit een ampul of vial ?
Word jij niet moe van jezelf, spaar die energie...💪
 
Ik merk bij verschillende merken anadrol wel verschil. Van 1 kreeg ik een aardige boost extra en van de ander het gevoel alsof mijn lever afstierf van de toxicity…

Underdosed aas is wel een redelijk ding. Foute labels of inhoud die niet overeenkomt met wat er op het label staat. Balen dat we geen merken mogen noemen om mensen hierover te informeren :(

Terug op orals, ik pak gewoon altijd wat er in mijn plan staat. Geen zin om met die meuk te gokken.
 
Echt geen idee of dit me een bonuspuntje op gaat leveren maar je hebt gewoon websites waar een hoop tabletten/vials getest zijn, natuurlijk geeft het geen garantie voor wat er nu in zit. Maar je kunt in ieder geval zien dat er ooit in heeft gezeten wat er in moest zitten.

https://anaboliclab.com/ is zo'n website bijvoorbeeld.
 
Word jij niet moe van jezelf, spaar die energie...💪
Geef nu eens antwoord dan, ipv zeuren.
Je opent toch een topic om werkelijke info te delen.

Wat heb jij gebruikt wat ondergedoseerd was ?
Wat heb je ervaren op tren waarom je het niets vindt ?

Ano_281122 only fluids and old data. maar voegt tenminste iets toe aan dit topic :thumb:
 
Back
Naar boven