AndroidHealthClinic

Orals only

Bezoekers in dit topic

Riuari

Novice
Lid geworden
21 jan 2012
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
96kg
Vetpercentage
15%
Hey BB,

Ik wil graag jullie mening weten over het volgende. Ik train al 15 jaar en mijn gezondheid is voor mij numero uno. Toch wil ik wat kg's gainen a.d.v. anabolen.

Mijn trainer (vroeger een hele grote naam in BB) adviseerde mij het volgende:


1-Omdat je niet weet wat de impact van injecties op je lichaam kan zijn (voor de eerste keer)adviseerde hij me orals only. Daarbij is zijn mening dat wanneer het je niet bevalt de orals sneller uit je systeem zijn dan injects.

2-Omdat je gezond wilt blijven, is het beter om niet te hoog doseren, je wilt niet dat je met je 45 dood neervalt of ziek bent. PCT is niet direkt noodzakelijk op lage doseringen alleen bij de hand houden als je last begint te krijgen van gyno.

3-Orals altijd op en afbouwen. Zo laat je je lichaam wennen aan extern toegediende steroiden waardoor je lichaam geen harde klappen krijgt.

4-Hoe rustiger en verstandiger je AAS gebruikt hoe langer je geoznd kan blijven en vaker een licht kuurtje kan doe waardoor je gains constanter blijven.

5-Dianabol is altijd een prima middel, alles is afhankelijk van je voeding.


Hij adviseerde me of anavar of dianabol of beide tegelijk te pakken.

In mijn geval als 1e kuur.


Anavar:

w1- 10 mg p/d
w2- 20 mg p/d
w3-6 30 mg p/d
w7- 20 mg
w8 - 10 mg

Doel: 3kg vet verliezen en 4 kg vvm aankomen.
 
3kg vet verliezen en 4 kg vvm aankomen gaat je niet lukken met anavar, sowieso zal er niet veel gebreuren met anavar op zo'n lage dosis. Ik denk dat je doelen te hoog zijn voor orals only, het zijn geen magische pilletjes..
 
ana en dibol zijn beide onderdrukkend,kijk maar in de verschillede topics. Een goede naam in de BB wereld,zegt niets over je kennis over as. Meestal zijn deze lieden bevoorrecht met goede genen,die gaan hard op een pepermuntje.....
 
Net of 6 weken aan de 17aa is slechter dan 6 weekjes test prop.
Sorry hoor de redenen kloppen niet allemaal.

Snelle esters zijn ook snel uit je lichaam.
17aa zijn schadelijker dan een lichaams eigen stof = testosteron.
Orals opbouwen is ook al achterhaald beter kan je gelijk goede bloedwaarden hebben.

En anavar is echt zwak op 100 mg pd kan je wel cutten maar het kostenplaatje is dan erg hoog.

Ik zou gewoon doen ;

Week 1-10 test 250mg pw /1x pw zetten.
Week 1-5 dbol of winstrol (dbol op 30mg, winstrol op 40mg of 50mg.
Week 12-15 nolvadex 20 mg.

Met dit kuurtje heb je vrijwel geen bijwerkingen en praktisch geen terugval hoor.
 
3kg vet verliezen en 4 kg vvm aankomen gaat je niet lukken met anavar, sowieso zal er niet veel gebreuren met anavar op zo'n lage dosis. Ik denk dat je doelen te hoog zijn voor orals only, het zijn geen magische pilletjes..

Misschien niet, maar winst zal er altijd inzitten, vooral omdat mijn basis goed is en nog nooit anabolen eerder heb gebruikt. daarbij zijn de bijwerkingen nihil en is dit een goede kennismaking met AAS
Meer hoeft per definitie niet altijd beter te zijn.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 19:00 ----------

ana en dibol zijn beide onderdrukkend,kijk maar in de verschillede topics. Een goede naam in de BB wereld,zegt niets over je kennis over as. Meestal zijn deze lieden bevoorrecht met goede genen,die gaan hard op een pepermuntje.....

Wat bedoel je met verschillende topics? Anavar is erg mild.

Lijkt me wanneer je een goede naam hebt in BB (ook int) dat je ook goede begeleiders hebt gehad en je er zelf ook genoeg vanaf moet weten.

Zegt ook al genoeg dat wanneer je 55 jaar bent en een BB lichaam hebt waar 99% van de forumleden dit nooit en te never zal halen.
 
Ja je zal wel wat vorruitgang boeken, maar het is de zwakste as die er is. Wat Colossalx voorsteld zal je veel meer uithalen en uiteindelijk veel meer tevreden over zijn. Ik heb zelf ook anavar geprobeert, en spijt aan overgehouden dat dat mijn eerste kuur was.
 
3-Orals altijd op en afbouwen. Zo laat je je lichaam wennen aan extern toegediende steroiden waardoor je lichaam geen harde klappen krijgt.

Kennis heeft ook een uiterste houdbaarheidsdatum. Jou expert is denk ik op leeftijd en baseert zijn know how op lang vervlogen tijden.
 
Net of 6 weken aan de 17aa is slechter dan 6 weekjes test prop.
Sorry hoor de redenen kloppen niet allemaal.

Snelle esters zijn ook snel uit je lichaam.
17aa zijn schadelijker dan een lichaams eigen stof = testosteron.
Orals opbouwen is ook al achterhaald beter kan je gelijk goede bloedwaarden hebben.

En anavar is echt zwak op 100 mg pd kan je wel cutten maar het kostenplaatje is dan erg hoog.

Ik zou gewoon doen ;

Week 1-10 test 250mg pw /1x pw zetten.
Week 1-5 dbol of winstrol (dbol op 30mg, winstrol op 40mg of 50mg.
Week 12-15 nolvadex 20 mg.

Met dit kuurtje heb je vrijwel geen bijwerkingen en praktisch geen terugval hoor.


Hoezo geen bijwerkingen met dianabol en Testosteron? iedereen reageert toch anders op steroiden en dianabol staat toch erg bekend als lever en lichaam toxic.

100 mg anavar per dan? waarom zo veel? Blijkt uit verhalen en veel te lezen dat anavar boven de 40 mg per dag geen meerwaarde heeft maar dat de kans op bijwerkingen significant toenemen.
Daarbij let ik sterk op mijn gezondheid, beter geleidelijk de winst en massa pakken dan dit te snel te willen doen en dat je later met de gebakken peren zit.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 19:08 ----------

Ja je zal wel wat vorruitgang boeken, maar het is de zwakste as die er is. Wat Colossalx voorsteld zal je veel meer uithalen en uiteindelijk veel meer tevreden over zijn. Ik heb zelf ook anavar geprobeert, en spijt aan overgehouden dat dat mijn eerste kuur was.

Waarom dan? ben je niet voorruit gegaan op anavar?
 
Ik weet persoonlijk dat anavar op 40 mg weinig zoden aan de dijk zet.
En ik wil eens een studie lezen dat anavar boven de 40 overkill is vanaf 100 begint het pas goed te werken vind ik. Ik vind het veel te duur voor wat je krijgt, wel inderdaad het veiligste maar je gaat er spijt van hebben.
Met 250 mg testosteron dit is ongeveer het 3-4 dubbele van het normale.
Hier is weinig kans op ernstige bijwerkingen hetzelfde geld voor de dbol.
Je kan altijd bijwerkingen krijgen ligt eraan hoe gevoelig je bent. Maar bij de meeste mensen geeft dit niet veel problemen.
Je doet natuurlijk wat je zelf wilt maar anavar op 40 mg met perfecte voeding/training/rust gaat je ongeveer maximum 2kg 2,5 kg geven.
Wil jij hiervoor je axis onderdrukken.

Je doet natuurlijk wat je zelf wilt.

Anavar is btw ook 17aa even schadelijk als dbol.
 
Kennis heeft ook een uiterste houdbaarheidsdatum. Jou expert is denk ik op leeftijd en baseert zijn know how op lang vervlogen tijden.

Je zou ook kunnen zeggen, wat nieuwer is hoeft niet altijd beter te zijn dan het oude.
Hij is van mening dat tegenwoordig de tendens is dat men denkt dat wanneer je meer pakt dit per definitie altijd beter is. Zijn mening is dat er veel te veel gebruikt wordt door niet ervaren mensen die na een aantal jaren helemaal uitgeblust zullen zijn.
Als je ook denkt aan je gezondheid lijkt me zijn redenering toch ook wel kloppen. daarbij wordt er op fora altijd zoveel geschreven door mensen die nooit zo;n kennis en ervaring hebben als hij. Op internet kan iedereen maar wat roepen zelfs 20 jarigen die 2 kuurtjes hebben gehad denken al te weten hoe ze iemand advies moeten geven over serieuze medicijnen.
 
Je zou ook kunnen zeggen, wat nieuwer is hoeft niet altijd beter te zijn dan het oude.
Hij is van mening dat tegenwoordig de tendens is dat men denkt dat wanneer je meer pakt dit per definitie altijd beter is. Zijn mening is dat er veel te veel gebruikt wordt door niet ervaren mensen die na een aantal jaren helemaal uitgeblust zullen zijn.
Als je ook denkt aan je gezondheid lijkt me zijn redenering toch ook wel kloppen. daarbij wordt er op fora altijd zoveel geschreven door mensen die nooit zo;n kennis en ervaring hebben als hij. Op internet kan iedereen maar wat roepen zelfs 20 jarigen die 2 kuurtjes hebben gehad denken al te weten hoe ze iemand advies moeten geven over serieuze medicijnen.
Wel ga aan de anavar 40 mg en maak een log ben benieuwd.
Stack het met creatine (srs) maar dit wist je al zeker ?
 
Ik weet persoonlijk dat anavar op 40 mg weinig zoden aan de dijk zet.
En ik wil eens een studie lezen dat anavar boven de 40 overkill is vanaf 100 begint het pas goed te werken vind ik. Ik vind het veel te duur voor wat je krijgt, wel inderdaad het veiligste maar je gaat er spijt van hebben.
Met 250 mg testosteron dit is ongeveer het 3-4 dubbele van het normale.
Hier is weinig kans op ernstige bijwerkingen hetzelfde geld voor de dbol.
Je kan altijd bijwerkingen krijgen ligt eraan hoe gevoelig je bent. Maar bij de meeste mensen geeft dit niet veel problemen.
Je doet natuurlijk wat je zelf wilt maar anavar op 40 mg met perfecte voeding/training/rust gaat je ongeveer maximum 2kg 2,5 kg geven.
Wil jij hiervoor je axis onderdrukken.

Je doet natuurlijk wat je zelf wilt.

Anavar is btw ook 17aa even schadelijk als dbol.

Dianabol is toch veel schadelijker dan anavar en dit onderdrukt toch niet je axis omdat anavar niet aromatiseert en geen impacht heeft op de hypofyse.

Het wordt niet voor niets als vrouw vriendeliijk gezien

wel bedankt voor je reactie.
 
Als je niks aan wil nemen ga je toch op zijn advies af?
 
Hey BB,

Ik wil graag jullie mening weten over het volgende. Ik train al 15 jaar en mijn gezondheid is voor mij numero uno. Toch wil ik wat kg's gainen a.d.v. anabolen.

Mijn trainer (vroeger een hele grote naam in BB) adviseerde mij het volgende:


1-Omdat je niet weet wat de impact van injecties op je lichaam kan zijn (voor de eerste keer)adviseerde hij me orals only. Daarbij is zijn mening dat wanneer het je niet bevalt de orals sneller uit je systeem zijn dan injects.

2-Omdat je gezond wilt blijven, is het beter om niet te hoog doseren, je wilt niet dat je met je 45 dood neervalt of ziek bent. PCT is niet direkt noodzakelijk op lage doseringen alleen bij de hand houden als je last begint te krijgen van gyno.

3-Orals altijd op en afbouwen. Zo laat je je lichaam wennen aan extern toegediende steroiden waardoor je lichaam geen harde klappen krijgt.

4-Hoe rustiger en verstandiger je AAS gebruikt hoe langer je geoznd kan blijven en vaker een licht kuurtje kan doe waardoor je gains constanter blijven.

5-Dianabol is altijd een prima middel, alles is afhankelijk van je voeding.


Hij adviseerde me of anavar of dianabol of beide tegelijk te pakken.

In mijn geval als 1e kuur.


Anavar:

w1- 10 mg p/d
w2- 20 mg p/d
w3-6 30 mg p/d
w7- 20 mg
w8 - 10 mg

Doel: 3kg vet verliezen en 4 kg vvm aankomen.


Dit zijn echt doseringen wat een wijf niet eens op groeit man. Zonde van je tijd en geld.
Opbouwen en afbouwen is ook dikke bullshit. Die vriend van je zijn auto rijdt nog op vierkante wielen zeker?

PCT is niet alleen noodzakelijk als je gyno krijgt, tenzij je het niet erg vind dat iemand anders je vrouw een tijdje moet plezieren natuurlijk :D
PCT is juist bedoeld om je eigen productie weer op gang te helpen, niet perse om gyno te verhelpen. Met die mietjes doseringen die jij wil pakken heb je idd niks nodig.

Anavar moet je minimaal op 60mg per dag pakken en zelfs dan merk je er niks van. Ik heb het op 100mg per dag gepakt en merkte er geen ene reet van.

Oh ja, als je liever het advies aanneemt van die maat van je moet je natuurlijk niet hier gaan posten en al het advies in de wind slaan.
 
Dit zijn echt doseringen wat een wijf niet eens op groeit man. Zonde van je tijd en geld.
Opbouwen en afbouwen is ook dikke bullshit. Die vriend van je zijn auto rijdt nog op vierkante wielen zeker?

PCT is niet alleen noodzakelijk als je gyno krijgt, tenzij je het niet erg vind dat iemand anders je vrouw een tijdje moet plezieren natuurlijk :D
PCT is juist bedoeld om je eigen productie weer op gang te helpen, niet perse om gyno te verhelpen. Met die mietjes doseringen die jij wil pakken heb je idd niks nodig.

Anavar moet je minimaal op 60mg per dag pakken en zelfs dan merk je er niks van. Ik heb het op 100mg per dag gepakt en merkte er geen ene reet van.

Oh ja, als je liever het advies aanneemt van die maat van je moet je natuurlijk niet hier gaan posten en al het advies in de wind slaan.
dit vind ik wel een masterreply.
 
dit zijn echt doseringen wat een wijf niet eens op groeit man. Zonde van je tijd en geld.
Opbouwen en afbouwen is ook dikke bullshit. Die vriend van je zijn auto rijdt nog op vierkante wielen zeker?

Pct is niet alleen noodzakelijk als je gyno krijgt, tenzij je het niet erg vind dat iemand anders je vrouw een tijdje moet plezieren natuurlijk :d
pct is juist bedoeld om je eigen productie weer op gang te helpen, niet perse om gyno te verhelpen. Met die mietjes doseringen die jij wil pakken heb je idd niks nodig.

Anavar moet je minimaal op 60mg per dag pakken en zelfs dan merk je er niks van. Ik heb het op 100mg per dag gepakt en merkte er geen ene reet van.

Oh ja, als je liever het advies aanneemt van die maat van je moet je natuurlijk niet hier gaan posten en al het advies in de wind slaan.

++++++++1!!
 
@Jay ok mee eens over doseringen ananvar zeker 50mg+ maar Nolvadex na Anavar gaan pakken is zinloos als PCT, misschien beetje clomid
 
ana en dibol zijn beide onderdrukkend,kijk maar in de verschillede topics. Een goede naam in de BB wereld,zegt niets over je kennis over as. Meestal zijn deze lieden bevoorrecht met goede genen,die gaan hard op een pepermuntje.....

En ik merk regelmatig dat de info die zij geven al achterhaald is.
 
Back
Naar boven