AndroidHealthClinic

Orals only

Bezoekers in dit topic

Riuari

Novice
Lid geworden
21 jan 2012
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
96kg
Vetpercentage
15%
Hey BB,

Ik wil graag jullie mening weten over het volgende. Ik train al 15 jaar en mijn gezondheid is voor mij numero uno. Toch wil ik wat kg's gainen a.d.v. anabolen.

Mijn trainer (vroeger een hele grote naam in BB) adviseerde mij het volgende:


1-Omdat je niet weet wat de impact van injecties op je lichaam kan zijn (voor de eerste keer)adviseerde hij me orals only. Daarbij is zijn mening dat wanneer het je niet bevalt de orals sneller uit je systeem zijn dan injects.

2-Omdat je gezond wilt blijven, is het beter om niet te hoog doseren, je wilt niet dat je met je 45 dood neervalt of ziek bent. PCT is niet direkt noodzakelijk op lage doseringen alleen bij de hand houden als je last begint te krijgen van gyno.

3-Orals altijd op en afbouwen. Zo laat je je lichaam wennen aan extern toegediende steroiden waardoor je lichaam geen harde klappen krijgt.

4-Hoe rustiger en verstandiger je AAS gebruikt hoe langer je geoznd kan blijven en vaker een licht kuurtje kan doe waardoor je gains constanter blijven.

5-Dianabol is altijd een prima middel, alles is afhankelijk van je voeding.


Hij adviseerde me of anavar of dianabol of beide tegelijk te pakken.

In mijn geval als 1e kuur.


Anavar:

w1- 10 mg p/d
w2- 20 mg p/d
w3-6 30 mg p/d
w7- 20 mg
w8 - 10 mg

Doel: 3kg vet verliezen en 4 kg vvm aankomen.
 
3kg vet verliezen en 4 kg vvm aankomen gaat je niet lukken met anavar, sowieso zal er niet veel gebreuren met anavar op zo'n lage dosis. Ik denk dat je doelen te hoog zijn voor orals only, het zijn geen magische pilletjes..
 
ana en dibol zijn beide onderdrukkend,kijk maar in de verschillede topics. Een goede naam in de BB wereld,zegt niets over je kennis over as. Meestal zijn deze lieden bevoorrecht met goede genen,die gaan hard op een pepermuntje.....