Fitness Seller

Orals

Bezoekers in dit topic

Pumped

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2007
Berichten
3.461
Waardering
110
Lengte
1m82
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
Iemand ervaring met orals waarbij je op niet-trainingsdagen lager doseert of zelfs helemaal niets inneemt? Ben benieuwd in hoeverre dat de werking van de aas laat afnemen of eventueel zelfs verbeterd.

Weet wel dat er mensen zijn die dat met dianabol op een lage dosis doen; dus bijvoorbeeld op trainingsdagen alleen 15-20mg d-bol nemen.

Edit; dacht er zelf namelijk over om anavar op 60mg te doseren. En dan op niet trainingsdagen/cardio only dagen maar 20mg ofzo in te nemen.
 
Moet je effe zoeken op cycles met 'pulse'. Is een hoop mee geëxperimenteerd, maar een volledige cycle lijkt mij nog altijd efficiënter.
 
Als je weet dat je tijdens rust groeit waarom zou je dan op niet trainingsdagen niets nemen? Om minder groeimpuls te krijgen?

Van voor de oorlog deden ze mss zulke praktijken maar dit is nu al achterhaald.
 
Wat is het voordeel van lager doseren op niet trainingsdagen?

Je lever misschien minder belasten? Harder groeien ga je iig niet lijkt mij....
 
Als je weet dat je tijdens rust groeit waarom zou je dan op niet trainingsdagen niets nemen? Om minder groeimpuls te krijgen?

Van voor de oorlog deden ze mss zulke praktijken maar dit is nu al achterhaald.

Omdat ik het een beetje probeerde te vergelijken met het eten van carbs. De volle dosis innemen wanneer je het ook echt nodig hebt. Aangezien er normaalgesproken toch wel een aardige hoeveelheid test naast loopt wat op je rustdag/cardio dag voldoende moet zijn voor verdere herstel en groei.
 
Doseer dan lager maar wel constant.
 
50 MG per dag steady............Why minder? Koop dan een pot creatine?;)

voor de 2e keer mag ie zelfs wel naar 70 mg-dag.

Arnold en zn vriendjes vraten die dingen weg als m&m's..........dus zal mij nix verbazen als je dan praat over dosissen van 100-150 MG/dag.
DIe jongens lopen overigens allemaal nog vrolijk rond met een groot lichaam :)

Kuur goed, of kuur niet!
 
50 MG per dag steady............Why minder? Koop dan een pot creatine?;)

voor de 2e keer mag ie zelfs wel naar 70 mg-dag.

Arnold en zn vriendjes vraten die dingen weg als m&m's..........dus zal mij nix verbazen als je dan praat over dosissen van 100-150 MG/dag.
DIe jongens lopen overigens allemaal nog vrolijk rond met een groot lichaam :)

Kuur goed, of kuur niet!

:rolleyes: nuttige post.


Anyways, ga het op 60mg houden. Heb wat rondgekeken op internet, genoeg gebruikerservaringen te vinden over het pulsen van orals. Het resultaat is verschillend. Het pulsen blijft een mogelijkheid, maar dat laat ik voorlopig aan anderen over. Vooral omdat ik zelf het liefst geen orals gebruik, en dan is het toch beter dat ik dan de ene keer dat ik het wel ga doen op een vaste dosis blijf.
 
Hoeveel test ernaast dan?
 
50 MG per dag steady............Why minder? Koop dan een pot creatine?;)

voor de 2e keer mag ie zelfs wel naar 70 mg-dag.

Arnold en zn vriendjes vraten die dingen weg als m&m's..........dus zal mij nix verbazen als je dan praat over dosissen van 100-150 MG/dag.
DIe jongens lopen overigens allemaal nog vrolijk rond met een groot lichaam :)

Kuur goed, of kuur niet!
Haha denk je serieus dat Arnold nog gezond is?
 
50 MG per dag steady............Why minder? Koop dan een pot creatine?;)

voor de 2e keer mag ie zelfs wel naar 70 mg-dag.

Arnold en zn vriendjes vraten die dingen weg als m&m's..........dus zal mij nix verbazen als je dan praat over dosissen van 100-150 MG/dag.
DIe jongens lopen overigens allemaal nog vrolijk rond met een groot lichaam :)

Kuur goed, of kuur niet!

Jah Arnold is dan ook de grootste hartpatient aller tijden,het is niet omdat iemand er "vrolijk" erbij loopt dat er niks aan de hand is...
 
Back
Naar boven