MuscleMeat

Oranje zet grote stap op weg naar EK

Bezoekers in dit topic

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 jun 2005
Berichten
36.950
Waardering
279
Oranje zet grote stap op weg naar EK
Uitgegeven: 8 september 2007 22:27
Laatst gewijzigd: 8 september 2007 22:47

AMSTERDAM - Het Nederlands voetbalelftal is een grote stap dichter bij deelname aan het Europees kampioenschap van 2008 gekomen. Oranje versloeg zaterdag in de Amsterdam ArenA Bulgarije met 2-0. Wesley Sneijder en Ruud van Nistelrooij maakten de doelpunten.

ANP
Nederland - Bulgarije EK

Nederland passeerde door de overwinning Bulgarije op de ranglijst in groep G. Het elftal van bondscoach Marco van Basten staat tweede met zeventien punten uit zeven wedstrijden.

Koploper Roemenië, dat zaterdag met 3-1 won van Wit-Rusland, verzamelde twintig punten uit acht duels. Bulgarije is nu derde met vijftien punten uit acht wedstrijden. De nummers een en twee plaatsen zich voor het EK in Oostenrijk en Zwitserland.

Albanië

Oranje speelt woensdag in Tirana tegen Albanië de volgende kwalificatiewedstrijd.
(c) ANP

gelukkig maar :cool:

bron : nu.nl
 
Red Devils till i die!!!!!!!!
 
rrrruuuuddddddd
 
Ondanks dat ze gewonnen hebben, vond ik het een k*t wedstrijd
 
Ik vond Demy de Zeeuw positief opvallen, speelde een prima wedstrijd. De opbouw was nog steeds klote, en vooral vanaf de linker kant was er érg veel balverlies.
 
Ondanks dat ze gewonnen hebben, vond ik het een k*t wedstrijd

Inderdaad. Ik heb trouwens sinds Marco Van Bastaard coach is geen enkele goede wedstrijd gezien van het Nederlands elftal. Okay de resultaten zijn niet heel slecht geweest maar wat is er gebeurt met ons mooie voetbal :(
 
bouwens62 zei:
Inderdaad. Ik heb trouwens sinds Marco Van Bastaard coach is geen enkele goede wedstrijd gezien van het Nederlands elftal.
Alleen een eerste helft tegen Duitsland was goed. Al het overigen waren, exl. sporadische vlagen van individuen, dramatisch.

Ik vond Demy de Zeeuw positief opvallen, speelde een prima wedstrijd. De opbouw was nog steeds klote, en vooral vanaf de linker kant was er érg veel balverlies.

Toch maar -de geschoffeerde- Davids terug vragen?
 
juist ja davids en van bommel terug erin.....
 
Alleen een eerste helft tegen Duitsland was goed. Al het overigen waren, exl. sporadische vlagen van individuen, dramatisch.



Toch maar -de geschoffeerde- Davids terug vragen?

Ik ben een fan van Davids ja, absoluut. Ik pleit ook voor een 4-4-2, waarbij van der Vaart én Sneijder op het middenveld staan, geondersteund door Davids en Bommel/de Zeeuw. Heitinga dan centraal achterin, en af en toe inschuivend naar het middenveld om nog meer overwicht te krijgen. van Persie en van Nistelrooy dan met z'n 2en voorin. Volgens mij gaat het dan een stuk beter.
 
Inderdaad. Ik heb trouwens sinds Marco Van Bastaard coach is geen enkele goede wedstrijd gezien van het Nederlands elftal. Okay de resultaten zijn niet heel slecht geweest maar wat is er gebeurt met ons mooie voetbal :(
2nd that, de laatste goede wedstrijd die ik me kan herinneren was onder Dick Advocaat tegen Schotland(7-0 ofzo), toen wilden ze na afloop ook niet tegen de pers praten
 
Van Basten is gewoon een coach van niks. Winnen met dit materiaal is niet zo moeilijk gezien de hoeveelheid kwaliteit die we in huis hebben. De meeste wedstrijden zijn beslist door individuele kwaliteiten van spelers. Zonder coach hadden we die ook gewonnen.
 
Ik ben een fan van Davids ja, absoluut. Ik pleit ook voor een 4-4-2, waarbij van der Vaart én Sneijder op het middenveld staan, geondersteund door Davids en Bommel/de Zeeuw. Heitinga dan centraal achterin, en af en toe inschuivend naar het middenveld om nog meer overwicht te krijgen. van Persie en van Nistelrooy dan met z'n 2en voorin. Volgens mij gaat het dan een stuk beter.

Agreed, alleen zou ik graag m'n achterneef Clarence graag op het middenveld zien.
 
Agreed, alleen zou ik graag m'n achterneef Clarence graag op het middenveld zien.
Hoeveel Seedorfen bestaan er wel niet, bij mij op m'n werk heb ik een neef van hem lopen Orlando Seedorf, mss ken je hem?
 
Ondanks af en toe wazige beslissingen, de beste coach die Nederland ooit heeft gehad:yes:. Nog nooit zette Nederland zo'n serie neer als in de laatste
jaren onder van Basten. Mooi voetbal zal me een worst wezen, als ze maar winnen;)....de meeste landen willen ook niet eens meer voetballen, Nederland is vaak in al die wedstrijden 60 a 70% in balbezit.

Heb straks liever dat ze Europees kampioen worden met een stuk of 5 wazige wedstrijden, dan dat je er met drie goede wedstrijden weer ten onder gaat tegen killers als Italie, Duitsland, Portugal etc..
 
Ondanks af en toe wazige beslissingen, de beste coach die Nederland ooit heeft gehad:yes:. Nog nooit zette Nederland zo'n serie neer als in de laatste
jaren onder van Basten. Mooi voetbal zal me een worst wezen, als ze maar winnen;)....de meeste landen willen ook niet eens meer voetballen, Nederland is vaak in al die wedstrijden 60 a 70% in balbezit.

Heb straks liever dat ze Europees kampioen worden met een stuk of 5 wazige wedstrijden, dan dat je er met drie goede wedstrijden weer ten onder gaat tegen killers als Italie, Duitsland, Portugal etc..

En tegen welke tegenstanders hebben de die reeks neergezet? Elke interland tegen een redelijk/goed elftal hebben we verloren volgens mij :D
 
Hoeveel Seedorfen bestaan er wel niet, bij mij op m'n werk heb ik een neef van hem lopen Orlando Seedorf, mss ken je hem?

Hmm nee ken ik niet. Maar ik ken uberhaupt niemand van de Seedorfen. Je hebt wel gelijk dat die familie groot is:p
 
En tegen welke tegenstanders hebben de die reeks neergezet? Elke interland tegen een redelijk/goed elftal hebben we verloren volgens mij :D

Op het WK speelde ze echt wel goed... De fantastische acteertalenten van Portugal en de scheids die de weg kwijt was waren de oorzaak van Nederlands verlies. Natuurlijk had er gescored moeten worden, maar je mag ze ook wel wat krediet geven. Ik ben het er mee eens dat dit oranje veel meer kan en dat op dit moment 4-4-2 beter zou werken als 4-3-3 en dat sneijder en v/d vaart heus wel in 1 elftal kunnen, maar je kan niet zeggen dat dit elftal 'slecht' is.
 
Back
Naar boven