Fitness Seller

Oranje zet grote stap op weg naar EK (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Seedorf > van basten.
 
Maar nu stel je Seedorf niet op, die imo altijd moet spelen. Bovendien waarom Davids nu wel? Hij is al 34, oke leeftijd maakt niet uit, maar hij heeft al tijden niet bij Nederland gespeeld. Aan de andere kant als ie dit seizoen een goed seizoen bij Ajax draait zou die opzich wel terug kunnen.

Ook is hij alweer een tijdje geblesseerd, alhoewel die wel weer bijna fit is geloof ik.

Again agreed.

Een middenveld met v/d vaart, sneijder, seedorf en de zeeuw zou ik graag zien. Van Persie en van Nistelrooy in de spits. Ik denk echter dat dat er niet echt in zit...
 
Maar nu stel je Seedorf niet op, die imo altijd moet spelen. Bovendien waarom Davids nu wel? Hij is al 34, oke leeftijd maakt niet uit, maar hij heeft al tijden niet bij Nederland gespeeld. Aan de andere kant als ie dit seizoen een goed seizoen bij Ajax draait zou die opzich wel terug kunnen.

Ook is hij alweer een tijdje geblesseerd, alhoewel die wel weer bijna fit is geloof ik.

Sneijder is in topvorm, en kan op elk moment een wedstrijd beslissen door middel van een steekpass of een afstandsschot. Seedorf is misschien een betere voetballer, maar ik vind Sneijder veel gevaarlijker. Zelfde geld voor van der Vaart. Tuurlijk is Seedorf een fantastische voetballer, maar echt een gevaarlijke aanvallende middenvelder vind ik hem niet.

Davids heeft al een tijd niet bij Nederland gespeelt, maar van Bommel ook niet. Dit is de manier hoe ik het zou doen, en dan zou Davids bij mij spelen. Fantastische aanjager op het middenveld, iets wat ze nu missen imo, iemand die áltijd strijd levert en er voor gaat. Iemand die de kar in het veld kan trekken. Anders zou ik denk ik de Zeeuw op die plek zetten. Ook een goede ballen afpakker, en loopt veel gaten dicht.

Again agreed.

Een middenveld met v/d vaart, sneijder, seedorf en de zeeuw zou ik graag zien. Van Persie en van Nistelrooy in de spits. Ik denk echter dat dat er niet echt in zit...

Bij een middenveld met die 4 spelers is de Zeeuw de enige die verdedigend ook wat kan. Die zou dan het balverlies van 3 spelers op moeten vangen. Dat is een onmogelijke opgave.
 
Again agreed.

Een middenveld met v/d vaart, sneijder, seedorf en de zeeuw zou ik graag zien. Van Persie en van Nistelrooy in de spits. Ik denk echter dat dat er niet echt in zit...

disagreed:D

van Bommel ipv de Zeeuw, maar dat zit er met van Basten niet in. Dan zou ik als Davids goed speelt bij Ajax liever hebben, dan de Zeeuw.
 
Bij een middenveld met die 4 spelers is de Zeeuw de enige die verdedigend ook wat kan. Die zou dan het balverlies van 3 spelers op moeten vangen. Dat is een onmogelijke opgave.

Als je v/d Vaart en Sneijder de aanvallende rol laat spelen en Seedorf de opdracht geeft om daar achter te blijven hangen kan hij dat best imo. Seedorf en de Zeeuw kunnen een best mooi duo vormen of zie ik dat nou zo verkeerd?

disagreed:D

van Bommel ipv de Zeeuw, maar dat zit er met van Basten niet in. Dan zou ik als Davids goed speelt bij Ajax liever hebben, dan de Zeeuw.

In de Zeeuw zit meer toekomst dan in Davids en van Bommel zit er idd niet in met Van Basten.
 
Van der Vaart en Sneijder doen in mijn opstelling het creatieve werk op het middenveld. Afwisselend moeten dan Sneijder en van der Vaart achter de spitsen komen.

Zo dus:

Scenario 1:

Bommel----------Vaart-----------Davids

-----------------Sneijder---------------

Scenario 2:

Bommel----------Sneijder-----------Davids

------------------Vaart---------------

van Bommel en Davids kunnen dan wat meer naar binnen knijpen, zodat je dus 3 middenvelders op een rijtje krijgt, waarvan de middelste creatief is, en nog 1 er voor, om met de spits te kaatsen bijvoorbeeld. Bommel en Davids moeten dan dus gewoon het balverlies dichtlopen.

Dus of Sneijder óf Van der Vaart moet verdedigend middenvelder spelen om en om? Speler op een rijtje opstellen werkt niet, linies zijn essentieel.
 
Sneijder is in topvorm, en kan op elk moment een wedstrijd beslissen door middel van een steekpass of een afstandsschot. Seedorf is misschien een betere voetballer, maar ik vind Sneijder veel gevaarlijker. Zelfde geld voor van der Vaart. Tuurlijk is Seedorf een fantastische voetballer, maar echt een gevaarlijke aanvallende middenvelder vind ik hem niet.

Davids heeft al een tijd niet bij Nederland gespeelt, maar van Bommel ook niet. Dit is de manier hoe ik het zou doen, en dan zou Davids bij mij spelen. Fantastische aanjager op het middenveld, iets wat ze nu missen imo, iemand die áltijd strijd levert en er voor gaat. Iemand die de kar in het veld kan trekken. Anders zou ik denk ik de Zeeuw op die plek zetten. Ook een goede ballen afpakker, en loopt veel gaten dicht.

Seedorf ipv Sneijder is ook weer zoiets, moeilijk als je zoveel goede spelers hebt, maar dan moet je der wel gebruik van maken, lees je mee van Basten?!?

Je kan ook Seedorf op rechts zetten ipv van Bommel, maar dan zit je weer met verdedigende problemen.
 
In de Zeeuw zit meer toekomst dan in Davids en van Bommel zit er idd niet in met Van Basten.

Het gaat niet om de toekomst op het EK. Het gaat om de beker!:p
 
Zo'n geweldige speler is Seedorf ook weer niet, bij balverlies in de omschakeling heb je weinig aan hem. Aanvallend zijn Sneijder en Van der Vaart veel gevaarlijker en zij houden een hoger tempo aan dan Seedorf. Ik zie geen plek voor hem op het moment.
 
Zo'n geweldige speler is Seedorf ook weer niet, bij balverlies in de omschakeling heb je weinig aan hem. Aanvallend zijn Sneijder en Van der Vaart veel gevaarlijker en zij houden een hoger tempo aan dan Seedorf. Ik zie geen plek voor hem op het moment.

:roflol:
 
Leg je reactie uit alsjeblieft,
 
Zo'n geweldige speler is Seedorf ook weer niet, bij balverlies in de omschakeling heb je weinig aan hem. Aanvallend zijn Sneijder en Van der Vaart veel gevaarlijker en zij houden een hoger tempo aan dan Seedorf. Ik zie geen plek voor hem op het moment.

Je wordt niet voor niets gekozen tot beste middenvelder, dus je mag hem wel wat meer krediet geven. Ja hij is soms wat traag in de omschakeling, maar cijfer niet zijn andere kwaliteiten weg. Ik denk dat hij weldegelijk een goede aanvulling kan vormen voor het NL elftal. Persoonlijk zie ik nog liever Seedorf in de basis dan v/d Vaart. Seedorf is imo een meer gebalanceerde voetballer en met Sneijder aan zijn zijde als aanvallende middenvelder... Is ook een goede optie toch? Dus om nou te zeggen dat er voor hem geen plek is:rolleyes:
 
Nederland doet me wat denken aan spanje de laatste jaren, topkern maar 0.0 rendement op de toernooien zelf.

Laatste succes dateert van 2000 dacht ik?
 
Dus of Sneijder óf Van der Vaart moet verdedigend middenvelder spelen om en om? Speler op een rijtje opstellen werkt niet, linies zijn essentieel.

Nee, Sneijder en van der Vaart hoeven juist helemaal niets verdedigends te doen. Daarvoor heb ik dus van Bommel en Sneijder opgesteld. Die ene speler die uit de lijn schuift is bedoeld om vlak achter de spitsen te spelen. Dat moet dus afwisselend van der Vaart en Sneijder zijn, gewoon middenvelders die in de 16 van de tegenstander komen.
 
Nee, Sneijder en van der Vaart hoeven juist helemaal niets verdedigends te doen. Daarvoor heb ik dus van Bommel en Sneijder opgesteld. Die ene speler die uit de lijn schuift is bedoeld om vlak achter de spitsen te spelen. Dat moet dus afwisselend van der Vaart en Sneijder zijn, gewoon middenvelders die in de 16 van de tegenstander komen.

Van Bommel en de Zeeuw/Davids bedoel je?
 
punani's opstelling
kp: sar
rb: Heitinga
cv: Ooijer
cv: HOFLAND
lb: Gio(kan wel bij feyenoord de man zijn maar in nl gewoon lb spelen imo)
rm: BOMMEL
cm: punt na voren) Sneijder
lm: Seedorf
rb: persie
sp: ruud
lb: robben

spelers die net erbuiten vallen vdvaart,babel,kuijt en de cler.
 
Seedorf zei:
Seedorf hoopt dat Van Basten speelsT wijzigt

21/09/2007 20:42

Clarence Seedorf uitte voorzichtig kritiek op de speelsT van het Nederlands elftal. 'Ik zou graag met Wesley Sneijder op het middenveld willen spelen', vertelde hij op RTL 4.

Seedorf vertelde dat hij denkt dat Nederland beter zal voetballen in een 4-4-2-systeem, dan in de huidige samenstelling met drie aanvallers. De laatste maanden is er vooral vanuit media en via deskundigen volop kritiek geweest over het povere speelsT van Oranje.

'Als ik kijk wat Van Basten zelf als speler met dit systeem heeft gewonnen…', wijst hij naar het Europees kampioenschap van 1988 toen bondscoach Rinus Michels twee aanvallers opstelde, én naar de successen van AC Milan, dat ook altijd met twee spitsen opereerde.

Toch vindt Seedorf niet dat Van Basten per direct het roer moet omgooien. 'Ik denk dat hij slim genoeg is om nu het speelsysteem niet te veranderen. Uiteindelijk denk ik dat áls we ons hebben gekwalificeerd, hij tijd genoeg heeft het andere systeem uit te proberen. Om te doen wat het beste voor de spelers is. Waar we het beste resultaat mee kunnen halen.'

Seedorf keek de laatste interlands vooral vanaf de bank toe, ook al vierde hij successen met AC Milan. Hij hoopt zichzelf binnenkort in de basis van Oranje terug te vinden. 'Ik zou graag samen met Wesley Sneijder op het middenveld willen spelen. Ik denk dat het de kansen vergroot dat we winnen. (...) Ik geloof er heilig in dat er binnenkort wat gaat veranderen.

Toch niet dom die Seedorf :) Nu hopen dat die ene hersencel van Marco ook eens mee gaat denken....


Seedorf > van basten.

Krijgt j354j4 toch nog gelijk :)
 
Back
Naar boven