XXL Nutrition

Organon Sustanon

Bezoekers in dit topic

Sustanon word in griekenland niet verkocht daarbij staat er als het uit griekenland komt griekse opdruk op of op ze minst een griekse apotheeksticker, ook is organon grotendeels msd geworden (heb hier nog loads aan pregnyl liggen
Uit griekenland waarop ook msd ipv rganon vermeld staat)
 
organon is zover ik weet zusteronderneming van MSD, over echtheid kan niets zeggen.
 
Excuus, batch blijkt volgens de eigenaar uit de UK te komen, zal ter verduidelijking even een foto van de vials van dichtbij vragen! Bedankt voor jullie reacties!
 
Heel simple fake
al te vaak voorgekomen worden massaal aangeboden vanuit braband werking ervan weet ik niet
 
dacht dat ze normaal ook per ampul per doosje werden geleverd?

Klopt altijd 1 ampul per doosje.
Plus deze hier boven zijn zo fake als maar wat.Organon zal altijd hun compleete beschrijving van het product weergeven wat er in de ampull zit .En apo of en ziekenhuis zal eens en paar ampullen laten rondslingeren ,wat heel normaal is door drukte.Oeps welke was het nou ,en wat is dat dan .
 
Blanco ampullen......

Tja dan weet je al wat er in zit hahahahaha
 
Blanco inhoud? of letters op de amp?
 
Ik krijg zelf Sustanon voorgeschreven en op mijn flesjes zit een stickertje beschrijving.
Naar mijn weten hoort dat er altijd op te zitten dus zou niet durven zeggen dat wat jij hebt echt is.
 
Ik krijg zelf Sustanon voorgeschreven en op mijn flesjes zit een stickertje beschrijving.
Naar mijn weten hoort dat er altijd op te zitten dus zou niet durven zeggen dat wat jij hebt echt is.

Dit!!!!! heb mijn twijfels ook hard erbij
 
Back
Naar boven