XXL Nutrition

Orgasme-dieet voor vrouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Peoples

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
12.072
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Zin in een geweldig liefdesleven? Therapeute Marrena Lindberg schrijft in haar boek 'Orgasmedieet' dat visolie en pure chocola erg belangrijk zijn voor een goed orgasme.

Als je er wat voor over hebt, dan kan elke vrouw een geweldig liefdesleven hebben, schrijft Marrena Lindberg. Om te beginnen moet je een grote hoeveelheid visolie-capsules slikken. Grote en zware vrouwen zouden zelfs elf capsules per dag moeten innemen. Verder 15 gram pure chocola, multivitamine met calcium, magnesium, zink en ijzer en dit dan elke dag herhalen.

In haar boek schrijft ze ook wat je absoluut niet moet eten: suiker, koffie, sojaproducten en tabak. Die zorgen er juist voor dat de lust sterk afneemt.

Eerder heeft de schrijfster in interviews gezegd dat ze dankzij haar dieet dagelijks 'tot honderd keer' een orgasme kan bereiken. Haar boek is een groot succes in Amerika.

(bron:fok.nl)

Allemaal aan de visolie en chocolade :D (de vrouwen dan he)
 
100 keer per dag klaarkomen? Hoeft ze niet te werken ofzo?
 
waar vind ik het dieet voor mannen?
 
Waarom wil je 100 keer per dag klaarkomen? Bij mij loopt de grafiek van aantal keren klaarkomen per dag en intensiteit per keer toch echt omlaag. Na 6 keer is het hetzelfde als niezen of uitrekken.
 
lijkt me stug, van die capsules gaat een k*t alleen maar naar rotte vis stinken, lijkt me nu niet bepaald opwindend
 
lijkt me stug, van die capsules gaat een k*t alleen maar naar rotte vis stinken, lijkt me nu niet bepaald opwindend

Ja, je moet ze dan ook niet in d'r k*t stoppen..
 
Waarom moeten we het boek nou nog kopen, zowat alles wat je moet weten staat in dit topic :rolleyes:
 
Peoples ook altijd met zijn vrouwenstudies :D:D
 
:eek:
 
Laatst bewerkt:
orgasme dieet voor vrouwen: dagelijks worst van Lauw.




HAAAA! ik ben de EERSTE die DAT grapje maakt. :)
 
Ga zo effe naar de winkel , Visolie is op geloof dat me vrouw er aan gezeten heeft.:D
 
orgasme dieet voor vrouwen: dagelijks worst van Lauw.




HAAAA! ik ben de EERSTE die DAT grapje maakt. :)

Het zou raar zijn als ik dat zou zeggen is het niet lauw?;)

@ loca... tja :o
 
Het zou raar zijn als ik dat zou zeggen is het niet lauw?;)

@ loca... tja :o

neeeeej.... :rolleyes:

Als jij, of iemand anders zou zeggen dat Lauw's worst orgasme garantie biedt, dan zou dat een open deur zijn.

Ik bedoel dat jij hetzelfde grapje maakt, maar dan met je eigen naam.
Zucht, die sportschoolfiguren moet je echt alles uitleggen hè.


:D
 
neeeeej.... :rolleyes:

Als jij, of iemand anders zou zeggen dat Lauw's worst orgasme garantie biedt, dan zou dat een open deur zijn.

Ik bedoel dat jij hetzelfde grapje maakt, maar dan met je eigen naam.
Zucht, die sportschoolfiguren moet je echt alles uitleggen hè.


:D

goh, jij en happen? mmmm Lauw nieuwe sT? :roflol:
 
goh, jij en happen? mmmm Lauw nieuwe sT? :roflol:

ja joh, ik heb ook al een paar leipe-mocro & moslim topics geopend. Nu DBC weg is moet er iemand die taak op zich nemen.
 
Back
Naar boven