Fitness Seller

Oriëntatie start kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MikeAKA

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 dec 2019
Berichten
5.167
Waardering
9.763
Lengte
1m87
Massa
104kg
Vetpercentage
14%
Goedemiddag, ik ben al een tijdje lid, lees vooral veel mee.

Ik train nu meer als 2 jaar erg serieus.
Tuurlijk heb ik in het begin veel moeten zoeken en leren zoals iedereen maar heb het vanaf het begin serieus aangepakt.
Na 2 jaar ben ik nog net zo enthousiast in het BB als vanaf het begin, en ben ik een stuk meer gedreven , ik train 4x per week ub/lb, sla geen trainingen over en ga altijd MAX out in de gym.

Momenteel zit ik net in een cut die nog wel een tijdje gaat duren, van 23% bf wil ik naar 13/14%. Volgende bulk wil ik niet boven 17%/18% komen hoor.

Stats nu( moet het nog aanpassen in mn profiel)

33jaar
1:87 meter
105 kilo met 23% , voor BB was ik 83kg met 15%bf

Compound oefeningen stats;

Bench press 100kg 3x6 zwakste oefening
Squad 150kg 3x
DL 220kg 3x
Barbell row 140kg x 6.

Mijn voeding is zeer netjes vind ik.
Geen frisdranken
Geen alcohol
Geen snoep of koek
Geen cheatdays, geen savonds laat vreten

Voeding voorbeeld,
Vandaag heb ik op, verdeeld over de dag uiteraard:

100gr rijst
400gr noorse zalm (soms is dit pangasius,tartaar,kipfilet)
200gr sperziebonen (soms broccoli of bloemkool
50gr cashews
Sochtends vroeg 500gr kwark en savonds voor het slapen 500gr kwark
2x 125 gr zalm gebakken in 1 eetlepel olijfolie
200gr zoete aardappels.
1 shake, vlak voor het trainen
1x bcaa tijdens en na de training
3x visolie pillen, smorgens, smiddags, savonds
1x multivitaminen.

Dit is mijn nutrition van vandaag, varieert uiteraard.

Nu ik toch al een tijd dedicated ben, begint een kuur toch mijn interesse te krijgen.
Na mijn cut train in dan ongeveer 3 jaar.

Thuis is over begonnen, vrouw was sceptisch t.a.v de bijwerkingen maar na samen een paar avonden hierover te lezen gaf ze me toch akkoord.

Mijn plan is voor nu als volgt;

Eerst cutten naar 13/14% ( nu 23% ongeveer)
Komende lente bloedwaardes testen.
En dan bulk met een kuur.

Sla me er niet op dood, ik ben mezelf flink aan het inlezen op verschillende middelen , wat het doet, en hoe, en evt bijwerkingen, maar weet nog lang niet alles.
Maar om basic te blijven en het niet te ingewikkeld te maken.

Test only kuur

500mg

En nakuren met nolvadex.

De vraag is, hoeveel weken kuren is het beste om te beginnen?

Ik wil niet ON blijven, zomaar 1 a 2x per jaar.
Pak ik het zo goed aan?
Vergeet ik nog iets?
Tips of waar op te letten.

Nogmaals het is een oriëntatie, wil het graag zo correct mogelijk uitvoeren, daarom dat ik nu heel veel uren research aan het doen ben.
Ook over de lange termijn nadelen en bijwerkingen om een zo compleet mogelijk beeld te krijgen.

Hoor graag de eerlijke feedback van jullie.

Groet Mike
 
Ik weet ook niet of ze beseft wat het inhoudt, maar ik ben open geweest met haar en zoveel mogelijk pro's en Cons laten zien evenals logjes hier en daar van andere mensen, dus meer als dat kan ik niet doen .

10% , zeker te doen, maar dan houdt ik over 8 weken een stopweek in de cut, dan eet ik op onderhoud, en aan het einde vd cut dan ook een week, of mss wel 2 . Anders ben ik bang dat ik te lang, te diep ga en teveel spiermassa eraf cut.
Cut gaat ongeveer 5 maanden duren dan in totaal.

HCG noodzakelijk in deze kuur? Of gewoon erbij doen just to be safe?

nolvadex 20mg per dag? Smorgens en savonds 10 mg? Las dat ze vaak in 10mg tabletten kwamen vandaar...
 
Zit daar nou niet over in.. krijg je juist snel terug met in je rebound inclusief test
Top, kan ik gewoon in 1 x door blijven cutten, mentaal beter, gewoon in 1 streep door. Thanks.
 
Voeding is toch het belangrijkst voor resultaat dus zorg dat dat 100% on point is.

Je bench toz van je dl is wel off, vind 100kg bench met jou bw wel echt laag en je dl, vooral je bb row is echt insane hoog of je hebt echt een zieke rug ✌️
 
Voeding is toch het belangrijkst voor resultaat dus zorg dat dat 100% on point is.

Je bench toz van je dl is wel off, vind 100kg bench met jou bw wel echt laag en je dl, vooral je bb row is echt insane hoog of je hebt echt een zieke rug ✌️
Klopt, komt door mn carpaal tunnel syndroom in beide handen, armen waar ik toch wel last van heb ook snachts, sta op de wachtlijst in het ziekenhuis ervoor😊.

Rug is idd mijn allersterktste punt.
Hoog niveau gerugbyd, stond 2e rij scrum, alleen de echte powergevers staan daar,
 
Klopt, komt door mn carpaal tunnel syndroom in beide handen, armen waar ik toch wel last van heb ook snachts, sta op de wachtlijst in het ziekenhuis ervoor😊.

Rug is idd mijn allersterktste punt.
Hoog niveau gerugbyd, stond 2e rij scrum, alleen de echte powergevers staan daar,
140kg bb row voor reps ben benieuwd naar de houding, want dit zie je mensen zelden doen🤪
 
De dikte komt niet echt goed naar voren maar ben niet zo een goede poseerder, dit nu met 23 %
20211004_192725.jpg



20211002_170538.jpg
s
0
 

Bijlagen

  • Screenshot_20211005-070327_Gallery.jpg
    Screenshot_20211005-070327_Gallery.jpg
    76,2 KB · Weergaven: 103
140kg bb row voor reps ben benieuwd naar de houding, want dit zie je mensen zelden doen🤪
Ik doe 110kg voor 3x10 , houding is erg mooi, sta voor de spiegel, reversed grip , vanaf de middel naar de navel, explosief, ben erg zeker van mn houding aangezien ik daar juist op wil letten, verzuur amper, alleen de laatste paar reps trekken mn schouders wat mee naar beneden.
Bij de 140 ben ik licht door de knieën, rug recht, schouders naar achter, ze gaan dan niet explosief zoals bij de 110, maar tellen doen ze 100%, mooie rom💪

Vrijdag weer upper body, dan zal ik een filmpje plaatsen.

Dat niet veel mensen het doen, wil niet zeggen dat het niet kan.

Doktoren zeiden na mn ongeluk ook dat ik mss nooit meer normaal kon lopen met al die pennen in mn been, squat nu ook 150 net onder parallel.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Rug mag iets rechter, was 1e keer 200kg maandje terug
 
Waarom laad mn niet in.
video file was not a video as expected staat er
 

je heb altijd verbeterpunten, daarom doen we deze sport toch

Maar on topic.

Ik heb nog een vraag.
Ik heb antisociale persoonlijkheids stoornis, GEEN agressie! Daar ben ik wel uitgegroeid, wel heb ik geen tot weinig empathie, voel ik geen spijt en kan mezelf niet inleven in anderen, dit is bij mij een aangeboren afwijking.
In mn dagelijks leven beperkt het me niet, heb alleen geen vrienden, omdat ik zulke relaties niet kan onderhouden.
Gelukkig heb ik al jaren geen woede uitbarstingen meer gehad, zonder medicatie en ben ook totaal niet depressief .
Thuis ben ik wel sociaal en doe ik alles voor mn kids, eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik een keer of 2 ben vreemdgegaan in het begin, gelukkig is mijn vrouw bij me gebleven , ik moet dan echt uitgelegd krijgen waarom het kwetsend is voor iemand, door mn psychiater.
Was ook niet omdat ik niet tevreden was, juist wel! Heb een model van een vrouw maar dat is dus juist met deze stoornis, je overziet andermans gevoelens niet en denkt er gewoon niet bij na.
Dit is 2 a 3 jaar geleden gebeurt.

Ik ben nu gelukkig erg stabiel, geen medicatie, gelukkig geen woede en stemmingswisselingen meer.

Wat kan ik verwachten icm aas?
Iemand ervaring mee?
 
Laatst bewerkt:
Maat, je rug 😫
Klopt zei ik zelf al, gaat nu stuk rechter, was 1e x 200.
Daarom film ik mezelf ook, en film mezelf niet altijd dus dit was het enigste filmpje van mn deadlift die ik had. Sta vaak voor de spiegel vandaar.

Als ik soms op youtube zie, mag ik nog niet klagen 🤣.
 
Klopt zei ik zelf al, gaat nu stuk rechter, was 1e x 200.
Daarom film ik mezelf ook, en film mezelf niet altijd dus dit was het enigste filmpje van mn deadlift die ik had. Sta vaak voor de spiegel vandaar.

Als ik soms op youtube zie, mag ik nog niet klagen 🤣.
No offence, maar je moet echt 100% zeker weten dat je voeding en training foutloos zijn. Kunt wel heel je voedingsschema hierop gooien, maar niemand die de kcal/macros voor je uitrekent. Weer wat je onderhoud is en ga daar 300/500 onder zitten elke dag indien je gaat cutten.

Kunt zoveel aas gebruiken als je wilt, maar indien je voeding niet klopt en je eraan houd dan gebeurd er vrij weinig en met zon dl houding ben jij klaar met je gym carrière binnen een jaar.

Zou wellicht eerst naturel proberen goed te cutten, progressie maken in je trainingen en je ego thuis laten, want als je dl al zo is belooft het niet veel goeds voor de rest van de oefeningen.

Al met al goodluck! ✌️
 
Macros zit ik elke dag;

2500/2600 Eiwitten tussen 230 en 240 , vetten tegen de 90 gram. Ik track elke dag al mn eten en weeg het af. Onderhoud is 3000 en zit nu 4 weken op 2500 en ben 3 kg kwijt.
Ik had de stickies eerst gelezen en daarin stond; plaaats wat je zoal eet op een dag, vandaar, wou mijn info zo duidelijk en compleet mogelijk neerzetten. Ik denk dat je mijn eerste post niet helemaal gelezen hebt?( no offence )
Daarin staat juist dat ik nu aan het cutten ben tot de lente tot rond de 10% naturel, en daarna pas wil beginnen met aas.



Ik snap je feedback zeker wel als je dit filmpje ziet.maar er zit een nuance in, dit is een 1 rm max en ik wou hem kostte wat kost hebben.
Zo sta ik echt niet mn setjes te reppen 🤐
Daarom heb ik echt 3 jaar gewacht om zoveel mogelijk te leren en te ondervinden.
Mn voeding is echt kloppend, sta savonds tot 2100 in de keuken alles af te wegen en te berekenen voor de volgende dag.


Geloof me, ik doe het echt niet alles perfect zoals wedstrijd mannen, maar ik ben echt een heel eind .

Maar deze feedback heb ik ook nodig, zo kan ik kritisch naar mezelf blijven kijken want dit is geen grap voor me, heb mezelf volledig toegelegd op deze sport, savonds koken, afwegen, 4x per week gym, niet overslaan, ook niet na 14uur werken.

denk aub niet dat ik maar wat doe en beetje aantob, want ik ben er echt de hele dag mee bezig, ook savonds inlezen, researchen 😊.

En de aas zijn een dan een next level up.

Thanks voor je feedback, neem het echt ter harte!
Maakt me alleen meer dedicated!
 
Thuis ben ik wel sociaal en doe ik alles voor mn kids, eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik een keer of 2 ben vreemdgegaan in het begin, gelukkig is mijn vrouw bij me gebleven , ik moet dan echt uitgelegd krijgen waarom het kwetsend is voor iemand, door mn psychiater.
Was ook niet omdat ik niet tevreden was, juist wel! Heb een model van een vrouw maar dat is dus juist met deze stoornis, je overziet andermans gevoelens niet en denkt er gewoon niet bij na.
Dit is 2 a 3 jaar geleden gebeurt.

Ik ben nu gelukkig erg stabiel, geen medicatie, gelukkig geen woede en stemmingswisselingen meer.

Wat kan ik verwachten icm aas?
Iemand ervaring mee?
Waarschijnlijk ga je weer vreemd. Tip: geen tren
 
Ik log ook elke training en log dagelijks mn macros in mn schriften, heb van 2 jaar training logboek en ook van voeding macros
 
Waarschijnlijk ga je weer vreemd. Tip: geen tren

Ik weet wat het libido wat trough the roof is in het begin, maar maakt dat ook dat je onder invloed van aas sneller toegeeft aan zulke dingen?
Toen hadden we een dip in onze relatie,sex thuis is 110% dus ik mis echt niks.

Word test only wss
 
Back
Naar boven