Fitness Seller

Oriëntatie start kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom heb je deze mening?
Waarom zou mijn leeftijd icm kinderen dit onverstandig maken?
Die volg ik niet.
 
Waarom heb je deze mening?
Waarom zou mijn leeftijd icm kinderen dit onverstandig maken?
Die volg ik niet.
Je bent 33, wat wil je bereiken met kuren? Je gaat toch het podium op.

Je gaat t risico nemen op mentale bijwerkingen gezien je levenssituatie? Zou t gewoon laten staan
 
Oo op die manier,

Nee klopt ik wil niet het podium op, en zou naturel ook zeker nog wat progressie kunnen halen, maargoed na 6 jaar naturel kun je ook nog progressie boeken, dus wanneer is het goede moment dan wel? Dat is eigen overweging en overtuiging denk ik .
Het is mij totaal niet om snelle gains te doen, anders had ik (als ik zou willen starten over 6 maanden na mn cut) niet 3 jaar gewacht om alles eerst goed te leren , heb er ook nooit hier iets over gevraagd in die tijd, was echt gefocust om het op eigen kracht en discipline te doen. en ik heb mijns inziens een berg gains gemaakt, en ben zo dedicated bezig dat ik denk dat het mij nog een stap verder zou brengen op de weg naar het beeld wat ik voor ogen heb.

Over de evt mentale bijwerkingen heb jij een goed punt, maar als je mijn vorige post leest zie je ook wel dat ik op dat terrein zelf ook vragen heb en mezelf er zeer bewust van ben.

In mijn huidige levenssituatie zou ik het wel aandurven , ik zie ook zat mensen op de antidepressieva kuren (of er geruime tijd aan zat)die op dat moment mentaal nog instabieler zijn. Mijn probleem is dat ik te stabiel ben, ik heb geen pieken of dalen in emoties, omdat ik ze niet of vluchtig voel.
Heb juist totaal geen aggressie, vroeger wel.


Wanneer weet je of het wel of niet verstandig is?
Ik denk als je volledig eerlijk naar jezelf bent OVER jezelf.
en ik zie mezelf echt niet door een roze bril, integendeel.

Toch heb je wel een punt, is dit het mij nu nog waard?
Dat is een vraag die alleen ik kan beantwoorden.

Voor nu zeg ik ja, dat is het mij waard, als je voor iets gaat , dan ga je all the way.
 
Het gaat niet om snelle gains?
Wat?
 
Ja tuurlijk wel.

Ik formuleer het verkeerd,
Tis niet om de stap om zelf (naturel) flink te gainen over te slaan, dan zou ik het als shortcut gebruiken.
 
Ja tuurlijk wel.

Ik formuleer het verkeerd,
Tis niet om de stap om zelf (naturel) flink te gainen over te slaan, dan zou ik het als shortcut gebruiken.

Ja dat is het toch ook? Ik denk dat je nog een winst kunt behalen zonder...maar aan de andere kant, je hebt ook niet het eeuwige leven toch :)

Het is natuurlijk onzin dat je persé je natty plafond moet bereiken wil je gaan kuren. Maar het is dom wanneer je gaat kuren en de dingen niet op een rijtje hebt, dat is de indruk die je wekt wanneer je start met een matig fysiek.

Maar goed, het is een eigen overweging en je hoeft geen verantwoordelijkheid naar ons af te leggen hierover.
 
Het is niet om negatief te doen en je moet het zelf weten maar je basis is gewoon ruk adh van je foto's.

Voor de rest zelf weten jou lichaam.
 
Maar als je 30kg overgewicht hebt, hele dag menthol sigaretten rookt, bijna dag alcohol drinkt savonds, nooit sport, ja naar mijn mening vraag je er dan ook om
Gewoon terechte opmerking imo
 
Jullie hebben beide( camelus en vntl ) allebei een punt, ik had verder kunnen zijn, vooral omdat ik het eerste 1,5 jaar op zolder met enkel een barbell en dumbells heb getraind , daar ben ik eerlijk in, ga ik ook niet weerleggen. Ik ben wel altijd gedisciplineerd geweest.

Sta ondertussen wel elke avond mn meals te preppen en 4x per week in de gym , ongeacht hoe ik me voel of hoe laat ik klaar ben.
Ik doe en laat er alles voor.



Ik ben 33 en idd, ik heb niet het eeuwige leven, over nog 3 jaar ben ik 36 en is het beste er dan wel vanaf, dus voor mij is het nu of nooit , en ik zeg dan ,nu.

Dus ja, ik had verder kunnnen zijn.
En ja, de indruk die jullie hebben snap ik.

Maar ik ga het toch doen, en ga er alles aan doen om het uiterste eruit te halen.
 
Ik ben niet hier om je te bashen, maar zelfs als je mentaal 100% bent kun je last krijgen van AAS. Genoeg mensen gezien die er problemen aan over hebben gehouden. Denk er goed over na, zeker omdat je een gezin hebt.
 
Ik ben niet hier om je te bashen, maar zelfs als je mentaal 100% bent kun je last krijgen van AAS. Genoeg mensen gezien die er problemen aan over hebben gehouden. Denk er goed over na, zeker omdat je een gezin hebt.
Dit dus
Ik snap oprecht niet wat voor meerwaarde het je gaat bieden gezien je ook geen podium ambities hebt
 
Dit dus
Ik snap oprecht niet wat voor meerwaarde het je gaat bieden gezien je ook geen podium ambities hebt
Dat zou betekenen dat kuren geen zin heeft omdat je geen podium ambities hebt, onzin i.m.o.

Ik hoef ook niet in een string op een podium te staan maar haal wel veel voldoening uit het beste uit mezelf halen.
 
Zoals het er op neerkomt ,moet je dus persee podium ambities hebben om aas te gebruiken.
Sluit dan de helft van de logs in de aas sectie maar...

Bokito was me al voor😅

De meerwaarde moet er voor mezelf zijn, niet tov anderen , en ik denk dat die meerwaarde er wel.is voor mezelf.

Mentale stukje is dus iets waar ik me zeer bewust van ben, nogmaals dat is echt wel een punt waar ik rekening mee moet houden en ook zeker doe.
 
Dat zou betekenen dat kuren geen zin heeft omdat je geen podium ambities hebt, onzin i.m.o.

Ik hoef ook niet in een string op een podium te staan maar haal wel veel voldoening uit het beste uit mezelf halen.
Rekening houdend met zijn mentale situatie en kinderen vind ik het idd geen zin hebben
 
Rekening houdend met zijn mentale situatie en kinderen vind ik het idd geen zin hebben
Dat er buiten gelaten heb ik je bovenstaande al vaker zien zeggen.
 
Ik snap niet wat mijn kinderen als argument in dit verhaal ermee te maken hebben.

Alsof mijn kinderen slachtoffer zouden worden van mijn mentale staat, dit vind ik te kort bekeken.
Dit zou nooit , maar dan ook nooit het geval zijn.
Niemand is slachtoffer van mijn mentale staat, behalve ikzelf.
Heb ze nog nooit onrechtvaardig behandeld, het zijn mn oogappeltjes

En als het me niet aanstaat hoe ik er op reageer, dan stop ik net zo makkelijk.
Ik heb zat zelfreflectie om dat bij mezelf te kunnen beoordelen.
Ben geen hannibal ofzo, ik heb op sommige hersendelen gewoon weinig activiteit( emotiegebied)

Dat heeft mij vroeger belemmerd, maar nu echt niet meer, je kan ook leren om er mee om te gaan.
 
Ik snap niet wat mijn kinderen als argument in dit verhaal ermee te maken hebben.

Alsof mijn kinderen slachtoffer zouden worden van mijn mentale staat, dit vind ik te kort bekeken.
Dit zou nooit , maar dan ook nooit het geval zijn.
Niemand is slachtoffer van mijn mentale staat, behalve ikzelf.
Heb ze nog nooit onrechtvaardig behandeld, het zijn mn oogappeltjes

En als het me niet aanstaat hoe ik er op reageer, dan stop ik net zo makkelijk.
Ik heb zat zelfreflectie om dat bij mezelf te kunnen beoordelen.
Ben geen hannibal ofzo, ik heb op sommige hersendelen gewoon weinig activiteit( emotiegebied)

Dat heeft mij vroeger belemmerd, maar nu echt niet meer, je kan ook leren om er mee om te gaan.
Waarom verdedig je jezelf tegenover wat usernames op een internetforum?

Iedereen in dit topic juiced en dan komt er ondertussen ook nog een natty retard jou advies geven omdat hij denkt dat hij wat heeft gezien bij mensen. Give me a fucking break.

Je bent goed bewust van jezelf en van je eigen gedrag, ik zeg go for it. Je bent volwassen genoeg om je verantwoordelijkheid te nemen als het de verkeerde kant op gaat.
 
You are right, is ook nergens voor nodig eigenlijk
 
Back
Naar boven