MuscleMeat

Oriëntatie start kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat korte lontje wordt na een aantal weken wel iets langer meestal. Blijf er wel actief op letten, want je wilt niet in een paar weken tijd je relatie verneuken
 
Dat is dat beetje test zeker niet waard... gewoon voordat je je muil open trekt naar je vriendin even bedenken waarom je zoiets wilt zeggen!

We apart om te zien hoe sides verschillen bij mensen. Bij 500mg werd ik juist gezelliger en vrolijker 🤣
 
Dat is dat beetje test zeker niet waard... gewoon voordat je je muil open trekt naar je vriendin even bedenken waarom je zoiets wilt zeggen!

We apart om te zien hoe sides verschillen bij mensen. Bij 500mg werd ik juist gezelliger en vrolijker 🤣
Het versterkt gewoon hoe je bent bij de meeste mensen. Ben je lief wordt je liever ben je een asshole dan wordt je een grotere asshole
 
Dat is dat beetje test zeker niet waard... gewoon voordat je je muil open trekt naar je vriendin even bedenken waarom je zoiets wilt zeggen!

We apart om te zien hoe sides verschillen bij mensen. Bij 500mg werd ik juist gezelliger en vrolijker 🤣

Enige waar ik iets van merk is tren. Best heftig ook. Erg paranoia en kan heel de dag opgefokt zijn over iets wat ik mijzelf heb aangepraat. Je kan wel zeggen denk na voordat je iets zegt maar wanneer je bepaalde emoties voelt dan is het in je hoofd ook zo. Lastig om dan je verstand te gebruiken en te beseffen dat het de fucking gear is.
 
Enige waar ik iets van merk is tren. Best heftig ook. Erg paranoia en kan heel de dag opgefokt zijn over iets wat ik mijzelf heb aangepraat. Je kan wel zeggen denk na voordat je iets zegt maar wanneer je bepaalde emoties voelt dan is het in je hoofd ook zo. Lastig om dan je verstand te gebruiken en te beseffen dat het de fucking gear is.
Nooit geen problemen op het werk gehad daardoor? Of werk je rustig alleen?
 
Enige waar ik iets van merk is tren. Best heftig ook. Erg paranoia en kan heel de dag opgefokt zijn over iets wat ik mijzelf heb aangepraat. Je kan wel zeggen denk na voordat je iets zegt maar wanneer je bepaalde emoties voelt dan is het in je hoofd ook zo. Lastig om dan je verstand te gebruiken en te beseffen dat het de fucking gear is.

Dat ga ik ook zeker NOOIT gebruiken met mijn achtergrond, dat is een recept voor problemen bij mij.
 
Enige waar ik iets van merk is tren. Best heftig ook. Erg paranoia en kan heel de dag opgefokt zijn over iets wat ik mijzelf heb aangepraat. Je kan wel zeggen denk na voordat je iets zegt maar wanneer je bepaalde emoties voelt dan is het in je hoofd ook zo. Lastig om dan je verstand te gebruiken en te beseffen dat het de fucking gear is.

Hoe kom je dan weer "terug" naar beneden in emotie? Heeft dat tijd nodig of doe je dan iets wat jou helpt?
 
Nooit geen problemen op het werk gehad daardoor? Of werk je rustig alleen?

Dat gelukkig niet, er moet wel aanleiding voor zijn. Op het werk werd ik wel misselijk van geilheid. Ik kon nergens anders aan denken dan aan wat ik met mijn meisje ging doen wanneer ik thuis zou komen. Hele stappenplan die door mijn hoofd ging. Enige wat ik dan kon doen is ff naar de plee gaan.
 
Hoe kom je dan weer "terug" naar beneden in emotie? Heeft dat tijd nodig of doe je dan iets wat jou helpt?

Tja de woede moet zakken. Op den duur had ik wel in de gaten dat ik dingen in mijn hoofd haalde. Maar tot dat moment van besef kan er veel gebeuren. Mijn relatie heeft veel klappen gehad daardoor.
 
Tja de woede moet zakken. Op den duur had ik wel in de gaten dat ik dingen in mijn hoofd haalde. Maar tot dat moment van besef kan er veel gebeuren. Mijn relatie heeft veel klappen gehad daardoor.
Aangezien ik dit verhaal bij iedereen hoor nadat ze tren hebben aangeraakt (ook in de omgeving) is men keuze wel gemaakt om het nooit te gebruiken :roflol:
 
Ja dat kan inderdaad destructief zijn , 1 verkeerde beslissing en je hele leven kan overhoop liggen.

Ik wil het echt low key houden , is het me niet waard . Ik vind het leuk om een keer of wat te doen en daar het maximale uithalen, maar de weg ernaartoe is voor mij al uitdagend en heb ik al net zoveel plezier en voldoening van.
Het moet geen belasting op mn leven worden
 
Vind het al heel wat dat mn vrouw het goed vind, ze kent me.
Dat vertrouwen wil ik zeker niet beschamen.
 
We apart om te zien hoe sides verschillen bij mensen. Bij 500mg werd ik juist gezelliger en vrolijker
Heeft ook meer te maken met je test/oestrogeen verhouding. Een te hoog of te laag oestrogeen gehalte zorgt er meestal voor dat je homofiele trekjes krijgt.

Tren is een ander verhaal. Ik ken werkelijk niemand die daar mentaal op vooruitgaat. Los van de looks is het ook niet eens zo spectaculair. Eigenlijk zou je die shit niet eens moeten gebruiken, tenzij je op hoog niveau compete. En zelf dan is het discutabel.

Vind het al heel wat dat mn vrouw het goed vind, ze kent me.
Je moest je vrouw om toestemming vragen?
 
Ja dat kan inderdaad destructief zijn , 1 verkeerde beslissing en je hele leven kan overhoop liggen.

Ik wil het echt low key houden , is het me niet waard . Ik vind het leuk om een keer of wat te doen en daar het maximale uithalen, maar de weg ernaartoe is voor mij al uitdagend en heb ik al net zoveel plezier en voldoening van.
Het moet geen belasting op mn leven worden
Kleine kans dat je van test iets gaat merken hoor
 
Aangezien ik dit verhaal bij iedereen hoor nadat ze tren hebben aangeraakt (ook in de omgeving) is men keuze wel gemaakt om het nooit te gebruiken :roflol:
Voornamelijk alleen extreem geil van tren en iets achterdochtiger en gevoel dat mensen over me praten maar voor de rest niet echt anders.
 
Heeft ook meer te maken met je test/oestrogeen verhouding. Een te hoog of te laag oestrogeen gehalte zorgt er meestal voor dat je homofiele trekjes krijgt.

Tren is een ander verhaal. Ik ken werkelijk niemand die daar mentaal op vooruitgaat. Los van de looks is het ook niet eens zo spectaculair. Eigenlijk zou je die shit niet eens moeten gebruiken, tenzij je op hoog niveau compete. En zelf dan is het discutabel.


Je moest je vrouw om toestemming vragen?
Ik werd heel liefdevol naar mn vriendin van tren doordat mn progresteron hoger was. Ik had toen ik mn slaap eenmaal gefixt had geen last meer van de rages die ik eerst had naar mn familie en vooral mn vriendin. Echt een klein dingetje werd gezegd dat helemaal niet erg was en ik flipte. Daarnaast was ik wel echt heel geil de hele tijd
 
Ik werd heel liefdevol naar mn vriendin
Dit is inderdaad een goed voorbeeld van tren en er mentaal op achteruitgaan. Voordat je het weet kijk je met je chastity cage toe hoe je vriendin verbouwd wordt door Tyrone.

Ik kan die zogenaamde alpha verhalen van die reddit incels niet meer aanzien. Shit maakt je beta af.
 
Als je van 500mg testosteron je als een debiel gaat gedragen ben je gewoon een mongooltje. Daar valt verder weinig aan te doen of over te zeggen.

Placebo effect. Ik ben on dus ik word helemaal leip indien je zit te fucken.
 
Back
Naar boven