MuscleMeat

Oriëntatie start kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heeft ook meer te maken met je test/oestrogeen verhouding. Een te hoog of te laag oestrogeen gehalte zorgt er meestal voor dat je homofiele trekjes krijgt.

Tren is een ander verhaal. Ik ken werkelijk niemand die daar mentaal op vooruitgaat. Los van de looks is het ook niet eens zo spectaculair. Eigenlijk zou je die shit niet eens moeten gebruiken, tenzij je op hoog niveau compete. En zelf dan is het discutabel.


Je moest je vrouw om toestemming vragen?

Lijkt me logisch dat je dat in goed overleg doet, toestemming is een groot woord.
Maar als ze het echt niet had gewild, had ik het ook niet gedaan nee.

Was meer een verhaal wat het was en wat het doet en wat je kan merken.
 
Hoe deed je dat?
Vraag t ter info ivm chronische slaapproblemen.
Supplementen: valeriaan, 5-htp, l-tryptofaan, ZMA en ashwaganda.

Daarnaast deed ik om 21u zo een blue light blocking bril op, zorgde ik ervoor dat mn kamer redelijk donker was maar wel een oranje kleurige lamp aanwezig was die een soort van schemering na bootste vanaf 20u. Ik had van die light blocking gordijnen voor mn ramen gedaan. Heb een ventilator neer gezet die in een speciaal stopcontact ging dat om 2 uur snachts aan ging. Ik werd tussen 2-4 uur namelijk altijd doorweekt wakker maar als ik mn ventilator aanzette als ik ging slapen had ik het te koud en kon ik door het geluid niet slapen. En 1-1.5 uur voor het slapen gaan ging ik een boek lezen.

Eerst werd ik dus altijd doorweekt wakker door de tren en was ik dan ook wel echt 2-3 uur wakker snachts. Daardoor sliep ik veel te weinig en werd ik mega prikkelbaar
 
Dit is inderdaad een goed voorbeeld van tren en er mentaal op achteruitgaan. Voordat je het weet kijk je met je chastity cage toe hoe je vriendin verbouwd wordt door Tyrone.

Ik kan die zogenaamde alpha verhalen van die reddit incels niet meer aanzien. Shit maakt je beta af.
Haha ja als je het zo bekijkt is het inderdaad niet goed maar zo erg was het nou niet bij mij. In bed en in de relatie zelf was ik dominanter maar op momenten moest ik gewoon de hele tijd knuffelen enzo en was ik heel liefdevol. Hangt denk je ook een beetje af wat voor soort vriendin je hebt dat ze je gaat verlaten voor een of andere dude omdat je opeens haar meer aandacht geeft. Ik merkte wel dat ik er soms ook emotioneler door werd, dus dat is dan idd niet goed. Ik ga het denk ik sowieso niet meer nemen want het is gewoon slecht voor je brein en je hart en overall is het troep
 
Supplementen: valeriaan, 5-htp, l-tryptofaan, ZMA en ashwaganda.

Daarnaast deed ik om 21u zo een blue light blocking bril op, zorgde ik ervoor dat mn kamer redelijk donker was maar wel een oranje kleurige lamp aanwezig was die een soort van schemering na bootste vanaf 20u. Ik had van die light blocking gordijnen voor mn ramen gedaan. Heb een ventilator neer gezet die in een speciaal stopcontact ging dat om 2 uur snachts aan ging. Ik werd tussen 2-4 uur namelijk altijd doorweekt wakker maar als ik mn ventilator aanzette als ik ging slapen had ik het te koud en kon ik door het geluid niet slapen. En 1-1.5 uur voor het slapen gaan ging ik een boek lezen.

Eerst werd ik dus altijd doorweekt wakker door de tren en was ik dan ook wel echt 2-3 uur wakker snachts. Daardoor sliep ik veel te weinig en werd ik mega prikkelbaar
Op de ashwaganda na heb ik helaas alles al geprobeerd... natuurlijk en slaapmedicatie... misschien toch de ashwaganda eens proberen.
Thanks :)
 
Lijkt me logisch dat je dat in goed overleg doet, toestemming is een groot woord.
Maar als ze het echt niet had gewild, had ik het ook niet gedaan nee.

Was meer een verhaal wat het was en wat het doet en wat je kan merken.
Dat is hetzelfde als toestemming vragen, maar dan politiek correct geformuleerd. Het is niet alsof je aan de crack of heroïne gaat, overdrijven is ook een vak. Jij kan wel wat extra test gebruiken inderdaad. Focking hell.

Haha ja als je het zo bekijkt is het inderdaad niet goed maar zo erg was het nou niet bij mij. In bed en in de relatie zelf was ik dominanter maar op momenten moest ik gewoon de hele tijd knuffelen enzo en was ik heel liefdevol. Hangt denk je ook een beetje af wat voor soort vriendin je hebt dat ze je gaat verlaten voor een of andere dude omdat je opeens haar meer aandacht geeft. Ik merkte wel dat ik er soms ook emotioneler door werd, dus dat is dan idd niet goed. Ik ga het denk ik sowieso niet meer nemen want het is gewoon slecht voor je brein en je hart en overall is het troep
Ben je wel een gepegged? Zeker aan te raden imo. Sindsdien vinden alle vrouwen mij alpha af. Nooit twijfelen of je haar te veel of te weinig aandacht geeft. Daarmee seal je meteen de deal. Wie heeft er tegenwoordig nog tijd/zin om die onzinnige mentale spelletjes met hen te spelen.
 
Dat is hetzelfde als toestemming vragen, maar dan politiek correct geformuleerd. Het is niet alsof je aan de crack of heroïne gaat, overdrijven is ook een vak. Jij kan wel wat extra test gebruiken inderdaad. Focking hell.

Ik heb een verleden met drugsverslaving en een gedragsstoornis, heeft niks met tekort aan test te maken, maar met wederzijds respect.
Ik ben pas een jaar of 8 clean en stabiel na jarenlange verslaving en zelfs 2x opgenomen op de dubbele diagnose afdelingen van het GGZ in het verleden.
Dus lijkt me een overleg en haar instemming het minste wat ik kan doen.
Als je weet waar ik vandaan komt snap je mijn overweging wel....
 
Dat is hetzelfde als toestemming vragen, maar dan politiek correct geformuleerd. Het is niet alsof je aan de crack of heroïne gaat, overdrijven is ook een vak. Jij kan wel wat extra test gebruiken inderdaad. Focking hell.


Ben je wel een gepegged? Zeker aan te raden imo. Sindsdien vinden alle vrouwen mij alpha af. Nooit twijfelen of je haar te veel of te weinig aandacht geeft. Daarmee seal je meteen de deal. Wie heeft er tegenwoordig nog tijd/zin om die onzinnige mentale spelletjes met hen te spelen.
Heb nog nooit mentale spelletjes hoeven te spelen met mn vriendin. En heb ook nooit na hoeven te denken over de hoeveelheid aandacht, is gewoon prima telkens zoals het is.

Nog nooit gepegged, zit ook niet meer aan de tren nu. Dus zal het wel niet meer proberen te introduceren
 
Als je van 500mg testosteron je als een debiel gaat gedragen ben je gewoon een mongooltje. Daar valt verder weinig aan te doen of over te zeggen.
Debiel gedragen nah zit niet vast ben niet vreemdgegaan en niemand een klap verkocht.. maar merk zeker meer intens in discussies te zijn en sneller omsla naar geirriteerd zijn op domme shit. Doe er alleen niets mee weet waardoor t komt.

Eens als je door 500mg test je relatie weet te verneuken en 3 familieleden nooit meer te spreken kan je beter eens nadenken over of dit “je sick gains” waard zijn 😂
 
Debiel gedragen nah zit niet vast ben niet vreemdgegaan en niemand een klap verkocht.. maar merk zeker meer intens in discussies te zijn en sneller omsla naar geirriteerd zijn op domme shit. Doe er alleen niets mee weet waardoor t komt.

Eens als je door 500mg test je relatie weet te verneuken en 3 familieleden nooit meer te spreken kan je beter eens nadenken over of dit “je sick gains” waard zijn 😂

wow deze jongen is al drie weken on :cool::cool:
 
Constructief weer bro, net als al je posts💪🏼

Dus jij ging een naald 2x per week zetten en geen research doen..?
Paar maanden terug wilde je nog dianabol slikken om je eetlust te vergroten en nu heb je zogenaamd overal verstand van. Ik gok dat ik in de afgelopen acht tot tien jaar meer kennis heb vergaard dan jij in een paar maanden.
 
Ok, ik ben nu een heel eind in mn voorbereidingen, al maanden aan het cutten. Alles is binnen, de planning is duidelijk. 39754 topics doorgebladerd om verschillende scenarios te kennen en op voorbereid te zijn.
Ik ben er klaar voor. Nog 3 maandjes cutten en dan gaan we ervoor.

Ik heb enkel nog 1 vraag.
Ik heb sinds mn puberteit 2 hele kleine knobbeltjes achter mn tepels zitten. Zijn ongeveer een centimeter, gevoelloos en nooit actief aangevoeld. Het word nooit groter of kleiner .
Nu wil ik wel voorbereid erop zijn, mocht ik er last van krijgen.
Ik heb meer als genoeg nolva in huis.
Maar Is het bijvoorbeeld beter om bij last pas een nolva te nemen tot het weg is? Of om alvast een AI bij de hand te houden ?
Het is een kleine moeite om alvast te hebben, levertijd is meestal een week bij mijn bron, en wil meteen kunnen ingrijpen mocht het nodig zijn.

Wat is jullie kijk hierop?

Ik heb gelezen dat nolva vaker word aangeraden, maar heb ook veel goede dingen gelezen over bijv aromasin.

Hoor het graag.
 
Laatst bewerkt:
Tamoxifen werkt sowieso goed voor het verkleinen van een knobbeltje en kan bij gebleken gevoeligheid ook preventief ingezet worden. Persoonlijk merk ik bij het gebruik van tamoxifen na een aantal weken wel dat mijn ogen droger worden wat zich weer vertaald in koppijn.

Ik werd zelf gek van die bijwerkingen dus ik heb knobbeltje eens weggewerkt op tamoxifen en ben daarna overgestapt op lage dosis aromasin. Dosis test en hcg is hetzelfde gebleven en gyno is nu al maanden onder controle. Verder heb ik ook totaal geen bijwerkingen.

Ik zou in eerste instantie niks nemen en indien nodig wat tamoxifen introduceren. Grote kans dat je het niet nodig gaat hebben.
 
Tamoxifen werkt sowieso goed voor het verkleinen van een knobbeltje en kan bij gebleken gevoeligheid ook preventief ingezet worden. Persoonlijk merk ik bij het gebruik van tamoxifen na een aantal weken wel dat mijn ogen droger worden wat zich weer vertaald in koppijn.

Ik werd zelf gek van die bijwerkingen dus ik heb knobbeltje eens weggewerkt op tamoxifen en ben daarna overgestapt op lage dosis aromasin. Dosis test en hcg is hetzelfde gebleven en gyno is nu al maanden onder controle. Verder heb ik ook totaal geen bijwerkingen.

Ik zou in eerste instantie niks nemen en indien nodig wat tamoxifen introduceren. Grote kans dat je het niet nodig gaat hebben.
Top dankjewel. Dan hou ik het bij mn plan zoals die nu is.
 
Je zou nu al met tamoxifen kunnen beginnen om je puberale gynaecomastie proberen weg te werken.
 
Dat was mn volgende vraagstuk waar ik me nu op wou richten. Kun je puberale gynaecomastie wegwerken met tamoxifen?
Zou wel een geruster gevoel geven als het er niet meer is bij aanvang kuur.

Gewoon is beginnen met 10mg eod?
Wat zou je aanbevelen?
 
Dat was mn volgende vraagstuk waar ik me nu op wou richten. Kun je puberale gynaecomastie wegwerken met tamoxifen?
Zou wel een geruster gevoel geven als het er niet meer is bij aanvang kuur.

Gewoon is beginnen met 10mg eod?
Wat zou je aanbevelen?
Gebruikelijk is 10 mg per dag, volgens mij heeft Galen ooit een artikel geschreven over gynaecomastie en de behandeling hiervan, even zoeken.
 
Back
Naar boven