Fitness Seller

Oriëntatie start kuur (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dank ga me er even op inlezen. Thanks
 
Top. Ga is kijken welke boeken hij heeft!
Had al een heel pdf doorgespit van em, bonds voedingssupplementen ,zonder referenties...
Ga zeker kijken voor een boek van hem!
 
goed dat je zoveel mogelijk info verzameld en tips van leden.
weet je al wanneer je gaat beginnen met de kuur?
ik zou eigenlijk ook beginnen met test-e maar mijn dokter heeft gezegd dat niet gaat met mijn medicatie :( jammer genoeg
 
goed dat je zoveel mogelijk info verzameld en tips van leden.
weet je al wanneer je gaat beginnen met de kuur?
ik zou eigenlijk ook beginnen met test-e maar mijn dokter heeft gezegd dat niet gaat met mijn medicatie :( jammer genoeg
En je dokter vond LGD-4033 + Cardarine + Andarine wel een goed idee? :roflol:
 
Hij keurt het niet goed maar ik mocht het wel paar keer per jaar doen
 
Hij keurt het niet goed maar ik mocht het wel paar keer per jaar doen
Super vreemd dat ie een stack van 3 middelen waar super weinig onderzoek naar is gedaan + die niet zijn voor menselijke consumptie wel goedkeurd.
Maar een Test-E kuur niet goed vindt terwijl daar enorm veel onderzoek naar gedaan is.
 
De gedachte er achter is dat ik ga cruisen test e en ik doe vanaf nu Max 3 sarm kuurtjes van 8 weken per jaar
 
Super vreemd dat ie een stack van 3 middelen waar super weinig onderzoek naar is gedaan + die niet zijn voor menselijke consumptie wel goedkeurd.
Maar een Test-E kuur niet goed vindt terwijl daar enorm veel onderzoek naar gedaan is.
Ik sluit me hierbij aan
Weet natuurlijk niet wat voor medicatie je slikt
Maar qua risico's lijkt mij 3 sarms t.o.v Test E veel gevaarlijker
Weet hij niet gewoon te weinig van sarms af?
 
Ik sluit me hierbij aan
Weet natuurlijk niet wat voor medicatie je slikt
Maar qua risico's lijkt mij 3 sarms t.o.v Test E veel gevaarlijker
Weet hij niet gewoon te weinig van sarms af?
Natuurlijk weet ie niet genoeg van SARMS af, anders had ie het nooit goed gevonden :roflol:
Tenminste dat lijkt me enorm aannemelijk.
 
goed dat je zoveel mogelijk info verzameld en tips van leden.
weet je al wanneer je gaat beginnen met de kuur?
ik zou eigenlijk ook beginnen met test-e maar mijn dokter heeft gezegd dat niet gaat met mijn medicatie :( jammer genoeg
Ik start zodra ik op 10/11% sta. De verwachting is eind maart maar als het april word vind ik het ook prima. Moet namelijk ook nog een week of wat uittrekken om mn nieuwe kcals onderhoud te weten. Zit nu op 14/15% schat ik zo.

Wat gaat er niet samen met test e kwa medicatie dan?
 
zyprexa schijnt alleen al heel slecht zijn voor hart.
tevens hebben jullie wel gelijk sarms zijn niet gezond maar ik vindt het af en toe fijn om alle records te verbreken en een stuk droger te zijn met name voor de zomer.
 
zyprexa schijnt alleen al heel slecht zijn voor hart.
tevens hebben jullie wel gelijk sarms zijn niet gezond maar ik vindt het af en toe fijn om alle records te verbreken en een stuk droger te zijn met name voor de zomer.
Ja proberen meer het punt te maken dat je Test E kuurtje waarschijnlijk veiliger is dan de sarms die je nu doet
Cardarine is vgm niet zo spannend maar LGD kan ook hart-problemen veroorzaken
 
ow oke dat wist ik niet nou ja het is maar voor 8 weekies :D overleef ook wel weer
 
Ja proberen meer het punt te maken dat je Test E kuurtje waarschijnlijk veiliger is dan de sarms die je nu doet
Cardarine is vgm niet zo spannend maar LGD kan ook hart-problemen veroorzaken
Plus je weet niet wat erin zit, een lage dosering winny oid verkopen als lgd of dbol als S4 is best aantrekkelijk. En als je het niet test zal je nooit weten wat je genomen hebt. De SARM wereld is net zo min betrouwbaar als de UG roids wereld (waar vaak extra shit inzit die niet op het label staat, zoals blijkt uit de haarlem studie oid?).
 
Dat was mn volgende vraagstuk waar ik me nu op wou richten. Kun je puberale gynaecomastie wegwerken met tamoxifen?
Zou wel een geruster gevoel geven als het er niet meer is bij aanvang kuur.

Gewoon is beginnen met 10mg eod?
Wat zou je aanbevelen?
Heb je het toevallig al geprobeerd? :)
 
Ik start zodra ik op 10/11% sta. De verwachting is eind maart maar als het april word vind ik het ook prima. Moet namelijk ook nog een week of wat uittrekken om mn nieuwe kcals onderhoud te weten. Zit nu op 14/15% schat ik zo.

Wat gaat er niet samen met test e kwa medicatie dan?
Heey, ik ben benieuwd of je al begonnen bent, en anders hoe je er nu in staat.
Hoe voelde je je op mentaal vlak?
 
Back
Naar boven