Fitness Seller

OS en Jonko happy 2 gether (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

is ook best moeilijk de vinden, een gebleekte anoes zie je haast niet.....

SO happy together.:roflol::roflol:

Bij jou is het helemaal moeilijk te spotten,jij bent een en al gebleekte anoes.:lol:
 
SO happy together.:roflol::roflol:

Bij jou is het helemaal moeilijk te spotten,jij bent een en al gebleekte anoes.:lol:

vorige week was je nog blij dat ik 3 anoesen heb... :(

heerlijk, die proteine scheetjes :) triple fun!
 
Oja,je had jezelf gevingerd met je gipsenpoot he,hahaha

nee man, komt vast door de alcohol maar dat was jouw anoes waar die inging.... jij had net gepoept en uitgespoelt, dus schoner. ik weet nog steeds niet waarom ik dat hotwheels autotje eruit moest vissen....een groter raadsel was nog die magnumfles van Grolsch :eek:
 
nee man, komt vast door de alcohol maar dat was jouw anoes waar die inging.... jij had net gepoept en uitgespoelt, dus schoner. ik weet nog steeds niet waarom ik dat hotwheels autotje eruit moest vissen....een groter raadsel was nog die magnumfles van Grolsch :eek:

Hahaha,die alcohol was malt dude.Je dacht dat je aangeschoten was maar eerder was er iets ingeschoten,bij jou zit er nog altijd een autootje op afstandbediening in,alleen werkt hij vanaf hier niet meer,je antenne is gewoonweg te klein.:roflol:
 
Hahaha,die alcohol was malt dude.Je dacht dat je aangeschoten was maar eerder was er iets ingeschoten,bij jou zit er nog altijd een autootje op afstandbediening in,alleen werkt hij vanaf hier niet meer,je antenne is gewoonweg te klein.:roflol:

te klein? 17 cm, goede dikte.... je vergelijkt em met jouwe, das et probleem...


jouwe is misschien wel 28 cm, maar die 1 cm dikte slaat op een drum als een natte knakworst....lijkt wel een ET vinger man
 
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

gelieve hier niet te vervuilen :)
 
Back
Naar boven