Fitness Seller

OS: gewichtheffen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

saar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 jan 2004
Berichten
1.052
Waardering
12
Lengte
1m62
Massa
55kg
De eerste wedstrijd is afgewerkt, de vrouwen van -48kg. China haalde zoals te verwachten goud.

uitslag: [Link niet meer beschikbaar]

Volgende wedstrijd: -56kg mannen (met Tom Goegebuer, zit in Bgroep) en -53kg vrouwen.
 
Wordt er nog iets uitgezonden op een schappelijk tijdstip?
 
Op consumer.eurosport.nl kan je kijken wanneer.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Hier staan alle data en uren op.

Balen dat Tom rond 04.00 moet aantreden :(
 
morgen rond 1u op tv één ;)
 
er staat in de beschrijving (digitale tv) "met tom goegebuer", dus ik hoop van wel.
 
Tom is toch één van de sterksten in zn groep kwa gewichten dat ze hebben aangegeven. Groep A daarentegen heeft iedereen beter dan hem :D. DUs is denk ik leuker voor de wedstrijd als hij in die "zwakkere" groep zit.
 
Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

Hier staan alle data en uren op.

Balen dat Tom rond 04.00 moet aantreden :(

Beetje vroeger naar huis komen hé.....
 
er staat in de beschrijving (digitale tv) "met tom goegebuer", dus ik hoop van wel.

Ja als ze beelden hebben mss, maar dat duurt ook maar 5min. he want om 13uur is het het nieuws.
 
Ja als ze beelden hebben mss, maar dat duurt ook maar 5min. he want om 13uur is het het nieuws.

Als je digitale tv hebt, kan je op één+ en éénHD doorlopen OS kijken. De wedstrijd van goegebuer wordt normaalgezien integraal uitgezonden.
 
Als je digitale tv hebt, kan je op één+ en éénHD doorlopen OS kijken. De wedstrijd van goegebuer wordt normaalgezien integraal uitgezonden.

Ik denk het niet, want hij zit in Bgroep. Maar ik sta sowiso op om eens te kijken en anders op internet.
 
Kheb vanacht met mijn zotte kop nog de damens gekeken.
De winnares kwam pas als laatste en begon met een hoger gewicht dan de nummer 2.

Prachtige techniek beheerste ze (mooie lockout met haar ellebogen enzo) en gewoon en stap sterker.

Wel zonder dat (ben haar naam kwijt) zoon turske hefster niet op haar top kunnen was. Die schijnt maar liefst 97kg omhoog gelifd te hebben met een bw van onder de 50kg.
 
Kheb vanacht met mijn zotte kop nog de damens gekeken.
De winnares kwam pas als laatste en begon met een hoger gewicht dan de nummer 2.

Prachtige techniek beheerste ze (mooie lockout met haar ellebogen enzo) en gewoon en stap sterker.

Wel zonder dat (ben haar naam kwijt) zoon turske hefster niet op haar top kunnen was. Die schijnt maar liefst 97kg omhoog gelifd te hebben met een bw van onder de 50kg.

Ja, die Chinese was veruit de beste. Ze heeft geen enkel risico genomen en al haar beurten zagen er dan ook héél licht uit.

Die Turkse (Nurcan Taylan) was de Olympisch kampioene van de Spelen van 2004 in Athene. Toen deed ze 97,5 kg trekken en 115 kg stoten aan 48 kg lichaamsgewicht. Nu miste ze 3 keer 84 kg trekken.
 
Back
Naar boven