XXL Nutrition

Osta only 6weken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mr.PusherDH

Novice
Lid geworden
24 okt 2018
Berichten
8
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
7%
Ik ben nieuw op de forum en ga binnenkort een Osta only kuurtje beginnen van 6 weken.
Ik ben 1,77 lang en weeg momenteel 75kg met 7% bf. Ik ben een kickbokser op een redelijk hoog niveau. Ik train al 3,5 jaar serieus was vroeger extreem dun ik woog als ik het me nog goed herinner toen ik begon met fitnessen ong 59-60kg. Dit word trouwens mijn eerste SARMs kuurtje en ben van plan om te beginnen op 15mg en het langzaam opvoeren naar 20-25mg. Ik eet nu ong 1000kcal boven mijn onderhoud (kickboksen verbrand EXTREEM veel calorien).
Ik train 2x per dag (1x kickboks 1x fitness) 6 dagen per week. Zaterdag is altijd mijn rust dagje. Ik ga een logje bijhouden ook :)

Ik hou jullie allemaal op de hoogte van de gang van zaken.
 
Wat is je doel? Waarom Osta? Hoeveel kcal is je onderhoud?
 
In!
Veel succes. Btw, 12 trainingen per week: sodeju :eek:
 
Wat is je doel? Waarom Osta? Hoeveel kcal is je onderhoud?

Mijn doel is om hopelijk 3-4kg spiermassa aan te komen aan het einde van de kuur en zo min mogelijk vet aankomen. Osta omdat het een goede SARM is om mee te beginnen ;) mijn onderhoud is 3000 kcal.
 
Mijn doel is om hopelijk 3-4kg spiermassa aan te komen aan het einde van de kuur en zo min mogelijk vet aankomen. Osta omdat het een goede SARM is om mee te beginnen ;) mijn onderhoud is 3000 kcal.
Dat is wel erg veel spiermassa in een zeer korte tijd met een zeer zwakke sarm. Denk dat 1kg wat realistischer is.
 
Dat is wel erg veel spiermassa in een zeer korte tijd met een zeer zwakke sarm. Denk dat 1kg wat realistischer is.

Misschien heb je gelijk idd , maar dit word mijn eerste kuurtje en drm heb ik dus bewust voor osta gekozen. Ik ben benieuwd wat het me gaat opleveren zelfs 1-2kg zou ik blij zijn
 
Je kan altijd nog RAD-140 toevoegen voor wat meer energie en wat meer gainz:D