XXL Nutrition

Osta only kuurtje vragen

Bezoekers in dit topic

Senater

Novice
Lid geworden
2 mrt 2015
Berichten
16
Waardering
7
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Ik wil me eerste sarm kuurtje doen nu ben ik me daarover veel aan het inlezen en twijfel ik enorm over de pct de meningen zijn daar enorm over verdeeld zou bijvoorbeeld de testbooster van xxl voldoende zijn?

Is het raadzaam om eventueel nolvadex in huis te hebben tegen eventuele gyno of kan dit op een later tijdstip ook worden aangrschaft 1/2 weken later
 
Pct is niet nodig, gyno zal je ook niet krijgen tenzij je hier onnatuurlijk(lees iets anders dan Osta krijgen) gevoelig voor bent.
20-30mg elke dag voor 8 weken.
 
Pct is niet nodig, gyno zal je ook niet krijgen tenzij je hier onnatuurlijk(lees iets anders dan Osta krijgen) gevoelig voor bent.
20-30mg elke dag voor 8 weken.

En toch als ik google naar ostarine gyno zijn er redelijk wat berichten erover zouden die dan bijvoorbeeld prohormonen hebben geslikt?
En stel het gebeurt bij me dan duurt het eventjes voordat ik het in huis heb (als ik het überhaupt kan krijgen) vergroot het de kans dat de gyno niet weg trekt na 1/2 weken
 
[QUOTE="Senater, post: 10099609, member: 142801"]En toch als ik google naar ostarine gyno zijn er redelijk wat berichten erover zouden die dan bijvoorbeeld prohormonen hebben geslikt?
En stel het gebeurt bij me dan duurt het eventjes voordat ik het in huis heb (als ik het überhaupt kan krijgen) vergroot het de kans dat de gyno niet weg trekt na 1/2 weken[/QUOTE]
Kan maar 9 van de 10 keer zit het tussen de oren.
 
Als je echte Ostarine hebt, dan is dat zo mild dat je er geen zorgen over hoeft te maken qua pct en gyno al helemaal niet.
Wel opletten waar je je spullen koopt, want een Amerikaans onderzoek uit 2017 toonde aan dat veel leveranciers daar vervuilde of onder-gedoseerde producten leverden.
 
Als je echte Ostarine hebt, dan is dat zo mild dat je er geen zorgen over hoeft te maken qua pct en gyno al helemaal niet.
Wel opletten waar je je spullen koopt, want een Amerikaans onderzoek uit 2017 toonde aan dat veel leveranciers daar vervuilde of onder-gedoseerde producten leverden.

Heb je een linkje naar dat onderzoek?
 
Back
Naar boven