Fitness Seller

Ostarine(10mg) + mk677 (12,5mg) met bloedwerk

Bezoekers in dit topic

gymboy101

Cool Novice
Waardering
12
Lengte
1m83
Massa
74kg
Vetpercentage
14%
Hallo mijn naam is Leroy ik ben 24 jaar oud. 1,80m 75kg vet14,5%
Ik ben begonnen afgelopen week met de volgende cycle:
Mk677: 12.5mg
Ostarine 10mg
Hierbij neem ik nog extra:
- Lever ondersteuning supplement.
- Hard target

Dit is mijn eerste cycle vandaar dat ik met een lage dosering begin om te kijken wat dit met mijn lichaam doet. Ik log dit omdat ik nergens zulke logs tegen kom met lage doseringen.
Ik ga sws de eerste 3 weken op 10mg beginnen misschien dat ik dit nog uitbouw tot 15mg.

Ik heb vooraf mijn bloedwerk gedaan dit zag er super uit. Ik zal aan het einde ook mijn bloedwerk laten checken. En zal dit ik t einde delen.

Als pct gebruik ik een pct supplement. (Ik weet niet of ik merken mag delen vandaar dat ik het gewoon zo typ)

Ik wil dit hier gaan loggen. Bij evt tips of vragen hoor ik graag van jullie.

Ik hoor ook graag wie mee leest💪🏽

Ik ben 8 december begonnen met mk677 12.5mg voor het slapen.
Je hoort iedereen die iets anders doet. Maar na alles wat ik heb gelezen heb ik besloten om dit voor mijn slaap te nemen. Ook om evt de hongerbijwerking niet te hebben. Ondanks ik in mijn bulk zit eet ik zo al makkelijk mijn kcal.

Verder ben ik 9 december in de ochtend met Ostarine begonnen. Na de 2e dag had ik al idee dat dit iets met mijn lichaam doet.
Namelijk zieke pomp. Heb het idee dat mijn spieren echt veel groter zijn net na mijn sportsessie. Grote pomp.
Verder nog geen andere positieve dingen gemerkt. Wel een extra herhaling kunnen doen in mijn workout alleen dat had ik hiervoor al door mijn bulk en trainingsschema.

Verder merkte ik de afgelopen 3 dagen dat ik veel meer zweet. En niet overdag maar als ik slaap. Dan word ik rond 6-7 uur in de ochtend bezweet wakker. Heb wel het idee dat het van de Ostarine komt.

Heb afgelopen 2 dagen rust gehad en ga morgen weer ben benieuwd.

Waarom de keuze voor MK677? Als je al makkelijk aan je kcal zit, dan gaat het alleen maar in de weg zitten doordat je honger verhoogd wordt. Ik nam ook MK677 voor het slapen maar had in de middagen nog wel extreem veel honger. Heb jij dit nog niet ervaren?

Dat is een mooie idd. Ik heb een goedkope versie van merkala.nl

Bullshark
Ow, dat je dat ook al gewoon kunt kopen. In welke range moet je zitten ?
Te laag wat dan ?
Te hoog wat dan ?

Bullshark
Ow, dat je dat ook al gewoon kunt kopen. In welke range moet je zitten ?
Te laag wat dan ?
Te hoog wat dan ?
Niet Bullshark maar idd, kun je, net als bijna alles tegenwoordig haha, gewoon kopen. Te laag merk je wel, dan ga je richting hypo en voel je je zwak, moe, trillerig. Zal een gezond iemand niet gauw gebeuren. Constant te hoog betekent dat je (pre) diabetes kunt hebben en dan wordt 't tijd om je voeding, beweging en eventueel hgh/insuline/peptide/MK gebruik onder de loep te nemen.

Waarom de keuze voor MK677? Als je al makkelijk aan je kcal zit, dan gaat het alleen maar in de weg zitten doordat je honger verhoogd wordt. Ik nam ook MK677 voor het slapen maar had in de middagen nog wel extreem veel honger. Heb jij dit nog niet ervaren?
Nog extra focus op herstel beter slapen.

Ik heb trouwens nu ook in mijn rustdagen 10x zoveel zin om naar de gym te gaan…. Weet niet of dit placebo is of echt door de osta…

Als je verder geen ervaring met AAS of andere prestatie verhogende middelen zal het gevoelsmatig uiteraard wel effect hebben!
Momenteel bijna 2 weken klaar met mijn LGD 4033 5mg cycle van 8 weken. Vloog van 79 kg naar 88kg in 2 maanden tijd waarbij ik ook vocht vast hield. Nu ben ik in de ochtend rond de 85kg. Gisteren een huidplooimeting laten doen waar ik vandaag de uitslag van krijg.

Ik had ook wel last van het zogenoemde placebo effect, ik ging 6 a 7 dagen in de week sporten met een PPL schema en had er een goede kick in. Dit ook voornamelijk door goede pumps en gym performance. Echter weet ik niet of alles aan de LGD toegeschreven kan worden. Een combinatie van hard trainen, goed slapen en goed eten doet ook wonderen.

Had ik dit ook naturel gekunt? Vast wel! Maar de extra stok achter de deur was wel lekker!

Verder ook weinig last gehad van sides, wel laatste 2 weken Enclo bijgenomen omdat ik merkte dat ik lichtelijk supressed was.

Dit is enkel mijn ervaring omdat je weinig info kon vinden met low dosed logs.

Ga binnenkort beginnen met een RAD 140 cut (ook low dosed), kijken waar t strand :)

Suc6!

Als je verder geen ervaring met AAS of andere prestatie verhogende middelen zal het gevoelsmatig uiteraard wel effect hebben!
Momenteel bijna 2 weken klaar met mijn LGD 4033 5mg cycle van 8 weken. Vloog van 79 kg naar 88kg in 2 maanden tijd waarbij ik ook vocht vast hield. Nu ben ik in de ochtend rond de 85kg. Gisteren een huidplooimeting laten doen waar ik vandaag de uitslag van krijg.

Ik had ook wel last van het zogenoemde placebo effect, ik ging 6 a 7 dagen in de week sporten met een PPL schema en had er een goede kick in. Dit ook voornamelijk door goede pumps en gym performance. Echter weet ik niet of alles aan de LGD toegeschreven kan worden. Een combinatie van hard trainen, goed slapen en goed eten doet ook wonderen.

Had ik dit ook naturel gekunt? Vast wel! Maar de extra stok achter de deur was wel lekker!

Verder ook weinig last gehad van sides, wel laatste 2 weken Enclo bijgenomen omdat ik merkte dat ik lichtelijk supressed was.

Dit is enkel mijn ervaring omdat je weinig info kon vinden met low dosed logs.

Ga binnenkort beginnen met een RAD 140 cut (ook low dosed), kijken waar t strand :)

Suc6!
Netjes man! Ben benieuwd wat je nou echt vast houdt. Thx voor je ervaring te delen! Lgd vind ik ook interessant. Maar wilde wat milder beginnen. En gezien dit mijn eerste cycle is. Ook even kijken hoe mijn lichaam hierop reageert.💪🏽

Daar is een reden voor :p
Desalniettemin; in
Thx voor je reactie! Jij ook bekend met Osta? Wat is de laagste dosering die jij hebt gebruikt. En wat vond je er van?

Back
Naar boven