Fitness Seller

Ostarine en mk677 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lorenzo winne

Novice
Lid geworden
5 jul 2017
Berichten
14
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
62kg
Vetpercentage
20%
Hallo,ik ben nieuw hier en ik doe nu 6j aan krachttraining en heb al veel bereikt maar ik zou iets verder willen gaan namelijk met (sharms) ben dus een beginner,ik heb al veel opgezocht wat de voor en nadelen zijn maar ik zou starten met ostarine samen met mk677 wat zijn jullie ervaringen of tips,ik ga dinsdag mijn bloedwaardes krijgen en ik laat ze dan hier posten,waar moet ik zeker rekening mee houden kwa de verschillende waardes? Waar kan ik daar meer info rond vinden
Graag jullie tips en ervaringen
Ik ben 43j
 
Ik heb nu mk677 3 maanden genomen en nu ben ik gestopt omdat je moet 4 weken stoppen met dit product,maar wat ik wel merk is dat mijn hongergevoel veel minder is wat niet de bedoeling is omdat ik in een bulk zit,ik zou het willen blijven doornemen ook na mijn cyclus gepaard met pct,wat denken jullie?
 
Hallo,ik ben nieuw hier en ik doe nu 6j aan krachttraining en heb al veel bereikt maar ik zou iets verder willen gaan namelijk met (sharms) ben dus een beginner,ik heb al veel opgezocht wat de voor en nadelen zijn maar ik zou starten met ostarine samen met mk677 wat zijn jullie ervaringen of tips,ik ga dinsdag mijn bloedwaardes krijgen en ik laat ze dan hier posten,waar moet ik zeker rekening mee houden kwa de verschillende waardes? Waar kan ik daar meer info rond vinden
Graag jullie tips en ervaringen
Ik ben 43j
SARMs*

Weet je wat SARMs zijn en hoe ze werken? Wel handig als je goed geïnformeerd bent over de producten die je inneemt, vooral als het niet bedoelt is voor consumptie door mensen
 
Ik heb nu mk677 3 maanden genomen en nu ben ik gestopt omdat je moet 4 weken stoppen met dit product,maar wat ik wel merk is dat mijn hongergevoel veel minder is wat niet de bedoeling is omdat ik in een bulk zit,ik zou het willen blijven doornemen ook na mijn cyclus gepaard met pct,wat denken jullie?
Wil je bulken terwijl je 20% vetpercentage hebt? 20% is al aardig veel
 
Ik heb nu mk677 3 maanden genomen en nu ben ik gestopt omdat je moet 4 weken stoppen met dit product,maar wat ik wel merk is dat mijn hongergevoel veel minder is wat niet de bedoeling is omdat ik in een bulk zit,ik zou het willen blijven doornemen ook na mijn cyclus gepaard met pct,wat denken jullie?
Aan de hand van je buik zou ik niet gaan bulken en lekker gaan cutten
En die MK-677 ook laten voor wat het is
 
Ja min of meer wel,ben er al dagelijks mee bezig maar ieder lichaam is anders daarmee dat ik Met de lichte versie zou willen starten ostarine dus samen met mk677 omdat ik mk677 al heb gebruikt weet ik wat mijn lichaam geeft en voelt met dit supplement,en ik zal ook na elke cyclus mijn bloed laten testen en verder zie ik wel wat mojn resultaten zijn,iedereen moet toch van stap 1 beginnen toch
 
Dan enkel starten met ostarine? Of wat raad je aan voor een beginner
 
Probeer eerst eens vet kwijt te raken zonder SARMs, bulken met zo een lichaam gaat niks goeds met je meebrengen
 
Ik weeg maar 73kg en ben 179cm is het niet nog wat te vroeg om te cutten?
 
tommy wijma. Hoe denk jij over Sarms?
Geldt dit ook voor mk 677 officieel geen sarms.
Die wordt door Gregg Douchette (youtuber) aangeraden voor oudere atleten. Maar ik kan daar nog geen andere bron van vinden die deze mening deelt.
 
,waar moet ik zeker rekening mee houden kwa de verschillende waardes?
Ik zou persoonlijk voor dit bloedonderzoek gaan:
ostarine samen met mk677 wat zijn jullie ervaringen of tips
Ostarine heb ik wel ooit gepakt 20mg per dag voor een week of 8. Was opzich prima, enigszins leuke gains op gemaakt, daarna leek het herstel redelijk vlot te verlopen, m'n gewrichten vonden het vooral fijn. Vond ik het het achteraf waard? Niet echt.
MK677 heb ik nooit gepakt omdat ik de honger bijwerking liever niet heb.
 
Back
Naar boven