Ben een log begonnen op een ander board, hou er wel rekening mee dat ik dutasteride, ostarine en test-e gebruik.
QUOTE]
Is het toegestaan hier om te zeggen op welke board je je log bijhoudt? Kan via google het niet vinden namelijk.
Dutasteride zal wel niet veel invloed hebben op de kuur neem ik aan. En test begin je vaak pas te merken na 3 weken dus denk dat je de ostarine het eerst merkt. Toch ben ik ook benieuwd wat een Ostarine only doet.
Anderen die daar ervaring mee hebben? Omdat het zo weinig onderdrukt lijkt het me dat je het ook vaker en sneller achter elkaar kan gebruiken.
70 tientjes via medimark/check-u.
70 tientjes (700 euro) of 7 tientjes (70 euro)?
ik ben wel benieuwd wat je uiteindelijk hebt gewonne met die sarm?
Met die veronderstellingen ben ik niks. Echte ervaring wil ik horen.Kan ik niet aangeven want ik heb het gestacked met Test E
Wat achteraf niet echt een geweldig plan was, ik ben er daarom ook vroegtijdig mee gestopt en met Test E only verder gegaan.
Want ik wel van de Ostarine kan zeggen is dat het zeer hulpzaam lijkt tijdens een nakuur. Ik ga daarom in de nakuur 20mg Tamoxifen en 25mg Ostarine ED nemen en hoop zo maximaal mijn gains vast te houden.
Ook lijkt het zeer goed om mee te bridgen. Echter doet het stand alone vrij weining op 25mg, maar je kan er volgens mij zeer goed op cutten en eventueel bulken is ook mogelijk, je kan dan de dosis opvoeren tot 50mg wat wel voor onderdrukking kan zorgen.
Ik ben in ieder geval benieuwt wat het in mijn nakuur gaat doen!
Met die veronderstellingen ben ik niks. Echte ervaring wil ik horen.
Kan ik niet aangeven want ik heb het gestacked met Test E
Wat achteraf niet echt een geweldig plan was, ik ben er daarom ook vroegtijdig mee gestopt en met Test E only verder gegaan.
Want ik wel van de Ostarine kan zeggen is dat het zeer hulpzaam lijkt tijdens een nakuur. Ik ga daarom in de nakuur 20mg Tamoxifen en 25mg Ostarine ED nemen en hoop zo maximaal mijn gains vast te houden.
Ook lijkt het zeer goed om mee te bridgen. Echter doet het stand alone vrij weining op 25mg, maar je kan er volgens mij zeer goed op cutten en eventueel bulken is ook mogelijk, je kan dan de dosis opvoeren tot 50mg wat wel voor onderdrukking kan zorgen.
Ik ben in ieder geval benieuwt wat het in mijn nakuur gaat doen!
wat kan je nou eigenlijk verwachten van ostarine? is me niet echt duidelijk
heb osta gebruikt gedurende 8 weken op 25mg/dag... gewoon een goed produkt...de veranderingen waren zichtbaar...werd er droger van en spieren waren gegroeid...4 kg erbij....geen bijwerkingen....osta kwam van sarm search
heb osta gebruikt gedurende 8 weken op 25mg/dag... gewoon een goed produkt...de veranderingen waren zichtbaar...werd er droger van en spieren waren gegroeid...4 kg erbij....geen bijwerkingen....osta kwam van sarm search