Fitness Seller

Ostarine (MK-2866 SARM) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

70 tientjes via medimark/check-u.
 
Ben een log begonnen op een ander board, hou er wel rekening mee dat ik dutasteride, ostarine en test-e gebruik.
QUOTE]

Is het toegestaan hier om te zeggen op welke board je je log bijhoudt? Kan via google het niet vinden namelijk.

Dutasteride zal wel niet veel invloed hebben op de kuur neem ik aan. En test begin je vaak pas te merken na 3 weken dus denk dat je de ostarine het eerst merkt. Toch ben ik ook benieuwd wat een Ostarine only doet.

Anderen die daar ervaring mee hebben? Omdat het zo weinig onderdrukt lijkt het me dat je het ook vaker en sneller achter elkaar kan gebruiken.
 
Dutasteride remt het testesteron toch?
Lijkt me niet handig bij je kuurtje.
 
Interessante materie hier, waar is je log nu te vinden?
 
@ketchup
hier lijkt me?
 
ik ben wel benieuwd wat je uiteindelijk hebt gewonne met die sarm?
 
ik ben wel benieuwd wat je uiteindelijk hebt gewonne met die sarm?

Kan ik niet aangeven want ik heb het gestacked met Test E
Wat achteraf niet echt een geweldig plan was, ik ben er daarom ook vroegtijdig mee gestopt en met Test E only verder gegaan.

Want ik wel van de Ostarine kan zeggen is dat het zeer hulpzaam lijkt tijdens een nakuur. Ik ga daarom in de nakuur 20mg Tamoxifen en 25mg Ostarine ED nemen en hoop zo maximaal mijn gains vast te houden.

Ook lijkt het zeer goed om mee te bridgen. Echter doet het stand alone vrij weining op 25mg, maar je kan er volgens mij zeer goed op cutten en eventueel bulken is ook mogelijk, je kan dan de dosis opvoeren tot 50mg wat wel voor onderdrukking kan zorgen.

Ik ben in ieder geval benieuwt wat het in mijn nakuur gaat doen!
 
Kan ik niet aangeven want ik heb het gestacked met Test E
Wat achteraf niet echt een geweldig plan was, ik ben er daarom ook vroegtijdig mee gestopt en met Test E only verder gegaan.

Want ik wel van de Ostarine kan zeggen is dat het zeer hulpzaam lijkt tijdens een nakuur. Ik ga daarom in de nakuur 20mg Tamoxifen en 25mg Ostarine ED nemen en hoop zo maximaal mijn gains vast te houden.

Ook lijkt het zeer goed om mee te bridgen. Echter doet het stand alone vrij weining op 25mg, maar je kan er volgens mij zeer goed op cutten en eventueel bulken is ook mogelijk, je kan dan de dosis opvoeren tot 50mg wat wel voor onderdrukking kan zorgen.

Ik ben in ieder geval benieuwt wat het in mijn nakuur gaat doen!
Met die veronderstellingen ben ik niks. Echte ervaring wil ik horen.
 
Met die veronderstellingen ben ik niks. Echte ervaring wil ik horen.

Moet je nog even wachten. Ik update hier zodra ik nakuur met Ostarine.
 
Kan ik niet aangeven want ik heb het gestacked met Test E
Wat achteraf niet echt een geweldig plan was, ik ben er daarom ook vroegtijdig mee gestopt en met Test E only verder gegaan.

Want ik wel van de Ostarine kan zeggen is dat het zeer hulpzaam lijkt tijdens een nakuur. Ik ga daarom in de nakuur 20mg Tamoxifen en 25mg Ostarine ED nemen en hoop zo maximaal mijn gains vast te houden.

Ook lijkt het zeer goed om mee te bridgen. Echter doet het stand alone vrij weining op 25mg, maar je kan er volgens mij zeer goed op cutten en eventueel bulken is ook mogelijk, je kan dan de dosis opvoeren tot 50mg wat wel voor onderdrukking kan zorgen.

Ik ben in ieder geval benieuwt wat het in mijn nakuur gaat doen!

Ik zou toch oppassen met Ostarine in een nakuur. Blijkbaar onderdrukt het toch, ook op 25mg

http://anabolicminds.com/forum/igf-1-gh/173857-6-week-osta.html#post2843724
 
Hoor goeie dingen over die osta ;)

PS. Smaakt verschrikkelijk (DMSO), bitter en wordt warm in je mond. Half uurtje erna krijg je een euforisch gevoel (srs)
 
wat kan je nou eigenlijk verwachten van ostarine? is me niet echt duidelijk
 
wat kan je nou eigenlijk verwachten van ostarine? is me niet echt duidelijk

2-4kg winst max en minieme (geen?) onderdrukking
geen een side effect

maw het perfecte middel in verschillende situaties. Helaas is niets perfect en komen er binnekort op lange termijn nog wel dingetjes opduiken..
 
heb osta gebruikt gedurende 8 weken op 25mg/dag... gewoon een goed produkt...de veranderingen waren zichtbaar...werd er droger van en spieren waren gegroeid...4 kg erbij....geen bijwerkingen....osta kwam van sarm search
 
heb osta gebruikt gedurende 8 weken op 25mg/dag... gewoon een goed produkt...de veranderingen waren zichtbaar...werd er droger van en spieren waren gegroeid...4 kg erbij....geen bijwerkingen....osta kwam van sarm search

Heb je hier een nakuur achterna gedaan?
 
@TS:

Heb je al ermee nagekuurd of ben je nog steeds bezig met je kuur?
 
heb osta gebruikt gedurende 8 weken op 25mg/dag... gewoon een goed produkt...de veranderingen waren zichtbaar...werd er droger van en spieren waren gegroeid...4 kg erbij....geen bijwerkingen....osta kwam van sarm search

Heb je uw bloed voor en na laten checken? Of doe je ook al mee aan om de volgende hype te lanceren? (zoals de Amerikaanse boards met triptorelin hebben gedaan)
Bijwerkingen zijn niet altijd duidelijk. Ik ben echt eens benieuwd of Osta nu onderdrukt of niet.
 
Ik start in 4 weken met sarms. Ik start maandag met 4 weken nolva.
Een weekje daarna start ik met test booster, sarms en creatine.

Ik maak zeker een logje, ik ga 2 weken op 20 mg en dan 4 weken op 15 mg.
Dit is voldoende heb ik me ingelezen en is minieme onderdrukking.
 
Back
Naar boven