XXL Nutrition

Ostarine (MK-2866 SARM) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik start in 4 weken met sarms. Ik start maandag met 4 weken nolva.
Een weekje daarna start ik met test booster, sarms en creatine.

Ik maak zeker een logje, ik ga 2 weken op 20 mg en dan 4 weken op 15 mg.
Dit is voldoende heb ik me ingelezen en is minieme onderdrukking.

Ik zet hem op 25mg totdat ik hersteld ben, tussendoor toch bloed laten prikken.

@TS:

Heb je al ermee nagekuurd of ben je nog steeds bezig met je kuur?


Huidige kuur loopt nog 6 weken, nakuur start over 8 weken, dat gaat de ostarine ook weer meelopen. Ik zet nu wekelijks 500iu HCG, moet ik verhogen naar 600 of 700 want ballen beginnen nu toch te krimpen. Nakuur wordt clomid in combinatie met lage dosis Nolva. Ik hoop hiermee minimaal gains in te leveren. Zal tegen die tijd hier loggen.
 
Hoe vind je ostarine tot nu?
 
Hoe vind je ostarine tot nu?

Veelbelovend en voor veel doelen te gebruiken. De volgende kuur ga ik hem samen met peps proberen en ik wil het ook nog wel is als bridge inzetten in de toekomst. Cut in Juli die geplant staat ga ik het ook mee laten lopen.

Voordeel is dat pct is niet nodig is met Ostarine, tenzij je zeer hoog gaat doseren.
 
Ik zet nu wekelijks 500iu HCG, moet ik verhogen naar 600 of 700 want ballen beginnen nu toch te krimpen.

Beste Reinn,

Je bent de zoveelste kuurder die aantoont dat 500IU HCG per week niet het juiste protocol is om de leydig-cellen actief te houden.
Krimping van de testes is de allerlaatste indicatie van leydig-cel inactiviteit, maw constateer je krimping van je noten liggen de leydig-cellen al enige tijd in een coma.
Zet 700-1000IU per week en je zult zien dat alles op grootte blijft.;)
 
Beste Reinn,

Je bent de zoveelste kuurder die aantoont dat 500IU HCG per week niet het juiste protocol is om de leydig-cellen actief te houden.
Krimping van de testes is de allerlaatste indicatie van leydig-cel inactiviteit, maw constateer je krimping van je noten liggen de leydig-cellen al enige tijd in een coma.
Zet 700-1000IU per week en je zult zien dat alles op grootte blijft.;)

Bedankt voor je feedback. Ik ga nu over op 700iu, zaterdag nieuwe spuitjes klaarmaken :)


Hoort dit volgens T niet in de supplementen sectie thuis? :roflol:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f45/prohormonen-296471/

Ben benieuwd naar de uiteindelijke resultaten bro!

Ja, ik vindt het ook vreemd dat dat topic tussen supplementen staat. Dit is ook geen AAS, maar hoort ook zeker niet tussen de supplementen. Zou mooi zijn een aparte sectie :)
 
Back
Naar boven