XXL Nutrition

Ostarine only

Bezoekers in dit topic

Jasperz

Cool Novice
Lid geworden
17 sep 2017
Berichten
52
Waardering
19
Lengte
1m88
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
all,

Ik ben van plan een osta only kuurtje te doen maar lees behoorlijk verschillende verhalen over nakuren en zelfs gyno waar ik natuurlijk niet op zit te wachten bij zon licht middel.
Is het inderdaad mogelijk gyno te ontwikkelen met ostarine en moet je dan ook nakuren met iets van nolva?
 
Kans op gyno bestaat idd wel als je daar gevoelig voor bent.
En nolva bij de hand hebben is wel aan te raden ja.

Ik zou zoizo een natuur doen
 
Toch maar even iets van chlomid of nolva weten te regelen dan, denk dat ik osta dan ook ga stacken met een andere sarm als ik toch moet gaan nakuren
 
Ostarine is echt heel erg mild, wat ga je doen voor dosis? Bij LGD bijvoorbeeld zou ik altijd een nakuur aanraden, bij Ostarine ook maar je zult zelf merken dat dit wel meevalt. Een LGD en MK-677 stack is bijvoorbeeld wel leuk.
 
Toch maar even iets van chlomid of nolva weten te regelen dan, denk dat ik osta dan ook ga stacken met een andere sarm als ik toch moet gaan nakuren
Als je toch al moet nakuren kun je net zo goed ook een echte kuur doen.
 
Ik ga idd even goed inlezen en kijken of ik niet een echte kuur ga doen als ik toch ga kutten met Mn hormonen. Dan wellicht liever iets waarvan ik meer effect heb als ik toch ook moet gaan nakuren etc
 
Ik ga idd even goed inlezen en kijken of ik niet een echte kuur ga doen als ik toch ga kutten met Mn hormonen. Dan wellicht liever iets waarvan ik meer effect heb als ik toch ook moet gaan nakuren etc

Het ligt heel erg aan wat je doelen zijn. Testosterone (anabolen in het algemeen) zullen je testosterone compleet onderdrukken. Echter Ostarine zal dat nooit doen. Je zult altijd een basis Testorone houden die je lichaam zelf aanmaakt, dat is de reden waarom mensen SARM's kiezen. Ik moet erbij zeggen dat Ostarine echt 1 van de ligste vormen van SARM's is en dat ik (anekdotische) nog nooit gehoord heb van mensen die hun T-levels compleet verliezen. Daarom zeg ik dat het aangeraden is om een PCT te doen 'Just to be sure'. Het kan namelijk niet zoveel kwaad. Ostarine is daarnaast ook een goede stap om te kijken hoe je reageerd op PEDs.

In iedergeval succes;)
 
Hey!

Ik ben nieuw wat betreft SARMS en krijg straks mijn eerste potje Ostarine binnen van DNA (15mg per capsule)
Heb expres voor het lichte Ostarine gekozen om met SARMS te beginnen en hoop dat ik er wat van gaan merken, nog nooit steroïden o.i.d. gebruikt, altijd natural....

Ik lees verschillende meningen op internet, de een zegt meteen met 30 mg gram beginnen en de ander zegt 1e week 15 mg en daarna ophogen naar 30 mg.....

Wat adviseren jullie?
 
Hi Sander,

Ostarine dosages liggen normaal gesproken tussen de 10mg en 30 mg. Dat heb je zelf inmiddels al wel in de gaten hoop ik. Ik wil jou een vraag stellen, want je blijft maar in rondjes ronddraaien dude. waarom zou je beginnen met 10mg en dan daarna eventueel mid-cycle verhogen naar 20mg of 30mg?

Laat maar even horen.
 
Hi Sander,

Ostarine dosages liggen normaal gesproken tussen de 10mg en 30 mg. Dat heb je zelf inmiddels al wel in de gaten hoop ik. Ik wil jou een vraag stellen, want je blijft maar in rondjes ronddraaien dude. waarom zou je beginnen met 10mg en dan daarna eventueel mid-cycle verhogen naar 20mg of 30mg?

Laat maar even horen.

Vermoed dat je mijn post niet goed gelezen hebt......Ik heb 15mg per capsule, dus het is of 15mg of 30mg ;)
 
Zie je wel? Je blijft er omheen draaien.

Maar goed, geef mij eens antwoord, waarom zou je beginnen met 15mg en dan daarna eventueel mid-cycle verhogen naar 30mg?
 
Laatst bewerkt:
Ik stel gewoon een vraag en hoezo rondjes draaien? Ik ken je geeneens.....?
 
Back
Naar boven