MuscleMeat

Ostarine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gary$$

Cool Novice
Lid geworden
14 mrt 2022
Berichten
57
Waardering
17
Lengte
1m93
Massa
118kg
Vetpercentage
25%
Ik ben nu ruim 2 weken aan de ostarine 25 mg. 1e paar dagen wat hoofdpijn. Laatste paar dagen heb ik soms de auto aan de kant gezet vanwege braunfogged. Herkenbaar? Advies?
Spiergroei ruim 1 kg in 2 weken.
Herkenbaar? Reacties?
 
simon cowell facepalm GIF
 
Ik ben nu ruim 2 weken aan de ostarine 25 mg. 1e paar dagen wat hoofdpijn. Laatste paar dagen heb ik soms de auto aan de kant gezet vanwege braunfogged. Herkenbaar? Advies?
Spiergroei ruim 1 kg in 2 weken.
Herkenbaar? Reacties?
Ik was in week 5 ineens 2kg pure spiermassa aangekomen, verschoot ervan toen ik ineens wakker werd en het zag.

Nog ff volhouden man, je bent er bijna!
 
Ik was in week 5 ineens 2kg pure spiermassa aangekomen, verschoot ervan toen ik ineens wakker werd en het zag.

Nog ff volhouden man, je bent er bijna!
Zou je na 6 w pct doen?
 
Nee joh...up the dose
 
En drna cruisen
 
Ik ben nu ruim 2 weken aan de ostarine 25 mg. 1e paar dagen wat hoofdpijn. Laatste paar dagen heb ik soms de auto aan de kant gezet vanwege braunfogged. Herkenbaar? Advies?
Spiergroei ruim 1 kg in 2 weken.
Herkenbaar? Reacties?
Lees eens je eigen eerdere topic(s) door !!
Misschien eens een rubberen moker erbij pakken, voor nog meer hoofdpijn.
 
Is ja ook een cruise
Precies. Blast is nog S23 + YK-11 en soms wat winstrol er bovenop. En dan flink spinazie eten om je lever te beschermen. Maar ook om cortisol te verlagen en ontstekingsreacties te bevorderen
 
Lees eens je eigen eerdere topic(s) door !!
Misschien eens een rubberen moker erbij pakken, voor nog meer hoofdpijn.
Het kan me niet zoveel schelen wat er gezegd is en geschreven etc etc. Ik vind het belangrijker dat als er mensen geinteresseerd zijn in Ostarine ze weten wat de evt bijwerkingen zijn. Het is geen ver-pis wedstrijd..🤣
 
Het kan me niet zoveel schelen wat er gezegd is en geschreven etc etc. Ik vind het belangrijker dat als er mensen geinteresseerd zijn in Ostarine ze weten wat de evt bijwerkingen zijn. Het is geen ver-pis wedstrijd..🤣
De enige die hier(en je andere topics) lacht ben ik, en veel andere lezers. Je hoeft daar ook niet elke paar weken een topic over te openen. https://forum.bodybuilding.nl/topics/ostarine.433128/
 
Het kan me niet zoveel schelen wat er gezegd is en geschreven etc etc. Ik vind het belangrijker dat als er mensen geinteresseerd zijn in Ostarine ze weten wat de evt bijwerkingen zijn. Het is geen ver-pis wedstrijd..🤣
Van jouw ervaringen, leer alleen jij wat. Dat hopen we dan maar.
 
Het kan me niet zoveel schelen wat er gezegd is en geschreven etc etc. Ik vind het belangrijker dat als er mensen geinteresseerd zijn in Ostarine ze weten wat de evt bijwerkingen zijn. Het is geen ver-pis w

Het kan me niet zoveel schelen wat er gezegd is en geschreven etc etc. Ik vind het belangrijker dat als er mensen geinteresseerd zijn in Ostarine ze weten wat de evt bijwerkingen zijn. Het is geen ver-pis wedstrijd..🤣
ben heel benieuwd naar de bijwerkingen,omdat 'ze' t beschrijven als de mildste sarm.vooral door blijven schrijven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven