MuscleMeat

Osteopathie; manuele therapie

Bezoekers in dit topic

Luuk Engelen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
73kg
Vetpercentage
8%
Hallo bodybuilders! Heb je blessures die telkens terugkeren? Wil je meer functioneren? Voor de laatste fase van mijn opleiding bied ik osteopatische behandelingen op school onder begeleiding van een osteopaat/docent. Osteopaten onderzoeken het gehele lijf op zoek naar meer mobiliteit door middel van ontspanning bieden, mobiliseren en manipuleren (kraken) en Ik heb al veel positieve reacties teruggekregen en hoop nog meer te verzamelen! Zullen wij elkaar helpen? Stuur gerust een appje of bel naar 0642926920

Bijlagen

• Flyer kliniek 5 fase 1.png
    Flyer kliniek 5 fase 1.png
    788,1 KB · Weergaven: 29
Hallo bodybuilders! Heb je blessures die telkens terugkeren? Wil je meer functioneren? Voor de laatste fase van mijn opleiding bied ik osteopatische behandelingen op school onder begeleiding van een osteopaat/docent. Osteopaten onderzoeken het gehele lijf op zoek naar meer mobiliteit door middel van ontspanning bieden, mobiliseren en manipuleren (kraken) en Ik heb al veel positieve reacties teruggekregen en hoop nog meer te verzamelen! Zullen wij elkaar helpen? Stuur gerust een appje of bel naar 0642926920
Ik wil meer functioneren!

• Like
Waarderingen: Luuk Engelen en Seth_fit
Beschrijvend, een woord dat een onderdeel van het lichaam is in het Latijn (os) of Grieks (osteon) en de locatie of oorzaak van het lijden, gecombineerd met een uitgang als pathie, wat dus lijden aan betekent. "Pijn aan je botten"."

In de alternatieve geneeskunde zijn ze niet naar school geweest en kennen ze hun klassieken niet, maar gebruiken toch moeilijke woorden om de rekening te rechtvaardigen.

• Tasty
  • Like
Waarderingen: Luuk Engelen en bodybuilding.nl
Hoi @Luuk Engelen

Kun je bij jou ook terecht voor cranio-sacraaltherapie?

Groet Boudewijn

Kun je eens kort vertellen hoe dat precies werkt, ik ben daar best wel benieuwd naar!
Je werkt eigenlijk op de beweging van het cranium en het sacrum zelf. motiliteit is om te bewegen vanuit zichzelf. Enerzijds werken we op fasciale structuren zoals het dura mater wat door de wervelkolom loopt. Daar wilt een osteopaat ruimte en mobiliteit in hebben. Anderzijds werken op die motiliteit, bijvoorbeeld als een bepaald deel minder goed mee beweegt of als het cranium en het sacrum niet in hetzelfde ritme bewegen. De behandelingen op dit systeem zijn eigenlijk heel zacht en het is niet voor iedereen maar ik heb het echt wel effect zien hebben

Terug
Naar boven